partylove.nl- Logo - Beoordelingen

: 10GoedGecertificeerd

partylove.nl- Logo - Beoordelingen

Details over partylove.nl

partylove.nl - Beschrijving

Partylove.nl • Waar elk feest start! Al 7 jaar de specialist in ballonnen, slingers, kinderfeesten-, themafeesten-, verjaardagsversiering en feestdagen. Met meer als 5000 producten op voorraad in ons eigen magazijn. Wij proberen met vaak de nieuwste producten de sfeer op ieders feestje te verhogen! Veel producten vind je niet bij de standaard feestwinkel. Voor een echt bijzonder feest ga je dus eerst naar partylove.nl * Gratis verzending vanaf €40 (NL/BE) * Voor 23.59 Besteld = Morgen in Huis! * 5000 Feestartikelen & Meer * Niet goed? = Geld terug! * Retourneren binnen 30 dagen * 24/7 Klantenservice!
Party Love NL
A gen Giezen 26
6418BJ Heerlen
KVK 66763703
Florian Smeets

Beoordelingen voor partylove.nl

10 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Enorm goed geholpen! Ik had een product per ongeluk maar 1 keer besteld terwijl ik er 2 nodig had, en ik ben perfect geholpen!

Op de site wordt geadverteerd voor 23:59 besteld volgende dag geleverd. Dit was helaas niet het geval maar een dag later!

Beoordelingen voor partylove.nl

Antwoord van partylove.nl
Beste Ronald, Allereerst bedankt voor je bestelling! Jammer dat je ons op dit punt een mindere beoordeling geeft. Wij adverteren op onze website inderdaad met voor 23:59 uur besteld is morgen in huis. Dit omdat de klant hier bij het afrekenen zelf voor dient te kiezen met de verschillende verzendopties die mogelijk zijn. Zie de verschillende verzendopties: - Bezorgd thuis of op het werk (Hierbij kan zelf een dag gekozen worden of door ons verstuurd zo snel als mogelijk) *Gekozen voor deze bestelling - Ophalen bij een van de 3400 PostNL punten (Hierbij kan zelf gekozen worden voor een van de dichtstbijzijnde PostNL punten) ( Onze pakketten worden om 18:00 opgehaald door PostNL) - Same Day Delivery (Voor 23:59 uur Besteld = Morgen in Huis! Deze pakketten worden verzonden via Instabox, en worden na bestelling tot 23:59 uur de eerst volgende werkdag geleverd voor 22:00 uur. Dit is ook allemaal terug te vinden op onze pagina Verzending & Bezorging en in checkout van onze website. https://www.partylove.nl/service/verzenden/ Met vriendelijke groet, Team Partylove.nl
Hele mooie slingers en ballonnen met bij passende bordjes en servetten Super mooi.
Super snel geleverd en mega veel keuzes online!