leerverfshop.nl

1.034 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

Snelle bezorging, en duidelijke website! 1 puntje van kritiek. De kleurenkaart is erg handig als hulpmiddel. Wij hadden 3 flesjes van de nummers 160, 161 en 162 Maar op de paginas met de bestelkeuze staan de nummers dan weer niet naast. Je komt er wel uit. Maar het is eenvoudig te verhelpen. Of ik heb er overheen gekeken?
Snelle levering en fijn dat er een kwastje meegeleverd wordt. De leerverf is makkelijk in gebruik te nemen. Enige minpunt voor mij is dat de kleur die ik besteld had (Grinch Green) in het echt een stuk donkerder is dan op de website getoond wordt. Dat vind ik jammer.
24 feb 2024
Ik heb leerverf besteld, de grote verpakking was er niet meer, die is prijstechnisch interessanter dan 29.5ml Maar goed dus 1 kleine besteld. Waarom op dit soort momenten niet als alternatief bvb 3x29,5ml met nagenoeg dezelfde prijs als de 118ml.

Klantgerichte service

De kleur die ik in eerste instantie besteld had viel me tegen, retour was sowieso geen probleem maar verrassend genoeg kwam het voorstel mijn ideale kleur te gaan mengen!!! Wat een service 😁
9 mrt 2024
Snel en makkelijk bestellen en heel snel binnen!! Niet persé negatief maar had leerlijm besteld en kreeg een foldertje erbij met info over leer verven in plaats van lijmen!!
Tot nu toe echt prima! Zou wel fijn zijn als er per kleur een kwastje bij zou zitten. Een stoel verven is trouwens heel tijdrovend met een klein kwastje.
Vandaag besteld, morgen in huis. Helemaal top. Keurige verpakking. Alle bestelde artikelen geleverd. Zo hoort het. Geen punten ter verbetering.

Fijn mail contact en goed advies

Ik had voor die tijd goed mail contact over een verfje wat niet goed dekte en goed advies wat ik kom doen dus vandaar andere verf gekocht
9 mrt 2024
Prima geregeld. Snelle levering, wel duur voor een paar kleine flesjes. Juiste kleur. Handige gebruiksaanwijzing. Fijn gratis kwastje.
Snelle en complete levering. Duidelijk instructieboekje en het resultaat is precies wat ik voor ogen had. Ik ga hier vaker bestellen!
Prima duidelijke website, snelle levering en betaalbare prijs. Snel advies en anttwoord per Email, zeer goede service !!
JD
Joris D.
Aalst - België
Juiste product(en), goed verpakt en snelle levering! Waar eens mens op wacht is wat men krijgt van deze shop. Vakkennis

Erg correct dat er vermeld werd dat de…

Erg correct dat er vermeld werd dat de schoenen iets kleurverschil hadden. Snelle beantwoording van de mail.
zeer goed zo vlug had ik het niet gedacht. ik geef julie 10op10 nogmaals bedankt Alaerts Belgie

Tevreden klant!!!

Jullie beschrijving van het produkt en toepassing was perfect. Vlotte bezorging. Mooi resultaat!
De kleur is vrij goed gelijk als op het plaatje. De levering is ook erg snel en goed verpakt.
Snelle levering. Goed verpakt. De producten zijn zoals beschreven. Ik ben helemaal tevreden !
Leerverfshop is altijd snel met het verwerken van de bestelling, en de prijzen zijn netjes
Supersnelle levering. Goedverpakt. Topkwaliteit verf. Blij mee. Bestel hier zeker nog eens.
16 mrt 2024
De snelle levering. En het product is zo als in de advertentie beschreven.