Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Beschrijving
Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.
azalp.nl B.V.
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.be

4.06 / 5.00

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.be

Alles zoals je zou verwachten

Ik heb al verschillende bestellingen zoals houten zwembad , blokhut van 3 mt op 5 mt ,maar er is altijd wel iets , er mist altijd wel iet of bellen ze als ze komen leveren en de dag daarna een mail dat het product niet meer in voorraad is, dus 3 weken wachten

Prima service, Groet, Stommels

Blabla

Goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering + Telefoontje om te zeggen dat men er binnen 10 minuten zou zijn want er was een beetje file ?0m 8u.15 stond de bestelling binnen...Helemaal niets op aan te merken . Bedankt mensen van Post NL Het product is nog niet te beoordelen . Wordt vandaag niet uitgepakt....Zal ook wel in orde zijn ?Vg;

Met vriendelijk navragen bij de klantendienst komt alles goed

Levering met DPD was pas na drie dagen op te halen in een afhaalpunt 8km verder. Daar plakte er al een briefje op voor retour Verder had ik besteld bij een Be web-shop, levering door NL - quod ?

verdeling per doos kan beter verdeeld zodat alle aanwijzingnummers meer bij elkaar zitten en niet in verschillende paketten

Na het lezen van negatieve reacties ivm tuinhuizen was ik wat terughoudend om mijn saunapakket bij Azalp te bestellen. Maar hoefde niet alles vooruit te betalen zoals sommigen beweren. Levering duurde wel 3 weken langer maar op zich geen probleem maar verliep correct Ook het montageteam deed z'n job prima In één dag was mijn sauna geplaatst. Topkwaliteit voor een scherpe prijs. Aanrader.

Het product voldoet niet helemaal aan mijn verwachting...zeer lichte materialen en geen voldoende beschrijving voor installatie.

Top

3 weken geleden
Onmiddellijk op de hoogte gebracht wanneer de levering zou gebeuren. Over het product en de service geen opmerkingen, alles in orde.

3 weken geleden
Alles is goéd verlopen, alles is in orde

Ok super en snel

Jammer dar de chauffeur niet wou leveren waar wij het wilden.

Supervriendelijke chauffeur bij levering

Ruime keuze, keurige prijzen en supersnelle levering. Top bedrijf.

Alles perfect

correcte prijs voor de gekochte producten en snelle levering

Er was een onderdeel beschadigd maar heb beslist het toch te gebruiken en teracht dit zelf te herstellen.