Certificaat voor Azalp.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 526 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 526 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles naar wens.

prima verlopen
5.00

Beste, bestelling redelijk. Levering ondermaats. In bus briefje waarop in hanenpoten een straat (die niet bestaat), zonder dorp en vermelding "morgen, na 2 u"). Inloggen op site lukte ondanks 10 pogingen niet, gebeld dan, betalende lijn maar meer dan 5 min wachten; hoor dan dat ik in naburig dorp in een krantenwinkel bestelling moet halen. Metalen banden rond emmer zaten los. Niet onder indruk.
1.33
Slecht

Uitstekende kwaliteit van de matrialen, spijtig genoeg werd de levering tot tweemaal toe verlaat en was de communicatie hierover zeer onduidelijk. Buiten deze 2 puntjes een tevreden klant
3.67

Super tevreden. Bedankt
5.00

alles perfect op tijd zoals levertijd op website. correcte en volledig geleverd op afgesproken dag en plaats
5.00

Omdat ik minstens 1 ster moet ingeven, heb ik dat gedaan maar eigenlijk zou alles negatieve aantal sterren moeten zijn.
Rampzalige service
1.00
Slecht

Er waren 8 gaten die we met een ijzerboor moesten vergroten daar de meegeleverde vijzen niet in geraakte. Maar voor de rest alles uitstekend.

prima geregeld allemaal
4.33

zeer snelle levering en antwoorden op een vraag en zeer mooi afgewerkt tuinhuisje
5.00

Geen op- en of aanmerkingen welke enig negatief gevolg zouden kunnen hebben.

Voldoet 100 aan de verwachting
5.00

De afspraken omtrent de levering waren niet altijd even vriendelijk. De levering zelf was oké.
Er zijn heel wat latten die gebarsten zijn. Hopelijk kan ik straks het tuinhuis stevig en waterdicht in elkaar steken.
3.33
Redelijk

Azalp.be antwoordt: 15-08-2017
Geachte mevrouw Baert, Omdat we verder niks van u hebben vernomen zijn we er vanuit gegaan dat alles omtrent uw bestelling in orde is geweest. Echter lezen we nu helaas dat dit niet het geval is. Graag horen we van u wat we nog voor u kunnen betekenen en denken we graag met u mee. Met vriendelijke groet, Azalp

Er staan enkele fouten in de volgorde van montage in de gebruiksaanwijzing.
Gelukkig ben ik technisch aangelegd en heb het kunnen oplossen.

Top
4.00

vlotte levering kwaliteit aan zeer scherpe prijs

Beste,
installateur is een andere lampekap gaan halen daar onderdelen niet afzonderlijk verkrijgbaar is. Het liep fout met de bedrading en de vijzen die de bedrading dienen te klemmen, blijken muurvast te zitten. Stuur ik jullie deze terug ?
Vriendelijke groet,
Damman Yves. 0473 672 732
2.67
Redelijk

Alles is perfect verlopen
5.00

ONZE EERSTE BESTELLING BIJ AZALP.BE , EEN TUINHUISJE IS AL GEPLAATST EN ZIEN WE ER NAAR UIT OM OOK ONZE VOLGENDE AANKOOP BIJ AZALP TE PLAATSEN.
5.00

De beloofde levering van 4 tot 5 dagen zijn er 12 geworden.We hebben zelf contact moeten opnemen met de transporteur.De ingevulde opmerking was ook niet doorgegeven aan de transporteur.Het geleverde product is kwalitatief beneden alles. De montage is erg uitgebreid en dit voor een eenvoudige opbergkist (42 onderdelen en meer dan 200 vijzen, moeren enz..) Een afrader dus
1.33

Super service
4.00

Als vlot en correct geleverd
5.00

Alles verliep vlot en naar afspraak.
5.00

Heel te vreden voor de opvolging van de bestelling en de verandering in de bestelling daarna.
Levering uitstekend
Produckt ; ja 2 planken verwrongen, maar kan gebeuren. Hout is hout, en werkt bij elke weersomstandigheid.
Over het algemeen ben ik heel tevredenen en geef een 4.8 / 5.
4.67

er stak niets boven uit om een 5 te geven en er was niets slecht aan om een slechter cijfer te geven.
4.00

Daar ik twee producten heb besteld, grote zware doos en een thuinhoes, en aangezien de levertijd binnen de twee weken was; was ik verrast te zien dat ze de levering opgesplitst hadden. Ik vermoed dat dit met voorraadbeheer te maken heeft. Voor mij mocht alles samen in één pakket verstuurd worden gezien de korte levertijd en dit om voor hen de zendkosten te drukken Ze leveren zo snel mogelijk. Top

Persoonlijk cijfer 2,5/5
2.33
Matig

Alles goed

betaald op 23.6.2017

nog altijd geen goederen geleverd
02.08.2017
Info Azalp : 02.08.2017
We kunnen u mededelen dat we gisteren de creditering voor u in orde hebben gemaakt.
Het bedrag zal binnen enkele dagen zichtbaar zijn op uw rekening.

verdrietig ... verdrietig
1.00

Aanrader

alles was prima in orde
4.33

transporteur zou telefonisch verwittigen maar heeft niets van zich laten horen
4.00

Betreft de opbouw beschrijving: - tekening 25, maten staan verkeerd (lengte-breedte), tekening 24, is een kader voor buitenzijde poort, doch dit is de binnen zijde die daar beschreven word(verso van tekening 27 welke de buitenzijde word). zie ook tekening 23.1 welke niet klopt.Op tekening 28.1 zou moeten de maat van 15 mm staan van A10. (opbouw 79171) verder afgewerkt volgens eigen smaak ...
4.33

Goed ontvangen bij levering , een plan dat duidelijk is en degelijk materiaal voor zijn prijs . Is zijn Prijs waard , aan te bevelen groetjes georges , een 8,5 op 10
4.00

Alles heel vlot en correkt verlopen, bedankt

Alles OK
4.67

Alles correct verlopen. Ik bestel hier nog

Alles is vlot verlopen
4.33

Gewoonweg een uitstekende service, op alle gebied

Azalp.be klantbeoordeling

Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.be werd op 08-03-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.

Leopoldlaan 67

4872 LA Etten-Leur
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen