maeshillscollection.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
maeshillscollection.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij maeshillscollection.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

33 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 nov. 2022
Perfect, Fijne service. Ben gebeld omdat Burkely portemonnee uitverkocht was, refund is binnen 1 dag (=> zeer snel) teruggeboekt. Zelden perfect service meegemaakt. Betrokken, Vriendelijk en Betrouwbaar! Ben niet van reviews schrijven, nu uitzondering gemaakt. Mijn Dank !

17 aug. 2022
Las prima revieuws zodoende mijn tas hier op woensdagavond besteld. Die maandag erop nog geen mailtje of belletje mogen ontvangen. Maandags zelf mailtje gestuurd. Werd zelfde dag nog verzonden, toch jammer dat het een week moet duren terwijl er anders beloofd is. Enigszins teleurgesteld in Maes en Hills, maar blij met mijn tas.

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

17 aug. 2022
Antwoord van maeshillscollection.com/nl
18 aug. 2022
Spijtig dat u zolang heeft moeten wachten op uw tas. België heeft een nationale feestdag op 15 augustus, waardoor vertraging is ontstaan. Het pakket is vervolgens in Nederland afgegeven, doch de levering heeft langer geduurd dan voorzien. Onze excuses hiervoor.
21 feb. 2022
ik bestelde iets, omdat er een 20%korting actie was. Deze kreeg ik niet omdat het een afgeprijst artikel betrof. Dit was niet zichtbaar, dus onduidelijk!
30 jul. 2022
Nette prijs. Maar levering 1-3 werkdagen maken ze niet waar. Dat werden er 4.
29 jan. 2022
Nog steeds niks ontvangen