Azalp.beBeoordelingen

Azalp.be - Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.
azalp.nl B.V.
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.be

4.15 / 5.00

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.be

1 week geleden
Snelle verzending, en zeer aantrekkelijke prijs. TOP

full spectrum straler besteld en na 2 dagen ontvangen netjes ingepakt. het product werkt goed en geeft een goede warmte. ik ben zeer tevreden.

1 week geleden
Alles perfect en op tijd ontvangen

Prima , bedankt.

Volgens foto op site

2 weken geleden
geen problemen ondervonden voor herhaling vatbaar

2 weken geleden
Alles is prima verlopen het is ons tweede tuinhuis en zijn er zeer tevreden van

Alles tiptop

heel goed

3 weken geleden
Super service en correcte informatie

4 weken geleden
Site uniquement en néerlandais

Niets op aan te merken. Zoals het hoort

Correcte opvolging ,levering,en afhandeling van de bestelling. In deze geen enkele opmerking.Kan Azalp ten zeerste aanbevelen.

Geleverd volgens afspraak.

Alles is goed verlopen zoals verwacht

Alles zoals je zou verwachten

Ik heb al verschillende bestellingen zoals houten zwembad , blokhut van 3 mt op 5 mt ,maar er is altijd wel iets , er mist altijd wel iet of bellen ze als ze komen leveren en de dag daarna een mail dat het product niet meer in voorraad is, dus 3 weken wachten

Prima service, Groet, Stommels

Goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering + Telefoontje om te zeggen dat men er binnen 10 minuten zou zijn want er was een beetje file ?0m 8u.15 stond de bestelling binnen...Helemaal niets op aan te merken . Bedankt mensen van Post NL Het product is nog niet te beoordelen . Wordt vandaag niet uitgepakt....Zal ook wel in orde zijn ?Vg;

Met vriendelijk navragen bij de klantendienst komt alles goed