Certificaat voor Azalp.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 666 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 666 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

4/5 - No comment

goede dienstverlening
4.00

Super vlug geleverd. Product kunnen we pas beoordelen zodra het trapje geplaatst is.

Geen opmerkingen
4.00

Bij levering wou de man de dozen niet in mijn tuin zetten alhoewel hij zo'n karretje had. Heeft ze onder mijn carport gezet alhoewel het maar 2 meter verder was. Met 3 mannen 2 dagen geduurd om deze ineen te steken. Was niet simpel. Al bij al qua prijs kwaliteit denk ik ook dat je niet meer kan of mag verwachten. Via mail was service wel heel goed en duidelijk verlopen.
3.33

Azalp.be antwoordt: 18-10-2017
Beste mevrouw Blanckaert, Helaas mag onze transporteur niet verder leveren dan de verharde weg naast het huis. Dit staat ook in de voorwaarden, echter snappen we het zeer goed dat dit vervelend voor u is. Wij wensen u veel plezier met uw blokhut en hopen dan ook zeker dat deze aan uw verwachtingen voldoet. Team Azalp

Alles in orde.
5.00

Mooie levering top tuinhuis alleen handleiding en nummering balken onduidelijk. Ook waren niet alle balken voorzien van de nodige inkepingen.
4.00

Correcte levering van een product dat helemaal overeenkomt met de beschrijving. Leuke ervaring
joris

Azalp.be antwoordt: 17-10-2017
Beste meneer Decrock, Fijn om te horen dat zowel het product als de levering helemaal naar wens zijn gegaan. Wij hopen dat u in de toekomst nog veel plezier beleeft aan uw product. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Levering was uitstekend, vriendelijke chauffeur die het pakket bracht tot waar ik het wilde. Alles was ok op een paar beschadigingen na waar ik nog steeds een antwoord op verwacht De roofing die erbij geleverd was is vrij dun en gaat het denk ik niet lang uithouden. Alles bij elkaar toch een aanrader Een tof tuinhuis voor een goede prijs.
4.33

Goede service na verkoop. Alles netjes afgeleverd.

Slechte communicatie
3.33

Azalp.be antwoordt: 17-10-2017
Beste meneer Valencyn, Vervelend om te horen dat u de communicatie als slecht ervaart. Wanneer u andere vragen of opmerkingen heeft raden wij aan om contact op te nemen via: webcare@azalp.com. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Goede middag
Bij mijn bestelling van mijn houtconstrucie
Zitten er 3 latten te weinig bij
Vriendelijke groeten

Azalp.be antwoordt: 16-10-2017
Beste mevrouw Aydan, Vervelend om te horen dat u drie latten mist. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met u op om te kijken voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

De bestelling verliep vlot. Er kon niet gekozen worden voor betaalwijze. Dit werd aangegeven met giro. Ik dacht dat er dan een overschrijvingsformulier bij het pakje zou zitten. Bevestigingsmail kwam niet. Na drie weken wachten met klantenservice gebeld. Bleek dat ze op mijn betaling wachtten... zonder dat ik ordernummer had. Is dan wel zeer snel in orde gebracht. Flessen waren prima verpakt.

Azalp.be antwoordt: 16-10-2017
Beste mevrouw Verbraecken, In ons systeem staat dat de bevestigingsmail dezelfde dag nog is verstuurd. Misschien is deze wel in de spam mailbox terecht gekomen. Gelukkig is echter alles goed gekomen en hopen we dat u veel plezier beleeft aan uw aangekochte producten. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Geleverd op afgesproken dag, vriendelijke afleveraar hielp mee om de paketten mee binnen te dragen.
5.00

Snelle en correcte levering. Topproduct aan de laagste prijs.

Vlotte levering alles ok
5.00

Heb allereerst een begeleiding gevraagd bij de bestelling van een pergola. Na het eerste tel.gesprek bleek de info niet compleet te zijn en heb ik opnieuw gebeld.
De medewerker bleek niet goed op de hoogte te zijn van alle toebehoren behorende bij een pergola. Bij het derde tel.gesprek omtrent de bestelling van de te leveren pergola was de order niet compleet. Geen vertrouwen meer.
2.00

Azalp.be antwoordt: 13-10-2017
Beste meneer Merkus, Het is jammer om te horen dat u uw bestelling zo heeft ervaren. Uw bestelling is reeds geannuleerd en in dezer dagen zult u uw aankoopbedrag gecrediteerd zien. Wij hopen u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Bestelling van het tuinhuis is goed verlopen. Achteraf nog snelle communicatie via mail om de juiste kleur Shingles door te geven. De levering was binnen de op voorhand gemelde termijn en op de afgesproken dag van levering. Alle materiaal was aanwezig en deel 1 van de montage (we doen dit zelf) verliep vlot. Het is nog even wachten op droog weer voor de montage van de shingles.

Perfecte levering
Zeer goede montagebeschrijving
4.33

Alles is correct verlopen.

