Van Montfort Labs | EsthecinBeoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin- Logo - Beoordelingen
Van Montfort Labs | Esthecin- Logo - Beoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin - Haarserum om haaruitval om te zetten in haargroei

Esthecin is het haarserum voor vrouwen en mannen om haaruitval om te zetten naar haargroei. - Voor vrouwen en mannen Geschikt voor mannen en vrouwen om haaruitval om te zetten in haargroei -Op basis van natuurlijke ingrediënten Formule waarbij enkel gebruik is gemaakt van kwalitatieve ingrediënten - Onzichtbaar Wordt snel opgenomen in de hoofdhuid - Ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten Nederlandse innovatie, made in Switzerland - Eenvoudig in gebruik Binnen enkele minuten aangebracht - Geschikt voor elk haartype Geschikt voor elk haartype, haarkleur en textuur
Van Montfort Labs Online B.V.
Oxfordlaan 70

1 ster

Wat andere klanten zeggen over Van Montfort Labs | Esthecin

Geen nadere toelichting
Super snel geleverd.
We proberen het product al 3 maanden. voor een beoordeling is; te vroeg.
Als ik producten heb besteld moet ik na een paar dagen altijd achteraan bellen om te vragen wanneer de levering plaatsvindt. Zodra ik heb gebeld worden ze de volgende dag geleverd. Ik gebruik het serum samen met de laserkam en volume tabletten maar heb nog vrij veel haar uitval.
Heb het product nu 3 maanden gebruikt. Resultaat nog niet overtuigend, maar heb de indruk dat haaruitval niet erger wordt, dus probeer het nog 3 maanden.
Wel nog even 3 maanden wachten op of en hoe goed Esthecin werkt, dus wordt vervolgd
Alles is perfect gegaan
Ik heb het product pas 2 keer gebruikt. Merkte wel een lichte verbetering, maar kan nog geen juiste beoordeling geven.
Ik heb nog geen ervaring met het product zelf, omdat ik nu net start.
Perfecte product
Ik vind het te kort om een beoordeling te geven .Graag zou ik dit na 3maanden willen geven .
Top
ik wilde niet direct na ontvangst een beoordeling schrijven. Nu na gebruik van twee maanden ben ik echt heel blij met dit product. Ruim een week geleden voelde ik bij het wassen over mijn hele hoofd allemaal stekeltjes, ik heb mijn zoon gevraagd om eens goed te kijken want mss was het wel de wens van de gedachte. Maar idd, hij zag volop dikke zwarte stekeltjes over mijn hele hoofd. Blij hiermee
Korrekte afhandeling,goed produkt
goed product snelle levering uitstekende verpakking
Ik heb alleen maar lof!! Allereerst was het telefonisch contact buitengewoon vriendelijk. De levering was de volgende dag, de track and trace was geweldig; je kunt zien hoeveel stops de koerier nog voor jou moet maken en je kunt dan ook nog kiezen voor een ander (ophaal) adres! Bovendien heb ik het idee dat mijn haar mooier en beter zit, al na het eerste gebruik!
De verzending liep wat vertraging op door alle toestanden die op dit moment plaatsvinden op de wereld maar dan nog was het super. Het product ziet er erg goed uit of het daadwerkelijk helpt weet ik nog niet.
Goede snelle levering, fijn product
Levering en service uitstekend als het product ook zo goed is dan word ik helemaal gelukkig