quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.248 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 sep 2019
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr 2023
Prima webshop maar in het begin was onduidelijkheid over het leveren van mijn bestelling, en daarna door het contact met de klantenservice en door mijn tip die aan hun gegeven dat ze een beter contact maken met de klant om te informeren over het leveren van het product. En heb ze mijn advies gebruikt daarom ben ik erg blij mee. Krijg daarna mijn bestelling netjes en goed ingepakt. Ik geef ze een dikke duim.

Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters