quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl
Beoordelingen:

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.255 beoordelingen in totaal  

4,26
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 sep 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De keuze is enorm. Ik had 2 dezelfde horloges besteld. Na betaling via ifeal kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging en dat de levering de volgende dag geleverd zou worden. Even later kreeg ik een mail dat de bestelljng al verstuurd was. Een paar uur later kreeg ik echter een telefoontje van een medewerkster met de mededeling dat er nog maar 1 op voorraad bleek te zijn en dat dat specifiek model wat ik besteld had niet meer leverbaar was vanuit de fabrikant! Ze bood me aan een ander horloge voor in de plaats te kopen. Maar daar heb ik van afgezien. Daaroo gaf de medewerkster te kennen dat ze het teveel betaalde bedrag zou restitueren en het wel voorhande zijnde horloge op te sturen. Hiermee ging ik accoord. En even later kreeg ik een creditnota per mail voor het teveel betaalde bedrag. Gelukkig is alles netjes en snel afgehandeld. Geld is netjes teruggestort en het horloge is in goede staat ontvangen. Prima kwaliteitshorloge en het doet wat het moet doen. Top! Volgens de beoordelingen op jullie website zag ik naderhand dat dit helaas niet de eerste keer is geweest dat dit is voorgekomen. En soms hebben klanten/kopers nogaal boos/geïrriteerd gereageerd over uw zaak en medewerkers. Gelukkig heb ik persoonlijk geen nare smaak aan deze aankoop over gehouden en is alles voor beide partijen vriendelijk en adequaat opgelost! U vraagt voor een beoordeling en hoe U het eventueel beter kan doen. Vandaar deze tip: Misschien is het handiger om voorraad/assortiment up to date te houden, zodat een eventuele klant op de website alleen die artikelen ziet staan die daadwerkelijk te leveren zijn inclusief de voorhande zijnde voorraad van een bepaald artikel. Dat is prettig voor de klant, zo voorkom je teleurstellingen, en voor de medewerkers scheelt dit een hoop extra werk. Ze hoeven niemand te bellen, geen geld te retourneren etc etc. NB zo voorkom je ook negatieve beoordelingen en reacties van teleurgestelde klanten!

de meest kritische beoordeling

5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(13)
Resetten
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellend

Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
5 mrt 2024
Beste Janine, Bedankt voor het delen van uw feedback. We begrijpen volkomen dat het teleurstellend kan zijn wanneer een product niet leverbaar blijkt te zijn. We hebben uw opmerking serieus genomen en hebben de tijd genomen om te onderzoeken wat er is misgegaan met het product. Het spijt ons te horen dat het product inderdaad nog onterecht zichtbaar was op onze website, maar we willen u graag laten weten dat dit product inmiddels is verwijderd. Het product is namelijk niet meer leverbaar. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden vermeden. Nogmaals, onze excuses en bedankt voor uw begrip.
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
waarom moet ik mijn verzekering verlengen omdat jullie niet op tijd kunnen leveren zou gepast zijn als jullie dit oplossen, ik kan er immer niets aan doen dat jullie de bestelde materialen niet kunnen leveren
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
2 jan 2024
Goedendag Rene, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben contact met je gehad dat het bestelde sieraad eind januari weer leverbaar zou zijn bij Swarovski. Je hebt aangegeven hierop te willen wachten. Graag vernemen we welke verzekering je hiervoor moet verlengen, want dit is niet bekend bij ons. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
DD
DIRK D.
Antwerpen
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
2 jan 2024
Beste Dirk. Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je 11 december direct laten weten dat het door jou bestelde artikel helaas niet meer leverbaar was. Wij hebben gevraagd of je een ander item wenst te ontvangen of dat wij je order kunnen annuleren. Helaas hebben wij hier tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Graag horen wij van je zodat we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service is OK, maar er zijn enkele verbeterpunten

