quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.248 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 sep 2019
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr 2023
Prima webshop maar in het begin was onduidelijkheid over het leveren van mijn bestelling, en daarna door het contact met de klantenservice en door mijn tip die aan hun gegeven dat ze een beter contact maken met de klant om te informeren over het leveren van het product. En heb ze mijn advies gebruikt daarom ben ik erg blij mee. Krijg daarna mijn bestelling netjes en goed ingepakt. Ik geef ze een dikke duim.

Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Prima levering en mooi product!
MV
Marius v.
Wijk en Aalburg
snelle levering

Snelle levering, mooie aanbiedingen

Snelle levering. Mooie aanbiedingen
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Eric, Hartelijk dank voor je beoordeling en de reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
Vlugge levering
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
29 mei 2023

Service is OK, maar er zijn enkele verbeterpunten

Verzendkosten voor België zijn wel erg hoog. Vóór verzending zou Quickjewels best checken of de batterij van het horloge nog OK is. Ik ontving een horloge met een platte batterij. Ik heb deze wel op kosten van Quickjewels mogen laten vervangen bij de plaatselijke juwelier.
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk bedankt voor je beoordeling en je reactie. Uiteraard checken wij altijd voordat wij een horloge opsturen of het horloge goed staat en of deze nog loopt. Helaas kan het gebeuren dat het horloge tijdens de verzending toch stil komt te staan omdat de batterij dan leeg is. De batterij wordt bij de fabrikant geplaatst en omdat wij niet weten hoe lang deze er al in zit, bieden wij een duurzame oplossing van een gratis batterij binnen 1 jaar aan. Deze kunnen wij dan kosteloos plaatsen of dat de klanten deze bij de plaatselijke juwelier laten vervangen en wij vergoeden de kosten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij wensen je heel veel draagplezier toe! Hartelijke groeten, Sofie Team Quickjewels
17 jun 2023
De transactie was snel en ik kreeg snel een mail dat ze er mee bezig zouden gaan en er stond bij het product 3-5 werkdagen toen ongeveer 2 tot 3 dagen later kreeg ik een mail met dat het product uitverkocht was en dat een maand moest wachten
20 jun 2023
Beste Rick, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het door jou bestelde product niet voorradig bleek te zijn. Helaas krijgen wij geen continue voorraadupdates van onze leverancier en daarmee kan het dus voorkomen dat een artikel niet op voorraad blijkt te zijn wanneer wij deze bestellen. Daar je de order zaterdag na sluitingstijd geplaatst hebt, zijn wij helaas niet in staat geweest je hier eerder over op te hoogte te brengen dan na het weekend. Ik zie dat je er voor gekozen hebt om op je bestelling te wachten en wij hopen de Casio spoedig te kunnen leveren. Een hele fijne, zonnige, dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
AV
Alida v.
Valkenburg zh
2 nov 2023
Demededeling.gelijk dat het product.wat later.zou komen i.vm.levering.van de.leverancier maar product.werd toch tamelijk snel geleverd
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
25 apr 2023
Als zaken niet beschikbaar zijn direct zet dat er dan bij, verder uitgebreide selectie en vriendelijk en behulpzaam
25 apr 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas krijgen wij geen continue voorraad update van onze leveranciers. Dit is niet mogelijk aangezien zij wereldwijd leveren. Hierdoor kan het soms zijn dan een artikel niet meer op voorraad is wanneer wij deze bestellen. Graag wil ik je onze excuses aanbieden voor deze verwarring en ik wens je heel veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
9 apr 2023

goede levering

foute levering, keurig opgelost. vlotte levering, ook telefonisch goed bereikbaar
11 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Wij wensen je heel veel draagplezier toe en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
6 apr 2023
Product was zoals aangeboden en mooi op tijd
7 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de levering van je bestelling naar wens is verlopen. Wij wensen je heel veel plezier van je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
MV
Martha v.
Rotterdam
de verpakking en de snelle levering
Antwoord van quickjewels.nl
Hi, Wat leuk dat je een beoordeling hebt gegeven! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze snelle levering. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens :). Hartelijke groetjes, Sofie Team Quickjewels
JC
jack c.
zevenhoven
10 jun 2023
snelle en juiste levering
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en een fijne dag toe. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
24 nov 2023
3 sep 2023
4 sep 2023
Beste Abe, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je heel veel draagplezier toe. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
29 aug 2023
30 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, producten en service. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
10 apr 2023
11 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels