Van Montfort Labs | EsthecinBeoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin - Haarserum om haaruitval om te zetten in haargroei

Esthecin is het haarserum voor vrouwen en mannen om haaruitval om te zetten naar haargroei. - Voor vrouwen en mannen Geschikt voor mannen en vrouwen om haaruitval om te zetten in haargroei -Op basis van natuurlijke ingrediënten Formule waarbij enkel gebruik is gemaakt van kwalitatieve ingrediënten - Onzichtbaar Wordt snel opgenomen in de hoofdhuid - Ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten Nederlandse innovatie, made in Switzerland - Eenvoudig in gebruik Binnen enkele minuten aangebracht - Geschikt voor elk haartype Geschikt voor elk haartype, haarkleur en textuur
Van Montfort Labs Online B.V.
Oxfordlaan 70

4.57/5.00

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over Van Montfort Labs | Esthecin

Het duurde bij mij best lang voordat ik resultaat boekte met het serum . Ongeveer 4 maanden voordat ik iets zag verbeteren en nog steeds na 10 maanden zie ik langzaam aan vooruit gang

goede webshop, snelle levering

snelle levering, afspraak nakomen

product bestellen en daags erop al binnen. bij mij lijkt het aan te slaan, gaat wel heel langzaam.

Ik gebruik esthecin al een tijdje en ben tot nu toe zeer tevreden

prima product

1 week geleden
Het werkt echt als je ook echt serieus begin 2 x per week zorgvuldig opbrengt en goed in masseert en blijft doorgaan

Uiterst correct en betrouwbaar!

We beginnen effect te zien!

1 week geleden
Ik gebruik esthecin nu 9 maanden, ik ben er echt ontzettend blij mee, na een operatie met lange narcose was mijn haargroei tijdelijk gestopt, en daarna veel haaruitval. Nu groeien mijn haren weer goed,en heb ik ook veel nieuwe haren,die nu al 7/8 cm zijn.

2 weken geleden
Ik heb alopecia androgenetica. Over het product kan ik nog weinig zeggen, ik heb het 2 keer gebruikt. Ik laat het de hele nacht intrekken en was de volgende ochtend mijn haar. Ik heb gemaild met de vraag naar een milde shampoo en kreeg vlug reactie en ik vond het fijn dat het advies neutraal was, dus geen merken. De levering was snel. Hopelijk is het resultaat ook goed!

3 weken geleden
Vandaag besteld morgen geleverd.

3 weken geleden
Prima communicatie. DHL is lui, alhoewel ik thuis ben wordt het pakje elders afgeleverd.

3 weken geleden
Supersnelle levering. Dinsdagavond besteld, woensdag in huis.

Kan nog niet echt een oordeel geven over produkt.

Nog geen idee hoe dit product gaat werken. Hoop t.z.t. daar positief over te kunnen melden.

Uitstekende levering, net begonnen met het product en nog geen ervaring met de service, hier kan ik nog geen beoordeling over geven.

Ik ben erg tevreden over het product en de folliow up die jullie per mail geven. Bezorging was deze keer iets vertraagd.

Super snelle levering, heel attent dat er nog shampoo bij zit. Erg tevreden.

Snelle levering. Product heeft effect