kortpack.nlBeoordelingen

kortpack.nl - Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.54/5.00

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

Krijg wel de mail dat de bestelling klaar staat en later is opgehaald door DPD en op 29-3 in Veenendaal is aangeland maar nu al 2 dagen onderweg en geen verder bericht waar het op dit moment is of wanneer de verwachte levertijd is.
Ik heb nog niks
Jammer dat Kortpack het lastig vindt om achteraf te factureren. Zoals andere soortelijke bedrijven wel doen. Deze werkwijze is omslachtig en levert vertraging op bij bestellingen.
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer van P., Hartelijk dank voor uw review. Op factuur leveren vinden wij zeker niet lastig als het gaat om bedrijven waarvan de credietscore voldoende is. Bij het kiezen van de betaalmethode geven we aan dat wij een check doen. Als een snelle levering van groot belang is, kunt u er ook voor kiezen om vooruit te betalen. U ontvangt dan 3 betalingskorting. Graag verwelkomen wij u weer.
Bouwfolie is geellig ipv transparant.