kijkshop.nlBeoordelingen

K. van den Bosch

Beoordelingen voor kijkshop.nl

4.30/5.00

684 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kijkshop.nl

Topmaterieel voor een prijsje
Tegen de laagste prijs de beste koop!
Na de laatst doorgegeven maximale aflevering heb ik het pakketje af moeten halen in de Willem Lorestraat terwijl het pakketje afgehaald moest worden op het Zuid Vliet in Leeuwarden
1 dag geleden
Vlotte bestelling, verzending iets trager maar te begrijpen. Product zoals gevraagd.
1 dag geleden
nog nooit zo een slechte klanten service meegemaakt, wacht nog steeds op antwoord na 2 weken.Na 3 mails en 7x bellen.
Snelle service
1 dag geleden
Portable scherm besteld. Was snel binnen maar het scherm beviel me niet. Dezelfde dag geretourneerd (11-05). En ik zit nu al drie weken op mijn geld te wachten (Nu 29-05). Meerdere keren contact gehad en er wordt steeds wordt beloofd komt er aan. Maar nog niets gezien...
1 dag geleden
Word zeer slecht op de hoogte gehouden over een product
Super bij kijkschop
Top service!
Gewoon zoals het hoort, snel, goed verpakt, ...
In mijn pakket mist een aansluit kabel en jullie doen er bar weinig aan . Niet echt service . Kabel hoort erbij geleverd te worden nu moet ik minstens 3 dagen wachten op antwoord
Artikel voldoet aan wat ik er van had verwacht. Vlotte afhandeling en levering.
Blij dat het artikel nog leverbaar was bestelden en betaalden wij vlot, helaas duurde het vrij lang voor het artikel bij ons was. Volgende keer graag op tijd leveren of in de communicatie aangeven dat het lang gaat duren.
Het product is snel geleverd en voldoet aan de voorwaarden zoals is aangegeven. Prima service
Ondanks een e-mail met vermelding van verzending heeft het product 3 dagen transport nodig gehad van leverancier tot depot. Trac & Trace functioneert niet.
snelle levering en de ventilator is perfect en doet het goed
.hi ha ho
Dockingstation gekocht die geleverd is op de dag als vooraf aangekondigd was op de site. Andere webshops leveren soms sneller, maar DHL is niet altijd de snelste. Echter is de klantendesk goed bereikbaar en hulpvaardig en het product is goed!. Ben zeer tevreden met mijn aankoop bij kijkshop.nl.