Certificaat voor Azalp.be

No. XE60B2852F723C44E4FBCE2A69D9A3AED
 

Geldig vanaf
08-03-2017
Geldig tot
07-03-2019
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor Azalp.be



Goed

4.02/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 377 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft Azalp.be al 1.100 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
19-11-2018
11-12-2018
Correcte en vlugge levering. Aan te bevelen.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 13-12-2018
Beste meneer Michielsen, Bedankt voor het leuke compliment! Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
06-12-2018
Besteldatum
15-11-2018
06-12-2018
Bestelling van 15/11 nog niet ontvangen wegens adresprobleem.
Bestelling heeft één week in parcel shop gestaan. Wist van niets (geen bericht van de vervoerder).
Bestelling werd geretourneerd. Heb bestelling terug geconfirmeerd en extravervoerkosten betaald (ontvangstdatum 3/12).
Nogmaals telefonisch contact gehad : bestelling is zelfs nog niet verstuurd.
Wat een service
1.00
Slecht

Azalp.be antwoordt: 12-12-2018
Beste meneer Koek, Het is makkelijk om te wijzen naar een ander, maar uw verhaal klopt niet helemaal. U had zelf een verkeerd adres opgegeven, vandaar dat wij niet konden uitleveren. Betreft de extra vervoerskosten, de kosten die u heeft overgemaakt zijn vele malen minder dan dat deze daadwerkelijk zijn. Uw pakket is in ieder geval onderweg.

Datum van publicatie
06-12-2018
Besteldatum
20-11-2018
06-12-2018
Ruime keuze en vlug geleverd wat men besteld heeft.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 12-12-2018
Beste meneer Polspoel, Dat is goed om te horen! We zijn blij dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
05-12-2018
Besteldatum
08-11-2018
05-12-2018
Alles in orde
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 12-12-2018
Beste meneer de Wandel, Het is goed om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. We hopen dat u met een tevreden gevoel terugkijkt op uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
04-12-2018
Besteldatum
10-09-2018
04-12-2018
Wij hebben een bestelling een maand telaat gekregen.
Heb zelf moeten bellen voor de levering.
Bedrijf laat een rommelige indruk achter.
Blokhut daarin tegen is mooi :)
3.00
Redelijk

Azalp.be antwoordt: 12-12-2018
Beste mevrouw Broeckx, Het is vervelend om te horen dat u uw bestelling te laat geleverd hebt gekregen. Dit kwam helaas door het feit dat u uw blokhut gespoten geleverd wilde krijgen. We bieden onze excuses aan voor de gebrekkige communicatie en het feit dat u zelf moest bellen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
03-12-2018
Besteldatum
07-11-2018
03-12-2018
Azalp.be laat U afrekenen met een bepaald bedrag aan leveringskosten en na plaatsing en betaling besluit ze om deze kosten te verhogen en een extra betaling te eisen.
Bij navraag beweerd men dat bij een bestelbedrag onder de 100 euro deze extra kosten in rekening worden gebracht. Dit komt niet overeen met de vermelding onder Leveringskosten op de website.
2.33
Matig

Datum van publicatie
03-12-2018
Besteldatum
29-10-2018
03-12-2018
levering was moeilijk(smalle straten) maar de bezorger heeft dit niet laten blijken
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 05-12-2018
Beste mevrouw de Graef, Dat is goed om te horen! We zullen onze logistieke partner het compliment doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
03-12-2018
Besteldatum
10-09-2018
03-12-2018
geen
4.33
Goed

Azalp.be antwoordt: 05-12-2018
Beste meneer de Smedt, Goed dat u geen opmerkingen heeft! We bedanken u voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
30-11-2018
Besteldatum
08-11-2018
30-11-2018
het brandhout opberghuis is prijs/kwaliteit ok
voor samenstelling voor mij geen probleem ,maar voor oudere of minder handige personen best bij vermelden dat er wat werk aan is om samen te stellen.
ik als handige doe het zelver ,+/- 3 uur.
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Vanhulle, Allereerst bedankt voor uw feedback, het is goed om te horen dat u meedenkt. Tevens is het goed om te horen dat u de houtopslag op een juiste wijze heeft gemonteerd. We wensen u er dan ook veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
28-11-2018
Besteldatum
07-11-2018
28-11-2018
Alles ok
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Breyne, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
27-11-2018
Besteldatum
25-09-2018
27-11-2018
Op de site stond 4weken wachttijd.
Maar het was het dubbele.
Dat vond ik spijtig.
Maar Da was het enigste minpuntje.
Voor de rest dik in orde.
Een aanrader voor iedereen.
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Nys, Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. We bieden onze excuses dat we niet eerder konden leveren dan gepland. We hopen in ieder geval dat u nog veel plezier beleefd aan uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
27-11-2018
Besteldatum
05-11-2018
27-11-2018
Super kwaliteit en beste prijzen ..
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Boyen, Dat is top om te horen, bedankt voor het compliment. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
26-11-2018
Besteldatum
24-10-2018
26-11-2018
Heel fijne webwinkel, met snelle reactie op de vragen en heel goed advies
Een echte aanrader
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Vliegen, Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
26-11-2018
Besteldatum
13-10-2018
26-11-2018
13 oktober besteld en 1399 € betaald met op website een levertijd van 2-4 weken. Bel je om inlichtingen kunnen ze geen antwoord geven. Daarna wel steeds een mail met weer een andere smoes. Is dit nog betrouwbaar???
1.00
Slecht

Azalp.be antwoordt: 27-11-2018
Geachte heer van Dam, Erg vervelend dat u het zo heeft ervaren. Ik wil u vragen uw bevindingen te richten aan webcare@azalp.com. Dan pakken zij het direct met u op. Met vriendelijke groet, Azalp Webcare

Datum van publicatie
24-11-2018
Besteldatum
03-11-2018
24-11-2018
Alles is prima verlopen, product was wat ik ervan dacht en de levering was vlot.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Reniers, Bedankt voor uw leuke en positieve review. We hopen dat u met een goed gevoel terugkijkt op uw aankoop bij Azalp. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
23-11-2018
Besteldatum
15-10-2018
23-11-2018
Alles naar behoren ontvangen
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 03-12-2018
Beste meneer Casteels, Dat is goed om te horen. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
19-11-2018
Besteldatum
07-10-2018
19-11-2018
Matige kwaliteit,snelle en correcte afhandeling.
4.00
Goed

Azalp.be antwoordt: 20-11-2018
Beste meneer Frederickx, Het is vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met de kwaliteit van uw product. Kunt u eventueel een mailtje sturen naar webcare@azalp.com? Dan bekijken we samen de mogelijkheden betreft de afwikkeling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
18-11-2018
Besteldatum
28-10-2018
18-11-2018
Heel tevreden over levering
4.33
Goed

Azalp.be antwoordt: 19-11-2018
Beste meneer Van Dael, Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en de desbetreffende levering. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
14-11-2018
Besteldatum
18-09-2018
14-11-2018
Alles vlot verlopen
4.00
Goed

Azalp.be antwoordt: 15-11-2018
Beste meneer Buttiens, Dat is goed om te horen We wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
13-11-2018
Besteldatum
28-10-2018
13-11-2018
Top
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 14-11-2018
Beste mevrouw Forsyth, Dat is top om te horen Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
13-11-2018
Besteldatum
09-07-2018
13-11-2018
Levering voorzien in week 35, uiteindelijk geleverd in week 42. Zonder uitleg, motivatie, ...

Handleiding bij het pakket is niet erg duidelijk dus puzzelen is een noodzäak.

Kwaliteit van de afwerkingen (zaagwerk tot op de mm waardoor sommige stukken te kort zijn, scharnieren die gecorrodeerd zijn, ...) laat tenslotte ook ruime voor verbetering.
2.67
Redelijk

