leerverfshop.nl

1.037 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.576 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

31 mrt 2024

Service is goed, mooie producten

Bij het bestellen van producten voor het verven van mijn leren schoenen had ik alleen accessoires in m'n winkelwagentje gezet en betaald, en over het hoofd gezien dat de verf zelf er niet bij was. Snel een mailtje naar het bedrijf of zij mijn order even tegen kon houden en de verf alsnog erbij doen (hierdoor niet 2 x verzendkosten vermijden). En ja hoor, het lukte en was al de dag daarna bezorgd. Wat ik makkelijk zou vinden is de mogelijkheid hebben om de kleuren in het echt te zien; op beeldscherm kan het anders weergegeven worden, en de weinig filmpjes op YouTube geven ook geen helder kleur nuance. Behalf dit ben ik tevreden met mijn aankoop en de service-gerichte medewerkers.

Een mooi product en perfecte service.

- een overzichtelijke website - aanvaardbare, democratische prijzen mét keuze van kleine flacons - supersnelle levering - technische ondersteuning (bij twijfel wordt je geadviseerd aan de hand van een foto) Kortom een uiterst positieve ervaring! Een verbeterpunt, voor zover dit technisch mogelijk is. Kleuren koppelen aan een RAL code?
24 mrt 2024
Hele snelle levering, goede hulp en advies. En omdat de kleur van een bepaalde tint niet overeen kwam met de website, werd er dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd. Ik ga hier zeker nog producten bestellen.
Bestelling op de afgesproken tijd afgeleverd Prima service bij gebruik Alleen jammer dat de verpakking niet als brievenbus post verstuurd kon worden,wat de bezorgkosten nogal van invloed is op de totaalprijs

Top verf!

Heb drie flesjes besteld, twee maal groen en één oranje . Voor de stoel en bank. Heel snel in huis , geweldige Leerverf. Beetje mengen met de groene kleuren, top spul . Heel tevreden!
JB
J B.
Texel
Mooie duidelijke site, snel en keurig netjes opgestuurd. Erg leuk dat er een penseel als extra bij gedaan is en nog een kortingscode voor de volgende bestelling. Verf dekt perfect!

Snelle goede service

De verzending was heel snel. De volgende dag had ik het al in huis. De kleur is goed en werkt prima op de schoenen. Droogt snel en hecht goed.
GH
He zou fijn zijn als jullie een zach borselje meeleveren. Ik heb he me he harde geprobeerd maar me een zacher borseljes pak de verf beer>>
Kwaliteit en prijs super. Geweldig produkt!! 2 verouderde autostoelen van wit naar buin geverf, resultaat boven verwachting goed!!
Goede service snel geleverd. Een foutieve bestelling door mij werdt snel en netjes gecorrigeerd en gecrediteerd. Top thanks
31 mrt 2024

Snelle levering van een goed product

Snelle levering van een in de praktijk gebleken goed product. Kleur komt precies overeen met presentatie op internet.

Goede service

De nabestelling die ik moet doen omdat deze niet aanwezig is, krijg ik de verzendkosten terug. Goede service!

Prefect resultaat

Snel geleverd en niet gedacht dat ik met een potje verf een afgeleefde stoel weer nieuw kon krijgen!
Heb al veel schoenen geverfd iedere keer zeer tevreden over de kwaliteit van de schoenenverf.

Zeer fijne webshop

Overzichtelijke site, altijd zeer snelle én correcte levering, cadeautje bij je bestelling.
Leerverfshop verkoopt de beste leerverf, nl die van Angelus. Verder supersnelle verzending!
Alles zoals je mag verwachten.Goede feed- back en keurige levering! Geen minpunten!
Snel geleverd en goede kwaliteit verf! 'Verschoten" letters zijn weer kraakhelder!
Top bedrijf. Terwijl er iets fout ging bij de post zorgden hun voor de oplossing
Snelle levering, mooi product. Stoel al geverfd, ga nu een leren jasje proberen