quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl
Beoordelingen:

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.255 beoordelingen in totaal  

4,26
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 sep 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De keuze is enorm. Ik had 2 dezelfde horloges besteld. Na betaling via ifeal kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging en dat de levering de volgende dag geleverd zou worden. Even later kreeg ik een mail dat de bestelljng al verstuurd was. Een paar uur later kreeg ik echter een telefoontje van een medewerkster met de mededeling dat er nog maar 1 op voorraad bleek te zijn en dat dat specifiek model wat ik besteld had niet meer leverbaar was vanuit de fabrikant! Ze bood me aan een ander horloge voor in de plaats te kopen. Maar daar heb ik van afgezien. Daaroo gaf de medewerkster te kennen dat ze het teveel betaalde bedrag zou restitueren en het wel voorhande zijnde horloge op te sturen. Hiermee ging ik accoord. En even later kreeg ik een creditnota per mail voor het teveel betaalde bedrag. Gelukkig is alles netjes en snel afgehandeld. Geld is netjes teruggestort en het horloge is in goede staat ontvangen. Prima kwaliteitshorloge en het doet wat het moet doen. Top! Volgens de beoordelingen op jullie website zag ik naderhand dat dit helaas niet de eerste keer is geweest dat dit is voorgekomen. En soms hebben klanten/kopers nogaal boos/geïrriteerd gereageerd over uw zaak en medewerkers. Gelukkig heb ik persoonlijk geen nare smaak aan deze aankoop over gehouden en is alles voor beide partijen vriendelijk en adequaat opgelost! U vraagt voor een beoordeling en hoe U het eventueel beter kan doen. Vandaar deze tip: Misschien is het handiger om voorraad/assortiment up to date te houden, zodat een eventuele klant op de website alleen die artikelen ziet staan die daadwerkelijk te leveren zijn inclusief de voorhande zijnde voorraad van een bepaald artikel. Dat is prettig voor de klant, zo voorkom je teleurstellingen, en voor de medewerkers scheelt dit een hoop extra werk. Ze hoeven niemand te bellen, geen geld te retourneren etc etc. NB zo voorkom je ook negatieve beoordelingen en reacties van teleurgestelde klanten!

de meest kritische beoordeling

5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(1)
Resetten
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service is OK, maar er zijn enkele verbeterpunten

Verzendkosten voor België zijn wel erg hoog. Vóór verzending zou Quickjewels best checken of de batterij van het horloge nog OK is. Ik ontving een horloge met een platte batterij. Ik heb deze wel op kosten van Quickjewels mogen laten vervangen bij de plaatselijke juwelier.
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
30 mei 2023
Goedendag, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en je reactie. Uiteraard checken wij altijd voordat wij een horloge opsturen of het horloge goed staat en of deze nog loopt. Helaas kan het gebeuren dat het horloge tijdens de verzending toch stil komt te staan omdat de batterij dan leeg is. De batterij wordt bij de fabrikant geplaatst en omdat wij niet weten hoe lang deze er al in zit, bieden wij een duurzame oplossing van een gratis batterij binnen 1 jaar aan. Deze kunnen wij dan kosteloos plaatsen of dat de klanten deze bij de plaatselijke juwelier laten vervangen en wij vergoeden de kosten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij wensen je heel veel draagplezier toe! Hartelijke groeten, Sofie Team Quickjewels
25 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als zaken niet beschikbaar zijn direct zet dat er dan bij, verder uitgebreide selectie en vriendelijk en behulpzaam
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
25 apr 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas krijgen wij geen continue voorraad update van onze leveranciers. Dit is niet mogelijk aangezien zij wereldwijd leveren. Hierdoor kan het soms zijn dan een artikel niet meer op voorraad is wanneer wij deze bestellen. Graag wil ik je onze excuses aanbieden voor deze verwarring en ik wens je heel veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringtermijn niet nagekomen en afstandelijke standaard mail bij verzoek waarom het nog niet geleverd is.

Beschrijving van besteld product staat duidelijk maximum 7 werkdagen na bestelling wordt het daar opgestuurd . Ik heb besteld 12/10 , we zijn nu 02/11 . Elke keer ik een mail verstuur, krijg ik hetzelfde onpersoonlijk mailtje "we hebben besteld bij onze leverancier , zodra het hier is sturen we het item direct op". Jah... daar ben ik niets mee. mvg, Nicolas
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
6 nov 2023
Beste Nicolas, Bedankt voor je beoordeling. Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas wachten wij momenteel op een levering van Casio. Deze verwachten wij elk moment en helaas is dit later dan in eerste instantie verwacht. Ik zie dat door een fout in ons systeem, het bericht met deze informatie niet is verzonden. Hier heb ik je zojuist over proberen te bellen om dit uit te leggen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, de order is inmiddels geannuleerd en de betaling teruggestort. Wij wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels