kortpack.nlBeoordelingen

kortpack.nl - Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.54/5.00

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

Ik heb nog steeds geen levering ontvangen, kan helaas dan ook geen of geen goede beoordeling geven... Vriendelijke Groeten Nathalie Put vzw Reset +32472973201
Nog steeds mijn pakket niet ontvangen
Zou dinsdag worden geleverd, vandaag zijn we zondag en heb ik nog niets ontvangen
Beste, De bestelling is nog steeds niet geleverd. Volgens DPD is er overmacht op hun depot. Gelieve dit na te gaan. Na levering vul ik graag een correcte beoordeling in.
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer P, Dank voor uw review. Dit is het eerste bericht dat wij van u krijgen over dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij hadden u graag eerder geholpen. Zoals ook in onze bevestiging staat lopen dingen in deze tijd soms anders dan gepland, en helaas is dat nu het geval. Wij hebben u in de tussentijd gemaild met de verwachte leverdatum. Met vriendelijke groet, Elza Kuipers