Azalp.be antwoordt: 14-11-2018
Beste meneer Caers, Het is heel vervelend om te horen dat u zo uw bestelling heeft ervaren. De verlengde levertijd kwam ook door de keuze die u maakte voor het impregneren van de blokhut. Dat stond toentertijd ook op de website. Betreft de onderdelen, als we nog iets voor u kunnen doen bent u vrij om een mail te sturen naar webcare@azalp.com. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
12-11-2018
Besteldatum
22-10-2018
12-11-2018
alles in orde.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 14-11-2018
Beste meneer van Lommel, Dat is super om te horen We wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
12-11-2018
Besteldatum
30-09-2018
12-11-2018
Bestelprocess ging goed
Transporteur belde 2 weken later dan afgesproken in jullie communicatie, maar is inmiddels geleverd.
(Montage) service daarentegen is een drama... we zijn nu 5 weken verder, en 10 emails en ik weet nog steeds niet wanneer ze komen.. trage (of geen) reactie op mails, discussie over betaling, admin rompslomp maar vooral geen afspraak service is echt slecht
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 14-11-2018
Beste meneer Guillaume, We hebben contact gehad met het opbouwbedrijf die uw blokhut zou monteren. Na hier een gesprek mee te hebben gehad is er voor gekozen om gebruik te maken van een andere partner die uw blokhut gaat monteren. Deze neemt vandaag nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
11-11-2018
Besteldatum
22-10-2018
11-11-2018
Probleem met toestel en klantendienst gecontacteerd. Maar deze rekken tijd (mails heen en weer) om dan het probleem maar niet op te lossen.
3.00
Redelijk

Azalp.be antwoordt: 12-11-2018
Beste meneer Butstraen, Onze excuses dat u zo uw bestelling heeft ervaren. Het is natuurlijk nooit de bedoeling om tijd te rekken. Onze klantenservice heeft ook bepaalde informatie nodig, vandaar dat ze mails sturen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
07-11-2018
Besteldatum
26-09-2018
07-11-2018
Veel te lange wachttijd, nochtans vermelde tijd van 2 tot 5 dagen. Daarbij geen informatie .
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 09-11-2018
Beste meneer Van Eenoo, Vervelend om te horen dat u langer moest wachten op uw bestelling dan werd verwacht. Onze leverancier kon helaas niet eerder leveren. Hopelijk bent u wel tevreden over uw zwembadpomp en heeft u hier nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
07-11-2018
Besteldatum
17-10-2018
07-11-2018
Degelijk produkt en vlotte levering.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 09-11-2018
Beste meneer Smeers, Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
05-11-2018
Besteldatum
21-09-2018
05-11-2018
De levering was perfect.En het product is goed,er zat een balk tussen die getorst was,maar voormij geen probleem.Maar de mensen die geweest zijnvoor de opbouw hebben echt niks gedaan op al de uren die ze geweest zijn.Drie poten en een balkhebben ze geplaatst op al die uren,en deze vielen om zodat alles opnieuw moet gedaan worden.Daarom wil ik mijn geld opbouwgeld
3.33
Redelijk

Azalp.be antwoordt: 06-11-2018
Beste meneer Baert, Dit is natuurlijk heel vervelend om te horen. We gaan in gesprek met de opbouwfirma en vragen na wat er mis is gegaan. We komen zo snel mogelijk bij u terug, maar we gaan alles in orde te maken voor u. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
31-10-2018
Besteldatum
09-10-2018
31-10-2018
Goed
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 06-11-2018
Beste meneer Coker, Dat is goed om te horen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
30-10-2018
Besteldatum
18-09-2018
30-10-2018
Spijtig dat het bestelde tuinhuis niet meer leverbaar was en dat we het met een andere moeten doen
4.00
Goed

Azalp.be antwoordt: 31-10-2018
Beste meneer Selschotter, Dat is spijtig om te horen, hopelijk bent u wel tevreden over het geboden alternatief. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
30-10-2018
Besteldatum
11-10-2018
30-10-2018
ik heb geen aanmerkingen, alles verliep naar wens.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 31-10-2018
Beste meneer Porters, Dat is goed om te horen We wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
30-10-2018
Besteldatum
09-10-2018
30-10-2018
bijgevoegde info over opbouw afwijkend van model en te weinig info/tps over opbouw
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 31-10-2018
Beste meneer Dautzenberg, Dat is vervelend om te horen. Hopelijk is het opbouwen van uw blokhut nog gelukt? Als u nog vragen heeft dan bent u altijd vrij om deze te sturen naar webcare@azalp.com. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
29-10-2018
Besteldatum
08-10-2018
29-10-2018
2 weken te laat geleverd.... verschillende mails gestuurd en veel te laat een nietszeggend antwoord gekregen. Verschillende dagen iemand v ons voor levering thuisgebleven.
Uiteindelijke levering na een telefoontje: "ben je niet thuis dan zet ik het wel voor de deur"
Service??????
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 06-11-2018
Beste meneer Vandenberghe, Onze logistieke partner maakt altijd een afspraak betreft de levering. Het is dan ook spijtig om te horen dat u een aantal dagen thuis bent gebleven zonder dat er een afspraak gemaakt werd. Betreft het telefoontje, we gaan in gesprek met de chauffeur wat er is gebeurd. Onze excuses in ieder geval voor de vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
29-10-2018
Besteldatum
08-10-2018
29-10-2018
alles ok gegaan mvg
4.00
Goed

