Azalp.beBeoordelingen

Azalp.be - Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.
azalp.nl B.V.
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.be

4.11/5.00

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.be

Ik begrijp niet dat jullie zo snel na aankoop deze beoordelings- vragen sturen want de levering datum is nog niet bekend en dus kan ik moeilijk iets beoordelen. Probeer later opnieuw.

Besteld, gecommuniceerd , voor oplossingen gezorgd en geleverd binnen de afgesproken termijn , vriendelijke chauffeur;

3 weken geleden
In de opbouw een klein probleempje gehad maar die zijn opgelost door jullie service via mail.

4 weken geleden
Alles verlopen zoals het moet.

Bij de afrekening van de bestelling (het winkelmandje) stond er 0 euro verzendingskosten. Maar op het factuur stond dat er nog verzendkosten moesten betaald worden. Niet zo’n prettig gevoel. Na betaling verzendkosten, toch snel en vlot geleverd.

Heel snelle levering, verpakking beschadigd maar goed product.

bestelling nog steeds niet ontvangen

Het produkt werd op de afgesproken termijn geleverd. Was een duidelijke handleiding bij en alles was aanwezig .

Perfecte afhandeling,

Snelle levering, product ok, zeker voor herhaling vatbaar

Snelle verzending, en zeer aantrekkelijke prijs. TOP

full spectrum straler besteld en na 2 dagen ontvangen netjes ingepakt. het product werkt goed en geeft een goede warmte. ik ben zeer tevreden.

Alles perfect en op tijd ontvangen

Prima , bedankt.

Volgens foto op site

geen problemen ondervonden voor herhaling vatbaar

Alles is prima verlopen het is ons tweede tuinhuis en zijn er zeer tevreden van

Alles tiptop

heel goed

Super service en correcte informatie