Verzendkosten voor België zijn wel erg hoog. Vóór verzending zou Quickjewels best checken of de batterij van het horloge nog OK is. Ik ontving een horloge met een platte batterij. Ik heb deze wel op kosten van Quickjewels mogen laten vervangen bij de plaatselijke juwelier.
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
30 mei 2023
Goedendag, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en je reactie. Uiteraard checken wij altijd voordat wij een horloge opsturen of het horloge goed staat en of deze nog loopt. Helaas kan het gebeuren dat het horloge tijdens de verzending toch stil komt te staan omdat de batterij dan leeg is. De batterij wordt bij de fabrikant geplaatst en omdat wij niet weten hoe lang deze er al in zit, bieden wij een duurzame oplossing van een gratis batterij binnen 1 jaar aan. Deze kunnen wij dan kosteloos plaatsen of dat de klanten deze bij de plaatselijke juwelier laten vervangen en wij vergoeden de kosten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij wensen je heel veel draagplezier toe! Hartelijke groeten, Sofie Team Quickjewels
25 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als zaken niet beschikbaar zijn direct zet dat er dan bij, verder uitgebreide selectie en vriendelijk en behulpzaam
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
25 apr 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas krijgen wij geen continue voorraad update van onze leveranciers. Dit is niet mogelijk aangezien zij wereldwijd leveren. Hierdoor kan het soms zijn dan een artikel niet meer op voorraad is wanneer wij deze bestellen. Graag wil ik je onze excuses aanbieden voor deze verwarring en ik wens je heel veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen reacties geven, betaalmethode niet aanpassen

Afterpay gebruikt aangezien dit niet een grote site is. Staat na de bestelling dat het product over 2,5maand pas weer op voorraad is. Ik mailen of de tijd op afterpay verplaatst kan worden. Nog steeds geen reactie. Beetje slecht dit. Als er iets mis is moet je als klant veel moeite doen. Volgende keer gewoon bij een betrouwbare site
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
19 jun 2023
Beste Roan, Allereerst onze welgemeende excuses voor het feit dat we niet op je eerste mail gereageerd hebben. Helaas is deze op onverklaarbare reden aan onze aandacht ontsnapt en ik hoop dat je, met de meerdere telefoontjes die wij vanmiddag naar je hebben gedaan, weet dat wij juist heel snel reageren. Wij zijn op maandag vanaf 2 uur geopend en beginnen dan ook altijd meteen met het beantwoorden van alle weekendmails en de telefoontjes. Inmiddels is de betaaltermijn bij Afterpay opgeschoven en is het ook altijd nog mogelijk de order te annuleren wanneer je dit wenst. Jammer om te lezen dat je niet alleen ontevreden bent over onze service, maar ook over onze productpagina en de levering. Toen je de bestelling plaatste, stond er bij de levertijd dat het horloge naar verwachting eind juli geleverd zou worden. Ook hebben wij een zo duidelijk mogelijke productomschrijving weergegeven en originele Casio afbeeldingen. Graag horen wij wat wij hierin kunnen aanpassen om de kwaliteit te verbeteren. Een hele fijne, zonnige, dag toegewenst! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je een gouden armband besteld en betaald, en zegt hij is binnen, moet je niet na de tijd zeggen, dat hij niet meer te krijgen is ,en ipv een armband van 9 gr ,er 1 aanbieden van 5 gr voor dezelfde prijs,
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
2 aug 2023
Beste Ankie, Bedankt voor je beoordeling. Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben je uitgelegd dat we een automatische koppeling met de leverancier hebben en daarmee is de gehele collectie van onze leverancier op onze website geplaatst. Deze leverancier levert de gehele BENELUX en helaas bestaat hiermee de kans dat een artikel niet meer leverbaar is. Wij hebben je in eerste instantie, in onze winkel, alle voorradige armbanden met de daarbij behorende prijzen laten zien, waarna je via onze website een armband hebt besteld die wij niet op voorraad hadden en helaas niet meer leverbaar was. Wij hebben dit met je besproken in onze winkel en je een andere armband tegen een goedkopere prijs aangeboden. Helaas is deze wel lichter qua gewicht dan de armband welke je in eerste instantie hebt besteld. Het spijt ons dat we de door jou bestelde armband niet meer kunnen bestellen bij onze leverancier. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Een fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Team Quickjewels
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik had een bedel besteld, maar niet in de verpakking

