Van Montfort Labs | EsthecinBeoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin- Logo - Beoordelingen
Van Montfort Labs | Esthecin- Logo - Beoordelingen

Van Montfort Labs | Esthecin - Haarserum om haaruitval om te zetten in haargroei

Esthecin is het haarserum voor vrouwen en mannen om haaruitval om te zetten naar haargroei. - Voor vrouwen en mannen Geschikt voor mannen en vrouwen om haaruitval om te zetten in haargroei -Op basis van natuurlijke ingrediënten Formule waarbij enkel gebruik is gemaakt van kwalitatieve ingrediënten - Onzichtbaar Wordt snel opgenomen in de hoofdhuid - Ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten Nederlandse innovatie, made in Switzerland - Eenvoudig in gebruik Binnen enkele minuten aangebracht - Geschikt voor elk haartype Geschikt voor elk haartype, haarkleur en textuur
Van Montfort Labs Online B.V.
Oxfordlaan 70

4.61/5.00

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over Van Montfort Labs | Esthecin

Esthecin werkt bij mij echt heel goed... Heb ook een tijd lang minoxidil gebruikt,maar dit werkt honderd keer beter!!
Makkelijk te bestellen, snelle verzending en uitstekend product! Merk een duidelijk verschil - mijn haar is veel gezonder en haaruitval is minimaal geworden. Aan te bevelen!
Erg betrouwbaar bij levering
Ik ben net begonnen en kan nog geen oordeel geven over het resultaat. Bestelling en levering prima.
Snel geleverd. Zeer fijn product bij haaruitval door medicatie.
Goeie service, het haar van mijn man gaat gelukkig weer groeien..
Alles naar wens
Goed product, ik gebruik Esthecin vanaf oktober 2018 en ik merk dat mijn haar er beter van geworden is. Steviger en makkelijker in model te brengen. Ook haargroei is snelller.
Geen nadere toelichting
Super snel geleverd.
We proberen het product al 3 maanden. voor een beoordeling is; te vroeg.
Als ik producten heb besteld moet ik na een paar dagen altijd achteraan bellen om te vragen wanneer de levering plaatsvindt. Zodra ik heb gebeld worden ze de volgende dag geleverd. Ik gebruik het serum samen met de laserkam en volume tabletten maar heb nog vrij veel haar uitval.
Heb het product nu 3 maanden gebruikt. Resultaat nog niet overtuigend, maar heb de indruk dat haaruitval niet erger wordt, dus probeer het nog 3 maanden.
Wel nog even 3 maanden wachten op of en hoe goed Esthecin werkt, dus wordt vervolgd
Alles is perfect gegaan
Ik heb het product pas 2 keer gebruikt. Merkte wel een lichte verbetering, maar kan nog geen juiste beoordeling geven.
Ik heb nog geen ervaring met het product zelf, omdat ik nu net start.
Perfecte product
Ik vind het te kort om een beoordeling te geven .Graag zou ik dit na 3maanden willen geven .
Top