Laptopvision.nl- Logo - Beoordelingen

Laptopvision.nl

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Laptopvision.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Tweedehands laptop gekocht. Zelf extra geheugen erin gedaan, had ik nog liggen, alleen ik wilde er ook een ssd indoen, maar de harde schijf zit niet op de originele manier vast. Het houdertje is weg en het lijkt me dat ze die erin hebben geplakt met dubbelzijdig plakband. niet los te krijgen. Helaas is de harde schijf een 5400 type en dus vertraagt deze de laptop en kan ik helaas niet de volle kracht van de laptop terugwinnen. Daarom geen 5 sterren. Laptop doet het verder wel uitstekend. windows 10 kwam geïnstalleerd en gaf geen één fout in de hardware device manager.

27 apr 2023
mijn gekochte exemplaar bezat enkele beschadingen die niet vermeld werden op de website. De batterij in mijn laptop loopt ook redelijk snel leeg.

Beoordelingen voor Laptopvision.nl

17 okt 2023
Mijn originele bestelling kon niet doorgaan omdat de laptop was al verkocht MAAR dit hebben zij direct laten weten. Ik heb dus heel eerlijke en persoonlijke mails met hun gewisseld,mijn geld snel terug gekregen en door hun goede raad had ik snel een mooie laptop opnieuw besteld. Dit kwam snel en zonder problemen aan.. Heel tevreden. Bedankt
6 jul 2023

Een topper

Bestellen en bezorgen loopt allemaal vlot, zeker met een eigen account. Het is niet de eerste en ook niet de laatste keer dat ik daar bestel. Al enkele jaren tevreden klant door hun service, snelle en eerlijke reacties op opmerkingen. Er is goed te handelen met deze mensen. Een aanrader ook prijstechnisch een goede keuze.
20 jul 2023
Een aantrekkelijk geprijsde laptop aangeschaft. De laptop is boven verwachting netjes en werkt prima. Daarnaast werd deze ook nog eens vlot geleverd. Wat ons betreft een aanrader!
4 sep 2023
27 apr 2023