Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Beschrijving
Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.
azalp.nl B.V.
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.be

4.09 / 5.00

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.be

Bestellen via internet houdt toch steeds risico's in, maar Azalp heeft deze bestelling en levering uiterst correct uitgevoerd, wij zijn heel tevreden

Antwoord van Azalp.be
Beste Yolande, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Hier doen wij hard ons best voor en om dan zulke feedback te krijgen is altijd fijn. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet,Team Azalp.
Een heel fijne en correcte manier van samen werking.

Antwoord van Azalp.be
Beste Ronny, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Wij vinden dit ook een heel fijne feedback :). Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.
ze komen hun levering datem niet na 3a5 werkdagen heb van hun e-mail ontvangen het bedrag goed ontvangen 18/07/2019 van derest niets meer ikheb verschillende mails verstuurdt wanneer debestelling wordt verstuurt geen antwoord geen reactie gewoon schandalig ze moesten ze op de zwarte lijst zetten ze zijn alleen goed voor geld op te trekken van derest niets zero

Antwoord van Azalp.be
Hoi Etienne Neven, We willen maar al te graag jouw bestelling leveren. Echter wanneer onze logistieke partner je probeert te bellen krijgen ze geen gehoor. We gaan je weer proberen te bellen om een leverafspraak te maken en hopelijk kan je dan snel gaan genieten van je tuinhuisje. Met vriendelijke groet, Team Azalp
de bestelling is vlot verlopen

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Boone, Fijn om te lezen dat uw bestelling naar wens is verlopen. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Azalp.
Levering langer dan 2 a 5 werkdagen

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Knockaert, Vervelend om te lezen dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Wij hopen desondanks dat u nog veel plezier van uw aankoop gaat hebben. Met vriendelijke groet, Team Azalp.
Nog altijd geen levering. Wel reeds betaald. Na een maand mij laten weten dat het zogezegd niet in voorraad was. Daarna niets meer gehoord

Antwoord van Azalp.be
Beste Marie José Haesevoets, Het kan soms voorkomen dat iets niet op voorraad is. We hebben u dan ook een alternatief aangeboden en wat u niet wenste. We zullen dan ook uw betaalde bedrag crediteren. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Een afdekzeil besteld van 110€, en daar als gezamenlijke aankoop een zak filterglas bijbesteld. Bij ontvangst van de bestelbon geen transportkosten gerekend, normaal, want bij dekzeil geen transportkosten en bij zak geen extra kosten verwacht wegens gezamenlijke aankoop. Dag nadien krijg ik factuur met 35€ extra kosten. Vind dit niet kunnen en heb onmiddellijk de aankoop geannuleerd. Jammer...

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Maes, Dat is inderdaad jammer, want deze extra verzendkosten staan ook vermeld op onze website. Het is natuurlijk makkelijk om ons een 1-sterren review te geven, maar in deze kwestie zijn wij niet de enige schuldige. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Lichte beschadigingen op het oppervlak van het tuinhuis: bruine kleur op vele plaatsen weg in de vorm van strepen, alsof er geschuurd is.

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Janssen, Vervelend om te lezen dat het door uw bestelde product licht beschadigd is aangekomen. Hiermee kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Verder wensen wij u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.
Snelle levering, goede prijzen.

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Mangelschots, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Azalp.
Geen

Antwoord van Azalp.be
... Dank ;). Met vriendelijke groet, Team Azalp.
Zeer snel geleverd

Antwoord van Azalp.be
Beste mevrouw Den Blinden, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Azalp
Onduidelijke/onvolledige montage handleiding Bestelde verf spuitpistool werd niet meegeleverd Diverse planken gebogen Enkel planken beschadigd Na anderhalve week nog steeds geen reactie op mijn mails hieromtrent.

Antwoord van Azalp.be
Hoi Sam Vermeersch, Vervelend om te horen! Alleen hebben we je klachten over de planken nooit gehoord. Je kan hier wel altijd nog een bericht over sturen, dan lossen we het graag op. Het spuitpistool wordt tevens nageleverd, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marco
alles prima en stipt geleverd alles in zijn geheel compleet niks op aan te merken momenteel bezig alles in mekaar aan het steken en daar ben ik nog even zoet mee Grts Luc

Antwoord van Azalp.be
Beste Luc, Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Azalp.
zeer goede webwinkel ,en snelle service

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Gommers, Wij vinden het altijd fijn om positieve feedback te krijgen en zijn blij dat u tevreden bent. Nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Azalp.
Bisher alles gut...... Muss erst das Haus aufbauen um es beurteilen zu können

is snel geleverd en op het artikel zijn geen opmerkingen dus echt tevreden.Sorry moet het wel nog proberen om te weten of het daar ook een goede beoordeling zal krijgen. grt andre

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Jacht, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het door uw bestelde product! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp.
OK structuur van website, jammer genoeg nooit antwoordt gekregen om mijn mails... product is ok en levering was ok

Antwoord van Azalp.be
Beste Dany Dumelie, Bedankt voor de positieve review. Betreft het niet antwoorden van uw mails, hier zullen wij navraag naar doen. Het spijt ons ten zeerste. Wij wensen u verder veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Geen aanmerkingen, alles prima en snel geleverd.

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Porters, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Azalp
Alles goed afgeleverd

Antwoord van Azalp.be
Beste Alexander Goedhart, Wat fijn dat u tevreden bent en bedankt voor de positieve review. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet, Team Azalp
Het lef Een beoordeling sturen zonder het bestelde artikel geleverd te hebben. Ondertussen wachten we al van 25 juni op het bestelde artikel -- levertijd tussen 2-5 dagen. Al 3 mails gestuurd en 3x gebeld. Mails worden niet beantwoord -- schandalig Aan de telefoon wordt ons verzekerd om ons terug te contacteren met een antwoord, awel we wachten er nog op. Slechtere service kan niet

Antwoord van Azalp.be
Hoi Peggy der Kinderen, Dat is niet geheel waar, wij hebben gewoon geantwoord op je mails en mijn collega's van de klantenservice staan je op een nette manier te woord. tevens hebben we ook uitgelegd waarom je order vertraging heeft. Groet, Marco