Van Montfort Labs | EsthecinBeoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin- Logo - Beoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin - Haarserum om haaruitval om te zetten in haargroei

Esthecin is het haarserum voor vrouwen en mannen om haaruitval om te zetten naar haargroei. - Voor vrouwen en mannen Geschikt voor mannen en vrouwen om haaruitval om te zetten in haargroei -Op basis van natuurlijke ingrediënten Formule waarbij enkel gebruik is gemaakt van kwalitatieve ingrediënten - Onzichtbaar Wordt snel opgenomen in de hoofdhuid - Ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten Nederlandse innovatie, made in Switzerland - Eenvoudig in gebruik Binnen enkele minuten aangebracht - Geschikt voor elk haartype Geschikt voor elk haartype, haarkleur en textuur
Van Montfort Labs Online B.V.
Oxfordlaan 70

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Van Montfort Labs | Esthecin

We moesten iets te lang wachten op bezorging van het nieuwe pakket.
Ik heb het product precies toegepast zoals in de gebruiksaanwijzing vermeld. Na het insmeren voelt je haar plakkerig/stroef aan. Totaal geen resultaat. Wat een dure grap.
Antwoord van Van Montfort Labs | Esthecin
Beste klant, Jammer dat u geen resultaat ziet. Bij de meeste gebruikers trekt Esthecin meteen in. Bij een enkeling wordt het haar inderdaad wat plakkerig. Bij een enkele gebruiker is al snel resultaat te zien. Bij andere kan dat wel tot 5-6 maanden duren, omdat haren nu eenmaal deze tijd nodig hebben om te groeien. Soms zijn wel al donshaartjes zichtbaar, te zien met een loep.
Prima geregeld
Na 2 dozen nog weinig resultaat aanwas nieuwe haren. Doel is ook behoud.
Alles was en is prima
Bestelling via webshop zeer eenvoudig en soepele levering!
Ik gebruik het inmiddels ruim 2 jaar en ben hier zeer tevreden over! Mijn haaruitval is eindelijk gestopt en het haar lijkt zelfs gezonder en sterker.
wij zijn tevreden
Alles ws spelen duidelijk!
Goed product, Esthecin heeft mijn haar dikker gemaakt en ook op de kalere plekken weer meer haar gekregen.
Gezien de 5* die ik overal voor geef heb ik er geen verder aanvulling op
Produkt op tijd, goed verpakt geleverd. Extra dosis zat keurig bij de bestelling.
Ik gebruik het produkt nu meer dan één jaar en één maal per week en de haargroei is duidelijk verbeterd.
Bij mij werkt het niet optimaal maar ik durf niet te stoppen. Het duurde wat langer voordat het opgestuurd werd.
GLS heeft niet de moeite gedaan om aan te bellen. Pakket lag gewoon op de motorkap van de auto. Wij waren wel degelijk thuis. Voor een dergelijke levering > 150,00 € mag er toch wat meer service gegeven worden.
Antwoord van Van Montfort Labs | Esthecin
U hebt helemaal gelijk in met deze klacht. Onze logistieke partners hebben de opdracht het pakket persoonlijk af te leveren. Ook niet bij de buren. Helaas zijn wij afhankelijk van deze logistieke partners, die het op dit moment zo druk hebben dat dit soort fouten door een enkele bezorger gemaakt worden. Onze excuses daarvoor.
Ik zou heel graag de shampoo die ik vorige gratis keer kreeg, willen kopen..
Ik ben bekend met de handelingen en de toewijding die Dr. van Montfort heeft als hij patiënten wilt helpen. Meteen toen ik zag dat hij dit serum heeft ontwikkeld, was ik al overstag en bestelde meteen voor 3 maanden. Nu even afwachten of het ook bij mij aanslaat....
Antwoord van Van Montfort Labs | Esthecin
Dank je voor dit mooie compliment. Hier wordt ik blij van.
Snelle en zeer goed verpakte levering en super goed product. Mijn haren die verbrand waren na chemische behandeling zien en voelen na 1maal gebruikt te hebben veel beter aan, ze zien er terug gezond uit.bedankt
3sterren voor produkten : nog niet gebruikt
Was eerlijk gezegd sceptisch over het product, maar nu de 2e zending besteld, ben tevreden. Het haar krijgt direct de veerkracht terug en ik zie aan de haargrens en op het hoofd nieuwe haren. Het werkt misschien niet bij iedereen, maar ik heb er baat bij!