Beoordelingen voor sanwinbeachwear.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 22 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 44 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

NEGATIEF
De door ons gekochte zwembroek hebben we geretourneerd.Gewoon door de envelop met retoursticker in brievenbus te gooien,zoals bij de retourmogelijkheden genoemd.Het retourbedrag is nog steeds niet overgemaakt:heb hierover contact gehad via Facebookchat.Blijkbaar is zwembroek niet aangekomen bij jullie en derhalve krijgen we het geld niet terug.Fam.Fila 0773076550 gerjonfila@outlook.co
1.67
Matig

Snelle levering zou het bedrijf 10x beter maken
3.33
Redelijk

Prima gegaan
5.00

Wel betaald nog steeds niets ontvangen.
1.33
Slecht

Mooie producten

Prima service
4.00

Erg leuke zwembroeken voor vader en zoon. De levering was ook echt super snel

Dennis bedankt ;)

Alles verliep perfect
4.00

Snelle verzending, mooi product en leuk ingepakt
Top - heb shop al aan anderen doorgegeven
5.00

Super goed geholpen en nog een armband gratis er bij gehad.
5.00

Alles prima en op tijd geleverd.

Benieuwd naar meer
4.67

De eerste levering was niet heel snel omdat de maat niet op voorraad was, maar het was het wachten waard. Maat was iets aan de krappe kant en een aantal dagen lag de juiste maat op de mat. Zeker een aanrader.
4.67

Mooie zwembroek
4.33

Staat volgende dag binnen, krijg ik melding dat het nog 3 weken gaat duren
2.00
Matig

Super snelle service en gave producten

Gewoon top

Geen commentaar
4.00

De bestelde artikelen beantwoorden kwalitatief ruimschoots aan mijn verwachting. De levering vond plaats binnen de afgesproken termijn. Opvallend is de gedegen verpakking waarin de artikelen worden verstuurd. Mooi detail is het Authenticity Certificate en de kortingsbon van 10 op de volgende aankoop die bij ieder besteld artikel wordt meegestuurd.
5.00

Retour zenden betalen. Prijs/kwaliteit verhouding scheef.
2.67
Redelijk

Product uiteraard afwachten hoe deze zich houden voor de langere termijn, maar ziet er positief uit.
5.00

Logistiek fantastisch, what you see is what you get, met een persoonlijke touch van Ben

sanwinbeachwear.nl

Sanwin Beachwear B.V.
Alexanderstraat 23
9724 JV Groningen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sanwinbeachwear.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen