Esthecin.nl- Logo - Beoordelingen

Esthecin.nlReviews

: 227Redelijk

Gecertificeerd sinds: 22-1-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Esthecin.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Esthecin.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22-1-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Esthecin.nl

16 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik gebruik het nu ongeveer 2 jaar, het resultaat is dat mijn haar niet voller is geworden, maar ook niet dunner daar ben ik dus wel tevreden over, het zou fijner zijn als het voller zou worden.

Mjin vriendin gebruikt het spul nu voor de derde x. Het is ook aangeraden om het 3 maanden te proberen. Maar haar haaruitval is nog steeds heel erg veel. Dus na gaat ze het voor de 3 maand gebruiken. Mocht het niet werken, dan zjin we meer dan 240 euro armer.

Beoordelingen voor Esthecin.nl

Levering binnen de opgegeven tijd
Ik had kale plekken op mijn hoofd. Ik gebruik Esthecin al vanaf oktober 2018. Nu zijn de kale plekken veel minder en is mijn haar steviger.
Product erg duur geworden in korte tijd, voor de gewone mens niet te doen meer, weinig in tube en daardoor ook lastig te verdelen, resultaat enigszins bij 2x per week langdurig behandelen, wat niet lukt ivm de prijs
Ben er nu net een week mee begonnen en op zich voelt het prettig aan, lekker verkoelend op je hoofdhuidvolgens mij ben ik wel wat haren verloren, maar dat zou alleen maar goed zijn op het beginwe gaan het zien!
Prima service. Erg jammer dat t product ERG duur is geworden.
ik heb mijn bestelling nog niet gekregen, dus kan ik ook geen oordeel vellen.
Afwachten wat het resulteert.
foutloze snelle verzorging.
Al jarenlang trouwe klant.
van Wim B.
Het is niet goed dat je als organisatie niet pro-actief meldt dat het bestelde product niet voorradig is en wanneer je de zending kunt verwachten.
Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen …..
nog steeds niet ontvangen