Alles picobello
5.00

Azalp vertelde me op mail 1 week te moeten wachten oplevering. Staat zo op site en nu nog. In werkelijkheid meer dan 5 weken moeten wachten. Opbouw zou ook 1 week duren. Dit staat ook op site en op mail bevestigd van Jasper een medewerker. Werkelijkheid is dat ze na een week nog geen data gaven. Na dit alles verteld te hebben aan Azalp steken ze hun hoofd in het zand. Wel is alles betaald...
1.67

Azalp.be antwoordt: 09-10-2017
Beste mevrouw Temmerman, Vervelend om te horen dat u de bestelling zo ervaart. Onze klantenservice neemt contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Wij verwachten dan ook dat uw bestelling op een juiste manier wordt afgerond en dat u alsnog met een goed gevoel terug kan kijken naar uw bestelde product. Met vriendelijke groet, Wendy Azalp

IK HEB GEEN MENING IEDER DOET ZIJN BEST GROETJES PIERRE
4.67

Alles was heel goed in orde.
5.00

tuinhuis is mooi , maar kwaliteit is toch maar flauwtjes.
Je mag er bijna niet aankomen of er zit een buil in
3.67

tuin huis is mooie in elkaar gezet 4 uurtjes werk ziet er goed uit heb wel wat moeite gehad met het plaatsen van de ruiten en het slot.had op het einde wel wat vijzen aa en borgpinnen over verder alles ok.

Zoals altijd correct
5.00

Verschillende gaten waren verkeerd voorgeboord.
Handleiding kwam niet overeen met de geleverde stukken.
Niet voor herhaling vatbaar.
3.00
Redelijk

Buiten de lange wachtijd ben ik wel tevreden
4.00

bureaucratische bedoening, en klantenservice totaal waardeloos
1.33
Slecht

Azalp.be antwoordt: 05-10-2017
Beste mevrouw Van Herreweghe, Natuurlijk heel vervelend om te horen dat u uw bestelling zo heeft ervaren. Echter begint de levertijd pas wanneer wij de betaling binnen hebben. Hopelijk was u wel content met het geleverde product. Met vriendelijke groet, Team Azalp

Product zeer goed, alle stukken aanwezig. Wat miscommunicatie voor de levering.
4.33

3x voor inlichtingen gebeld ivm levering, dan is mijn produkt niet meer in die kleur. Men stuurt een LINK (alternatief ) Ik bevestig oke is en dan beweerd men dat ik akkoord ben gegaan met een alternatief (dat niet overeenkomt met de link). Dan krijg ik opeens 96 euro terug zonder uitleg. Geen telefoon (zoals beloofd) wanneer mijn prod. geleverd werd. Een franse tel. waar ze het pakket mogen afgev
1.67

Azalp.be antwoordt: 04-10-2017
Beste mevrouw Pluymers, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Intern is er iets misggaan en wij vinden het zeer vervelend dat u hier de dupe van bent. Wij hopen echter dat u alsnog veel plezier beleefd aan het alternatieve product wat is gestuurd naar u. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

is niet zoals op de foto valt heel erg tegen
3.67

snelle levering,goed contakt met verkoper.
4.33

Voorraad op internet was niet ge-updated maar kreeg wel snel een correcte alternatieve oplossing.
4.33

De service is vriendelijk, de levering is zeer goed en stipt maar het product is zeer teleurstellend...
Het hout heeft totaal geen afwerking, steekt vol met splinters.
Sla je met de grootste voorzichtigheid een bijgeleverd nageltje er in dan splijt het hout onmiddellijk. Jammer genoeg zeer ontgoochelend product.
3.00

Alles OK
4.67

Snelle en vlotte levering maar heel spijtig dat er track & trace bij zit zodat je bestelling kunt opvolgen. Product was lager in prijs dan bij concurrentie.
4.00

De leverancier geeft zelf een leveringsdatum niet in samenspraak anders werd het pakket veel later verstuurt .De epdm was niet meegeleverd en is 1 week later afgezet bij een verdeelpunt .Ze hadden mij niet verwttigd van de leveringsdag van dit laatste item Ik heb een stormverankering als accessoire besteld terwijl dit er standaard al bij zat in het pakket ? plannetje is niet in het Nederlands
2.67

Azalp.be antwoordt: 26-09-2017
Geachte heer Scheir, Wij brengen uw bestelling in een grote vrachtwagen met kooiaap of hijskraan. Onze transporteur moet zijn routes goed indelen en zodoende kunnen wij helaas niet alle klanten voorzien in een gewenste levermoment. Helaas hadden wij de EPDM niet op voorraad, dus lieten wij deze rechtstreeks vanuit de fabrikant leveren. Hierdoor de 2 verschillende leveringen. Onze excuses. Azalp

Op een paar gaatjes na, die door het assembleren, niet correct pasten was het een goed product. Er is wel wat werk aan, maar het loont de moeite.
Samen met een vriend in elkaar gestoken op 2 dagen, op ons gemak, maar goed. Blij met het product en het staat mooi en stevig

Azalp.be klantbeoordeling

Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.be werd op 08-03-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.

Leopoldlaan 67

4872 LA Etten-Leur
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen