quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
quickjewels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij quickjewels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor quickjewels.nl

105 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 nov. 2022
De oorringen die ik had besteld waren niet meer in voorraad. Ik ontving een beleefde mail om me dat te melden en met de vraag of ik de hele bestelling wilde annuleren of iets anders wilde kiezen. Daarop antwoordde ik dat ik graag nog de oorbedels wilde en de oorringen wilde annuleren. Helaas kreeg ik daar geen antwoord meer op. Blijkbaar was er iets mis met de mailserver. Toen ik reageerde via de Facebook-pagina kreeg ik onmiddellijk antwoord en twee dagen later arriveerden mijn oorbedels al. Ik werd heel goed geïnformeerd en de service was echt goed. En ik ben heel blij met mijn mooie oorbedels

9 nov. 2022
Besteld en betaald waarna ik na een dag een mail kreeg dat het niet geleverd kon worden. Had dat erbij vermeld . Hun website is niet up to date . Waardeloos . Tijdverspilling

Beoordelingen voor quickjewels.nl

7 jan. 2023
Op de ring zaten roest achtige vlekken. Dat kan gebeuren geen probleem. We hebben hem terug gestuurd, dit kostte alleen wel verzendkosten vanaf onze kant. De ring wer keurig netjes naar ons gestuurd die wel goed was. Alleen voor die prijs verwacht je ook service als een retourbon.
28 nov. 2022
Sieraden vielen goed bij onze dochter in de smaak. De bezorging was snel, maar verliep niet vlekkeloos. Wij zaten op de bezorger te wachten, hebben geen deurbel gehoord. Zonder dat wij opdracht hebben gegeven werd het pakketje in de achtertuin bij de poort neergezet. 's Avonds rond half 8 en pikkedonker. Dat hebben wij in de 7 jaar dat wij hier wonen nog nooit meegemaakt. Wij zijn de buurt in geweest, hebben navraag gedaan of iemand ons pakketje had ontvangen, want de mail gaf aan dat het bezorgd was. Pas de volgende morgen ontdekten we dat het pakketje daar een nacht lang onbeheerd met een poortdeur, die net die nacht niet op slot was, gestaan had. Het maakte ons opgelucht, maar ook boos. De grootste frustratie was dat er geen enkele reactie op onze mail kwam van quikjewels. Tot twee keer toe geen enkele reactie van meedenken, meeleven... Dus voor service geen ster. Sieraden zijn mooi. Je moet extra betalen als je een cadeauverpakking wilt. Krijgt ze anders een een plastic zakje geleverd. Nou ja dat zou ook beter kunnen zeg maar.
16 sep. 2022
de verpakking kan beter.had ketingtjes besteld.zitten in zakjes niet in een doosje.een ketingtje lag los in de doos.product wel goed gelukkig.
21 aug. 2022
17 jun. 2022