Certificaat voor republicamoda.com/nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 33 Trusted Shops beoordelingen sinds 27-03-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 33 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Werderom zeer tevreden met service en de snelle levertijd, en natuurlijk mijn prachtige crossbody van Luz da Lua
5.00

Prachtige oorbellen ontvangen. Levering was perfect op tijd.
5.00

Bij producten een ster minder maar eigenlijk ligt dat aan mezelf omdat ik een verkeerde keuze heb gemaakt

Zeer tevreden

4.67

Zeer snelle levering. Prachtig afgewerkt product. Enorm tevreden.
5.00

leren tas en oorhangers bestelt- snel en probleemlos geleverd.
de producten zijn top

helemaal goed
5.00

Zeer blij met de snelle levering van mijn tas, leuk persoonlijk bedankbriefje erbij gevoegd, prima service, goed

Alles naar wens

Mooie tas

Mooie producten, snelle levering
4.00

snelle levering, goede verpakking, prachtige tas
5.00

Geweldige mooie luxe tassen Een snoepwinkel voor iedere vrouw.
4.33

Betrouwbaar, overzichtelijk en hebben mooie kwalitatieve producten in het assortiment

Goed Snelle levering
4.00

Geweldige service. Goed bereikbaar. En snelle levering. Wat wil je nog meer?
5.00

We received a nice Arezzo quality bag in time Thank you Republica Moda and till the next
4.67

Tas voor m'n vriendin online besteld, en ze was er super blij mee Hij werd snel (en gratis) geleverd). Ik had ze ook nog even gebeld met een paar vragen over de tas en werd keurig geholpen.

Prima service, mooie producten
4.67

Very quick and complete replies to my queries. Very friendly Prompt shipment and great product. Will buy again.
5.00

Vorige week een tas besteld voor m'n vriending, behoorlijk ruime keuze, leuk ook dat ze merken hebben die je maar weinig ziet hier.
Levering was snel genoeg en artikel was ook goed verpakt. Geen klachten.
5.00

Snelle levering, prima service, zeer blij met mijn fijne tas, top
5.00

Mooie orginele tassen, die niet overal tegenkomt.

Goede service en mooie tassen. 8
5.00

Great bags and great service, we'll definitely order again
5.00

Ik had een hele mooie tas gezien tijdens een vakantie in Buenos Aires en had enorm veel spijt dat ik heb niet gekocht had. Op de website zag ik hem staan. Super blij met de levering en de tas heel fijn leer. De service is erg goed, ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld maar met een telefoontje was dit opgelost. Dank je wel Stephan
5.00

Prachtige tas. Dank voor snelle levering
5.00

Keurig te woord gestaan, prima advies. Mooie prijs voor prachtig product.
5.00

Slechts eenmaal iets gekocht, afhandeling was goed, nette bevestigingsmail en snelle levering. Product (oorbellen van Noelia Thames) kwalitatief matig. De sluiting wordt snel losjes waardoor je een oorbel kunt verliezen.
4.67

Ja het is een goeie service en de items zijn ook super mooi ik geef het een cijfer : 8
5.00

Heel blij met m'n bestelling
4.67

Super service en snelle levering. Klasse.

republicamoda.com/nl klantbeoordeling

republicamoda.com/nl

EXCLUSIEVE LEREN TASSEN & ACCESSOIRES

republicamoda.com/nl werd op 11-05-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Republica Moda verzamelt exclusieve en een tikje eigenwijze tassen, accessoires, portemonnees en sieraden. Voor echte liefhebbers van stijlvol design en de heerlijk geur van fijn leder.

Rietlandpark 149

SBI Fashion B.V.
Rietlandpark 149
1019DT Amsterdam
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met republicamoda.com/nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen