Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
3 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Prima webshop maar in het begin was onduidelijkheid over het leveren van mijn bestelling, en daarna door het contact met de klantenservice en door mijn tip die aan hun gegeven dat ze een beter contact maken met de klant om te informeren over het leveren van het product. En heb ze mijn advies gebruikt daarom ben ik erg blij mee. Krijg daarna mijn bestelling netjes en goed ingepakt. Ik geef ze een dikke duim.
Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer)
Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren.
Een teleurstellende ervaring.
Leveringtermijn niet nagekomen en afstandelijke standaard mail bij verzoek waarom het nog niet geleverd is.
Beschrijving van besteld product staat duidelijk maximum 7 werkdagen na bestelling wordt het daar opgestuurd .
Ik heb besteld 12/10 , we zijn nu 02/11 .
Elke keer ik een mail verstuur, krijg ik hetzelfde onpersoonlijk mailtje "we hebben besteld bij onze leverancier , zodra het hier is sturen we het item direct op".
Jah... daar ben ik niets mee.
mvg, Nicolas
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
6 nov 2023
Beste Nicolas,
Bedankt voor je beoordeling.
Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Helaas wachten wij momenteel op een levering van Casio. Deze verwachten wij elk moment en helaas is dit later dan in eerste instantie verwacht. Ik zie dat door een fout in ons systeem, het bericht met deze informatie niet is verzonden.
Hier heb ik je zojuist over proberen te bellen om dit uit te leggen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, de order is inmiddels geannuleerd en de betaling teruggestort.
Wij wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.