Certificaat voor Azalp.be

No. XE60B2852F723C44E4FBCE2A69D9A3AED
 

Geldig vanaf
08-03-2017
Geldig tot
07-03-2018
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor Azalp.be



Goed

4.06/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 726 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 726 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
het product voldoet aan de verwachtingen
4.00
Goed

Prachtig product, zeer degelijk, fantastisch zelfbouw ontwerp met zeer goede handleiding. 3 fietsen gaan gemakkelijk in de berging. Zeer goede communicatie, Levering volgens afspraak, zeer vriendelijke chauffeur. Ik ben tevreden met de aankoop.
5.00
Uitstekend

al de onderdelen om samen te stellen ontbreken , geen schroeven , deurbeslag enz
2.33
Matig

Goeie service en mooi tuinhuisje
4.33
Goed

-Leveringstermijn werd niet gerespecteerd
-Geleverd tuinhuis komt niet overeen met de foto's, enkel de technische tekening klopt
-Optie EPDM dakbedekking set heeft slechts 1 spuitbus lijm welke te weinig is
-bepaalde via mail voorgestelde opties zijn niet geschikt voor het bestelde tuinhuis.
-Schuifdeur is te klein voor de opening waardoor sneeuw en regen langs de zijkanten binnen komt.
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 12-12-2017
Beste meneer Vanhoorickx, U heeft helaas na deze bevindingen geen contact opgezocht met onze klantenservice, dan hadden we dit gelijk kunnen oplossen voor u. Onze klantenservice neemt contact met u op, om alsnog samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

2de keer dat ik bestel alles netjes afgeleverd en goed ingepakt. fijn zo.
4.67
Uitstekend

1ste keer bij jullie een aankoop gedaan. Tevreden, maar een verkeerd stuk geleverd en dan toch een 5tal dagen moeten wachten op het juiste stuk. Zeer klantvriendelijk personeel, een beetje pech gehad, maar daarna was alles OK. Vriendelijke groetjes
4.00
Goed

oke
5.00
Uitstekend

Ik bestelde meerdere producten met een maximum levertermijn van 1 week. Na 2 weken heb ik zelf een mail moeten sturen naar azalp met de vraag naar mijn producten. Dit zou bekeken worden... Na nog enkele weken zonder verder nieuws heb ik dan maar een mail gestuurd om alles te annuleren. Daar kreeg ik geen antwoord op, maar mijn geld werd vervolgens wel teruggestort.
1.00
Slecht

Azalp.be antwoordt: 08-12-2017
Beste meneer Dewilde, Wij vinden het vervelend om te horen dat de communicatie op deze manier is verlopen. Echter zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers. Dit zorgde ervoor dat wij niet spoedig konden leveren, wij bieden wel onze excuses aan voor de gebrekkige communicatie. Met vriendelijke groet, Wendy

heel vlotte verwerking van de bestelling en de levering.
5.00
Uitstekend

Onvolledige levering, onduidelijke levertijden, onbegrijpelijke taal in mails, niet nagekomen engagementen via mail. Af te raden om hier te bestellen als je van duidelijkheid houdt.
1.67
Matig

Azalp.be antwoordt: 06-12-2017
Beste meneer Terweduwe, Wij vinden het vervelend dat u zo uw bestelling heeft ervaren. Wij snappen het ook dat u het liefste meteen een volledige levering heeft. Wij hebben hier onze leverancier aangesproken en u had gelukkig na 2 dagen de nalevering van de missende onderdelen. Wij hopen dat u nog veel plezier beleefd aan uw producten. Met vriendelijke groet, Wendy

Mooi tuinhuis maar mindere kwaliteit, planken kapot, slechte handleiding.
3.67
Goed

Vlug geleverd zoals je het verwacht
5.00
Uitstekend

Alles is correct afgeleverd
4.00
Goed

No comment
5.00
Uitstekend

Goed verlopen bestelling en snel geleverd.
4.33
Goed

Top
5.00
Uitstekend

1 bouwpakket plaatstaal opberghok een echte puzzel om te bouwen
Kwaliteit van o.a. het staal is niet echt hoog te noemen en het is zeer dun staal dat snel verbuigt en niet goed meer aansluit.
De winkel Azalp.be geeft wel de correcte info, je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van je bestelling en het was (bij ons) een zeer snelle VRIENDELIJKE levering.
Vriendelijke groeten
Ronald
4.33
Goed

Zwakke punten in het product zijn de moeilijke montage van de beschermmantel van de harvia en de siliconen voor montage van de regenflens zijn bijna niet uit de tube te persen. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden om met AZALP kennis te kunnen maken
4.33
Goed

hallo, de levering verliep problematisch omdat ik niets verstond toen ze mij gebeld hebben om een RDV te maken. ik verstond niets omdat ik slechthorend ben, nochtans had ik aangeduid dat mijn telefoon alleen gebruikt kon worden voor SMS. zonder RDV hebben ze de deur toch maar in de regen achtergelaten. gelukkig hebben ze op de camping (ze wisten van niets) de levering geaccepteerd (ondertekend)
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 21-11-2017
Beste meneer Van de Velde, U had bij ons eerder vermeld dat u liever via sms of mail op de hoogte werd gesteld. Wij hebben u dan ook een mailtje gestuurd met de nodige informatie. U heeft dit ook gezien, want aan de hand van deze mail belde u onze logistieke afdeling. Wij hebben u dan ook niet zelf gebeld en alle informatie had u al ter beschikking. Met vriendelijke groet, Wendy

Ik kan geen beoordeling geven het produkt is op 1nov geleverd maar over de plaatsing ben ik niet tevreden ik had gevraagd de levering en plaatsing kort na leverig te laten gebeuren deze is maar op24 nov ik zou nooit meer op voorhand betalen voor plaatsing
2.50
Redelijk

Azalp.be antwoordt: 20-11-2017
Beste meneer Vergauwen Onze opbouwservice heeft contact met u opgenomen voor de plaatsing van uw blokhut. Zij kwamen met de suggestie voor een opbouwdag op de datum van 24 november, dit was in uw optiek geen probleem. Wij vinden het dan ook vervelend om te horen dat u hier blijkbaar toch problemen mee heeft, anders konden we samen zoeken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet Wendy

wanneer op de site 1tot 3 weken levertijd staat en na 3weken en 2x bellen verneem je dat na de 3weken en daar nog 2 weken bij dan zal de vervoer firma mij kontacteren voor een datum aftespreken..Dan zal de levertijd zeker 8 weken zijn en geen 3. Dat vind ik spijtig
3.67
Goed

Azalp.be antwoordt: 16-11-2017
Beste meneer de Pauw, Wij hebben contact met u opgenomen en de situatie uitgelegd. Wij vinden het vervelend dat het langer duurt, gelukkig bent u nu wel op de hoogte en zult u volgende week uw product krijgen. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Alles was perfect naar wens buiten dat er zo een 50 kleine vijzjes te kort waren ben er gaan bij halen voor de rest was het in orde mvg Filip
4.67
Uitstekend

Nooit op tijd
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 20-11-2017
Beste meneer Wallaert, Door toedoen van onze leverancier duurde de bestelling langer dan verwacht. Wij hebben u een alternatief aangeboden en wij hopen dat u hier tevreden mee bent. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

vlotte levering tuinhuis, service super via facebookanaal
4.67
Uitstekend

Levering was een dag voor de voorziene afspraak, om 07.30. Geen probleem daar mijn echtgenote en ik toch thuis zijn, maar voor iemand die nog gaat werken schept dit misschien problemen. Zeer vriendelijke vrachtwagenbestuurder en zonder problemen geplaatst waar wij het vroegen. Bij plaatsing wel puzzelwerk.
Wat kan er gedaan worden tegen opspattend water, onderaan het tuinhuis?
4.33
Goed

Goederen snel geleverd
En zelf aanbieden van alternatieven voor de gekozen producten als die niet voorradig waren...(zelfs duurdere voor de prijs van de goedkopere)
4.00
Goed

wij zijn zeer tevreden van onze aankoop bij u firma , alles is perfect verlopen .
5.00
Uitstekend

Alles is goed verlopen en de schoonzoon is uiterst tevreden
4.33
Goed

Slechte communicatie
3.00
Redelijk

Product minder stevig dan ik dacht, ook veel tijd nodig om in elkaar te flanzen
Al bij al, goed voor enkele jaartjes dienst
3.67
Goed

Tuinhuis is snel geleverd geworden en zonder enige tekortkoming. Klantendienst reageert zeer snel op vragen.
5.00
Uitstekend

Had een beetje onrustig gevoel bij bestelling, je hoort namelijk van alles
Maar zal in de toekomst zeker nooit meer twijfelen super service en communicatie. Frank.
5.00
Uitstekend

Alles perfecr op de voorziene tijd geleverd.
5.00
Uitstekend

Slechte kwaliteit voor ons geen azalp meer 2-3 uur werk heeft meer als 4 dage geduurd materiaal van de goedkoopste zonder gebruik van het garagebox weggegooit
1.00
Slecht

Azalp.be antwoordt: 09-11-2017
Beste meneer Ali, Dit is natuurlijk vervelend om te horen. Onze webcare afdeling neemt contact met u op om dit samen verder af te handelen. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Alles was zoals afgesproken
5.00
Uitstekend

Correcte prijs en informatie over product gekregen.
Levering duurde wel een weekje, wat voor een zwembad al zichtbaar is.
Maar zou terug bij Azalp bestellen
4.67
Uitstekend

Bestelling komt niet overeen met beschrijving van het product.
2.00
Matig

Azalp.be antwoordt: 09-11-2017
Beste meneer Kennes, Wij hebben reeds contact gehad met onze leverancier. Onze klantenservice neemt contact met u op om alles op een nette manier af te handelen. Met vriendelijke groet, Wendy Team Azalp

Alles zoals het hoort. Goede prijs, snelle levering. Jammer dat ik geen track&trace kreeg.
5.00
Uitstekend

goede service
4.00
Goed

Azalp.be klantbeoordeling

Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Azalp.be werd op 08-03-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.

Contact
Leopoldlaan 67
8300 Knokke-Heist
België
Tel: +32 (0) 3 500 9128
Fax: +32 (0) 3 303 5215
klantenservice@azalp.be
Azalp.be

Winkel-exploitant
azalp.nl B.V.
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Thomas Deters
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Azalp.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.