Van Montfort Labs | Esthecin

Haarserum om haaruitval om te zetten in haargroei

Beschrijving
Esthecin is het haarserum voor vrouwen en mannen om haaruitval om te zetten naar haargroei. - Voor vrouwen en mannen Geschikt voor mannen en vrouwen om haaruitval om te zetten in haargroei -Op basis van natuurlijke ingrediënten Formule waarbij enkel gebruik is gemaakt van kwalitatieve ingrediënten - Onzichtbaar Wordt snel opgenomen in de hoofdhuid - Ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten Nederlandse innovatie, made in Switzerland - Eenvoudig in gebruik Binnen enkele minuten aangebracht - Geschikt voor elk haartype Geschikt voor elk haartype, haarkleur en textuur
Van Montfort Labs Online B.V.
Oxfordlaan 70

4.55 / 5.00

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over Van Montfort Labs | Esthecin

De levering was snel, netjes verpakt en duidelijke handleiding

1 week geleden
Geachte van montfoord. Hierbij geef ik Wim de groot uit zwollywood even een reactie op esthecin Wat mij opvalt dat wanneer je niet te gouw opgeeft met esthecin dan krijg je inderdaad nieuwe haargroei wat ook niet meer weggaat . Maar je moet niet ongeduldig zijn . Het is beter als haartransplantatie want je krijgt je eigen haar weer terug zonder pijn en je hebt ook weer meer haar groetjes van

Ga zo door

2 weken geleden
Tevreden

Het product lijkt te werken, nu nog te vroeg voor echte zekerheid. Snelle levering. Verder geen goede of slechte ervaringen met service

3 weken geleden
Besteld en snel geleverd,en bij mij heb ik goed resultaat

perfect geregeld

Het product is net geleverd, dat kunnen wij niet beoordelen. De reden om levering en service als matig te beoordelen is het feit dat U in de bevestiging van de bestelling niet vermeldt wie de vervoerder is en ook niet spontaan een tool geeft om de levering te tracken. Ik heb dan een e-mail moeten sturen naar de helpdesk om de informatie te ontvangen.

Antwoord van Van Montfort Labs | Esthecin
Beste Cathy, Deze klacht krijgen we eigenlijk nooit. Elke klant krijgt een mail met een link. Is het mailadres juist opgegeven? Of anders is deze mogelijk in de Spambox terechtgekomen. Zelf zullen we de techniek van de logistiek nog eens controleren.
Blijf serum gebruiken, haar is zeker niet dunner geworden. Snelle levering.

Uiterst betrouwbaar.

Ik ben niet overtuigd van het product maar ik durf niet te stoppen omdat ik bang ben dat het dan weer verergerd

Besteld en meteen de volgende dag in huis. Het product is aangenaam in gebruik. Inmasseren en laten intrekken. Over de werking kan ik nog niks zeggen want ik gebruik het nu pas een week.

Top

Esthecin werkt ècht bij alopecia androgenetica. Na 3-5 maanden gebruik zag ik dat het haar steviger werd maar ook dichter. Je moet geduld hebben maar het werkt, top

Producten beoordelen terwijl je het product net ontvangen hebt ? dit beoordelen ljkt mij prematuur

Ik ben het nu 3 maanden aan het gebruiken en zie al veel kleine nieuwe haartjes op mijn hoofd. Ik ben er tot nu zeer tevreden mee, en erg benieuwd hoe het de komende maanden verder gaat.

Ik heb nu alweer ruim een week geleden besteld en nog steeds niks ontvangen. Dat was de vorige keren ook zo. Het zou fijn zijn als er een leveringsdatum zou worden gegeven. Tis telkens maar afwachten wanneer de bestelling binnenkomt.

Het is vrij prijzig, maar het werkt gewoon echt. Ik ben erg tevreden,

Na 3 verpakkingen gebruikt te hebben zie ik duidelijk nieuwe korte haren. Eerder gebruikte ik donker poeder op de huid ,dat heb ik nu niet meer nodig Ik ben hier erg blij mee.

Levering per ommegaande, goed verpakt. Het was brievenbus pakje en dan vind ik 6,95 bezorgkosten te hoog.