Azalp.be antwoordt: 31-10-2018
Beste meneer Martens, Dat is goed om te horen! Wij wensen u nog veel plezier met uw opbergkast. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
28-10-2018
Besteldatum
07-10-2018
28-10-2018
Bestelling was niet voorradig, alternatief zou binnen 2 dagen geleverd worden, dit heeft 10 werkdagen geduurd
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 29-10-2018
Beste meneer van Camp, Onze excuses dat uw oorspronkelijke bestelling niet op voorraad was. Echter hadden we nooit gecommuniceerd dat het alternatief binnen twee dagen geleverd zou worden. We hopen natuurlijk wel dat u tevreden bent met het product. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
28-10-2018
Besteldatum
28-09-2018
28-10-2018
Vriendelijke chauffeur.
Alle onderdelen aanwezig.
goede kwaliteit.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 29-10-2018
Beste meneer Coesel, Bedankt voor het compliment, hier zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
27-10-2018
Besteldatum
06-10-2018
27-10-2018
Had bij Azalp een loungeset gekocht en betaald. Deze bleek niet meer in voorraad te zijn. Binnen de kortste keren was het geld teruggestort op mijn rekening Heb vertrouwen in Azalp
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 29-10-2018
Beste meneer Scheerlinck, Onze excuses dat we uw bestelling niet konden leveren. Het is in ieder geval goed om te horen dat afhandeling van uw bestelling goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
26-10-2018
Besteldatum
12-07-2018
26-10-2018
Alles verliep naar wens,
klein probleempje omdat een deel van de planken beetje krom getrokken (gedraaid) waren . Er was dus nogal wat kracht en wring werk nodig om alles in elkaar te laten passen.
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 29-10-2018
Beste mevrouw Oscé, We hopen dat de opbouw van uw blokhut goed is gelukt, ondanks dat sommige planken gedraaid waren. Als er nog iets is wat we voor u kunnen doen kunt u altijd een berichtje sturen naar: webcare@azalp.com. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
25-10-2018
Besteldatum
02-10-2018
25-10-2018
Beetje terughoudend na het lezen van alle reviews. Deze zijn maar gematigd. Toch besteld en daar ben ik toch blij mee. Tijdig geleverd (2.5 week) door vriendelijke chauffeur. Blokhut is ook top enkel één vd dakdragers kromgetrokken maar als je handig bent kun je dit wel oplossen. Voor de prijs vd blokhut kun je er zelf geen maken. Het opbouwen was een fluitje van een cent
4.33
Goed

Azalp.be antwoordt: 29-10-2018
Beste meneer Lenaerts, We zijn blij om te lezen dat u met een tevreden gevoel terugkijkt naar uw bestelling. We wensen u nog veel plezier met uw blokhut. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
25-10-2018
Besteldatum
04-10-2018
25-10-2018
Alles goed geleverd.
5.00
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 26-10-2018
Beste meneer van Olmen, Goed om te horen dat alles juist is geleverd. We wensen u veel plezier met uw tuinhuis. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Datum van publicatie
24-10-2018
Besteldatum
03-10-2018
24-10-2018
Goed
4.67
Uitstekend

Azalp.be antwoordt: 25-10-2018
Beste meneer Pannecoeck, Dat is goed om te horen. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Azalp.be klantbeoordeling

Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.be werd op 08-03-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.

Contact
LAR M30
8930 Rekkem
België
Tel: +32 (0) 3 500 9128
Fax: +32 (0) 3 303 5215
klantenservice@azalp.be
Azalp.be
Winkel-exploitant
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.