Ik had een bedel besteld, waarvan deze achteraf niet in de verpakking zat. Dus geen bedel en geld betalen nu..
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
6 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen, want toen het pakket verzonden is, zat deze bedel wel degelijk in de doos. Dit is ook op de safetychecks te zien. Je hebt een foto van de doos gemaakt zodra je het pakket ontving. Op deze foto is te zien dat alle labels van de doos niet verbroken zijn. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet. Sofie Team Quickjewels
31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet leverbare artikelen van site afhalen

Artikelen die niet leverbaar zijn van site afhalen om onnodige en langdurige terugstortingen te voorkomen.
Beoordeling melden
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had een horloge besteld en kreeg een dag later een mail ‘ niet leverbaar ‘…
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
19 jun 2023
Beste Lieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er iets misgegaan is bij je bestelling. Helaas krijgen wij geen continue voorraadupdates van onze leveranciers. Dit maakt dat het kan gebeuren dat we na het plaatsen van een bestelling, te horen krijgen dat het product helaas niet meer leverbaar is. Helaas is dit bij jouw order het geval en willen wij graag onze welgemeende excuses voor het ongemak aanbieden. Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk tot ziens :) Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
K had em besteld en moest 3 maanden wachten omdat ie niet meer in stock was
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
1 aug 2023
Beste Benjamin, Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas is er zo'n run op het door jou bestelde horloge, dat wij hier al een aantal weken op zitten te wachten. Toen je het horloge hebt besteld, stond hier een verwachte levertijd van eind oktober bij. Dit was dus zichtbaar toen je het horloge bestelde. Gelukkig is deze verwachte levertijd slechts een indicatie, want van het andere model met de lichtblauwe wijzerplaat, was de verwachte levertijd december 2023 en die kwam afgelopen weekend op voorraad. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nogsteeds niet en krijg er geen updates over
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
28 aug 2023
Beste Alexander, Bedankt voor je beoordeling. Toen je het horloge bestelde, stond hier een levertijd van eind augustus bij. 31 augustus om precies te zijn. Ook hebben wij dit vervolgens naar je gemaild ter bevestiging op je order. Wellicht dat je deze mail niet hebt gezien en mocht je tussentijds vragen hebben over de levertijd van het horloge dan kun je natuurlijk ten alle tijde contact met ons opnemen via 0527685353 of via de mail: info@quickjewels.nl Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Foto kloppend bij artikel. Duidelijkheid over betaling
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
29 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je mailtje. Helaas waren er twee afbeeldingen verwisseld bij ons aanbod van Pandora. Het spijt ons dat deze foto niet overeenkwam met de tekst. Het is inmiddels aangepast. Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen pakketje gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
16 okt 2023
Beste Gerda, Bedankt voor je berichtje en je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Wij hebben meerdere malen contact met je gehad en laten weten dat Trunkrs een onderzoek heeft gestart. Wij hebben het volgende met je gecommuniceerd: De chauffeur zegt het pakket voor het huis bij het raam te hebben neergezet. Dit nadat de buurman (met lange haren zegt hij) hem dat gezegd had om te doen. Ze waren bezig met werken in het huis. Toen je aangaf dat dit niet het geval is, hebben wij dit met Trunkrs opgepakt en het onderzoek loopt daarom nog steeds. Zodra wij hier een antwoord op krijgen, laten wij het meteen weten en zullen wij dit uiteraard oplossen. We hopen zo snel mogelijk contact met je te kunnen opnemen aangaande de afhandeling van het onderzoek. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
21 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor je beoordeling. Een aantal dagen geleden hebben wij het door jou bestelde Casio horloge naar je verzonden. Deze kwam helaas na een aantal dagen kapot retour. De kroon was losgetrokken en wij zullen deze ter reparatieaanvraag voor je opsturen naar onze leverancier. Dit horloge is een bestseller en er zijn geen eerder problemen rondom de kroon geweest en zoals we ook met je besproken hebben, is te zien dat deze uit het uurwerk getrokken is. Wij hopen het horloge z.s.m. voor je te kunnen repareren. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels