Azalp.be

Betaalbare luxe voor huis en tuin

Beschrijving
Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en is de specialist op het gebied van blokhutten, tuinhuisjes, sauna's (voor binnen en buiten) en zwembaden. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp beschikt over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare producten kennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur via 03 500 9128.
azalp.nl B.V.
Thomas Deters

Beoordelingen voor Azalp.be

4.09 / 5.00

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Azalp.be

De vooropgestelde levering was een week te laat, omwille van een slechte communicatie tussens AZALP en de transporteur. Onvoldoende deskundige uitleg om dit pakket stap voor stap op te bouwen. Boord bovenaan de blokhut is te smal in overeenstemming met de afloop van het dak. Realieit is anders dan de foto. De 2 latten aan de bovenrand zijn te smal voor het niveauverschil van het dak te verberge

lange levertijd,en dan nog verkeerde pakket. slechte communicatie tussen leverancier en transport.

Antwoord van Azalp.be
Hoi Eddy Bijloos, Het klopt inderdaad dat er helaas eerst een verkeerd product (wel binnen de afgesproken termijn) geleverd werd bij u in Genk. Gelukkig is dit reeds allemaal op een juiste wijze afgerond en hopelijk kunt u snel genieten van uw blokhut. Met vriendelijke groeten, Team Azalp
Beste, Ik heb mail gestuurd naar klanten service betreft het geleverd product nl een zwembadpomp maar tot op heden heb ik geen mail terug gekregen, de pomp werd geleverd zonder stroomkabel , Ik wou weten of dat normaal is dat bij die pomp geen stroomkabel voorzien is, bij deze stel ik de vraag opnieuw, hopelijk krijg ik daarop een antwoord. Mvg Yves Buttenaere.

Antwoord van Azalp.be
Beste Yves Buttenaere, Uw vraag is reeds doorgezet naar onze zwembadspecialist. We gaan uw vraag dan ook vandaag nog behandelen :-) Met vriendelijke groet, Team Azalp
Een product kopen op foto of internet zal ik niet meer doen.

Antwoord van Azalp.be
Hoi Luc Van den Perre, Dan zijn we erg benieuwd waarom. We hebben niks van je mogen vernomen, dus wordt het ook erg moeilijk om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Nog altijd geen levering. Wel reeds betaald. Na een maand mij laten weten dat het zogezegd niet in voorraad was. Daarna niets meer gehoord

Antwoord van Azalp.be
Beste Marie José Haesevoets, Het kan soms voorkomen dat iets niet op voorraad is. We hebben u dan ook een alternatief aangeboden en wat u niet wenste. We zullen dan ook uw betaalde bedrag crediteren. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Onduidelijke/onvolledige montage handleiding Bestelde verf spuitpistool werd niet meegeleverd Diverse planken gebogen Enkel planken beschadigd Na anderhalve week nog steeds geen reactie op mijn mails hieromtrent.

Antwoord van Azalp.be
Hoi Sam Vermeersch, Vervelend om te horen! Alleen hebben we je klachten over de planken nooit gehoord. Je kan hier wel altijd nog een bericht over sturen, dan lossen we het graag op. Het spuitpistool wordt tevens nageleverd, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marco
Tuinhuis besteld met aangegeven levertermijn van 6 weken. Ik wacht ondertss al meer dan 10 weken, nog altijd niks. Gebeld naar klantendienst, ze zouden het navragen en me laten weten. Niks gehoord. Heb zelf een 2de maal contact moeten opnemen om van hen te vernemen dat ik zeker nog een maand zal moeten wachten voordat het geleverd zal worden. Wat een klucht.

Antwoord van Azalp.be
Hoi Nhan Truong, Natuurlijk is het heel vervelend om dit te lezen. Echter willen we wel de kanttekening plaatsen dat je hebt gekozen voor het impregneren van je blokhut. Dit resulteert in een langere levertijd (wat ook vermeld staat op onze website), Met vriendelijke groet, Hilde
Ik heb een bestelling gedaan van 5 items, waarvan ik 1 ontvangen heb Beloofde leveringstermijn is 5 dagen. Ondertussen wacht ik al 15 dagen Heb al meerdere mails gestuurd en ook 2 x tel. contact gehad. Eerder deze week wist men mij te zeggen, toen ik terug zelf tel. contact op nam, dat bestelde saunkachel niet voorradig is bij leverancier. Men zou mij terugbellen of mailen met meer info. helaa

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Platteau, We hebben u reeds een alternatief aangeboden waarop u bent ingegaan. Het is fijn dat we het zo konden oplossen en we gaan alles in orde voor u maken! Met vriendelijke groet, Team Azalp
Een positieve beoordeling wordt lastig, in dit geval. Ik kan niet anders zeggen dat de levering een regelrecht drama is gebleken, met letterlijk maanden vertraging...

Antwoord van Azalp.be
Hoi Guy Mullens, Helaas hadden we wat vertraging. Gelukkig heb je de producten goed beoordeeld, we zijn dan ook blij om te zien dat je hier tevreden over bent. Met vriendelijke groet, Team Azalp
De chauffeur was zeer onbeleefd en onvriendelijk en zeker niet behulpzaam , de vorige 2 chauffeurs waren super vriendelijk en ook zeer behulpzaam ,maar deze werkte tegen zijn goesting en al wat hij te zeggen had was steeds dat het zijn probleem niet was , dus als er nog een volgende keer komt gaat hij zonder pardon terug met zijn bestelling .Ik ga nadenken of ik nog iets bij jullie bestel

Antwoord van Azalp.be
Beste Dorius Verlinden, Onze klantenservice heeft reeds contact met u opgenomen om navraag te doen wat er precies is misgegaan. We snappen dat de algehele situatie ontzettend vervelend is en we gaan dan ook proberen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Als je besteld en betaald hebt... dan hoor je niets meer van deze firma. Ondanks dat men via mail vragen stelt ivm een eventuele extra toebehoren voor het tuinhuis... waarop ik snel positief op reageerde, komt er geen reactie meer. Zelfs na meerdere mails... geen reactie. Leverdatum verschuift met een maand zo gauw je betaald hebt. De negatieve revieuws kloppen voor 100.

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Wilmsen, Onze excuses voor de vervelende loop van omstandigheden. Onze klantenservice neemt contact met u op en we gaan samen alles oplossen :-) Team Azalp
Eerst het volledige bedrag moeten betalen en dan aan je lot worden overgelaten. Al verschillende mails gestuurd naar klantendienst , zonder reactie. Herroepingsrecht zal hierdoor vervallen. Zeer teleurstellende klantendienst Ik laat het hier niet bij. Te meer dat ik eerst misleidende informatie heb gekregen.

Antwoord van Azalp.be
Beste mevrouw Persoons, Het lijkt me onwaarschijnlijk dat wij iemand misleiden, dit is in ieder geval nooit de intentie. Ik laat onze klantenservice contact met u opnemen om alles op een nette en juiste wijze af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Bij het ontvangen van de pomp merkten we dat deze lekt; intussen zijn we zoveel dagen (weken) verder en nog steeds geen oplossing. Heb zojuist Azalp aan de lijn gehad en er werd een opmerking gemaakt van wie zegt dat je de pomp niet zelf stuk gemaakt hebt. prachtige service. Ze gaan het nogmaals doorgeven maar moet maar geduld hebben. Als dit de service is van Azalp dan zal ik in de toekomst zeker

Antwoord van Azalp.be
Beste mevrouw Rochette, Dat lijkt me inderdaad niet bedoeling. Ik pak het samen met onze klantenservice op en u krijgt een bericht van ons! Met vriendelijke groet, Team Azalp
Bij mijn eerste aankoop verschillende producten gekregen die niet in de originele verpakking zaten. Deze waren los in een schoendoos opgestuurd met wat verpakkingsmateriaal. Deze waren volgens mij niet nieuw. Bij de 2de aankoop ontbrak er een onderdeel van mijn filter , ik ben nu al 1 maand aan het wachten op dat onderdeel. Niemand houdt mij op de hoogte. Ik stel mij vragen bij de after service

Levering steeds over 2 weken. echter na 7 weken nog geen levering, jammer

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Zomers, Onze oprechte excuses voor de late levering. Onze logistieke partner neemt deze week, of begin volgende week contact met u op om een leverafspraak in te plannen. Met vriendelijke groet, Team Azalp
Levering was op de website vermeld als 2-5 werkdagen....duurde uiteindelijk 3 volle weken...not done...

Antwoord van Azalp.be
Hoi Kurt Dyselinck, De pomp die u bestelde kwam rechtstreeks vanuit onze leverancier. Deze had u een bericht gestuurd betreft de levering werd ons gecommuniceerd. Misschien is deze in uw spambox terecht gekomen? Met vriendelijke groet, Hilde
Ik heb ondertussen maandag zelf het te retourneren product terug gebracht naar leverancier . Ik heb dit doorgestuurd maandag naar Azalp met de vraag om mij te bevestigen dat geld teruggestort is . Tot op heden nog geen reactie . Deze retour aanvraag is ondertussen alweer meer dan 2 weken aan de gang .

Antwoord van Azalp.be
Beste Jorg de Troyer, Zoals je zelf weet moeten we ook vanuit onze leverancier een bevestiging krijgen betreft de retourenring. Dit zullen we echter snel krijgen en dan crediteren we gelijk uw bestelling. Met vriendelijke groet, Hilde
Het product komt niet overeen met hetgene op de site staat waardoor er heel wa kosten bijkomen.

Antwoord van Azalp.be
Beste meneer Noppe, Het feit dat het product niet overeenkomt is niet waar. We hebben u de juiste blokhut gestuurd en tevens kwamen de maten van de blokhut overeen met die van de bijbehorende brochure. We snappen dat het vervelend is, dat is dan ook de reden dat we u gecompenseerd hebben met een klein bedrag. Met vriendelijke groet, Team Azalp