leerverfshop.nl

1.047 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.520 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

Oranje leerverf is niet wat op de foto staat, is dik en vloeit niet uit
7 jan 2024

Vergrijsd Arma leren jackje proberen te verven

Project: Vergrijsd Arma leren damesjackje verven in verwante kleur verven. Vooraf advies gevraagd. Alle stappen uitgevoerd zoals aangegeven. Na een week de angelus acryl finisher aangebracht. Er kwamen donkere plekken doorheen. Weer gebeld en advies luidde: zachte doek gebruiken. Stappen opnieuw doorlopen. Deze keer, weer een week na het verven met een superzachte lap stof de finisher aangebracht ... Er komen weer donkere plekken doorheen. Zo heb ik er niets aan. Niet ok dus!
Niet op het afgesproken adres bezorgd, wat voor mij grote problemen geeft.
29 apr 2023
Glad keer verven ben ik zeer tevreden over. Helaas zijn mijn suède schoenen niet geworden wat is had gedacht. Vlekkerig en niet egaal. Goed voor de vuilnisbak.
4 jun 2023
Jammer dat op een flesje verf van 5,95 ook de bezorg kosten 5,95 zijn maakt het nog duur
12 nov 2023
De kleuraanduiding was niet goed, de service prima
25 nov 2023
Donker blauwe kleur is eerder PURPER.
22 nov 2023
Ik heb nog niks gekregen