saxoprint.nl- Logo - Beoordelingen

saxoprint.nl
Beoordelingen:

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.093 beoordelingen in totaal  

4,47
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
saxoprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
17 flyers laten drukken en prima in orde, verzonden in goede dozen en nu nog wachten op een gevouwen folder die DPD is kwijtgeraakt. Goede hulp van de Engelstalige helpdesk, maar het zou handiger zijn als je in je eigen taal terecht zou kunnen, ook telefonisch, heb het idee dat het nu is uitbesteed aan een bedrijf in India. Niets mis mee, maar niet iedereen is het Engels even goed machtig.

de meest kritische beoordeling

19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het uploaden van het bestand was een drama. Ik heb betaald voor professionele bestandscontrole, je hoort dan een e-mail te ontvangen zodra er iets niet goed is. Deze e-mail heb ik geen enkele keer ontvangen. In eerste instantie is mij verteld door de klantenservice dat ik het kleurprofiel FOGRA 52 moest gebruiken. Na 3!dagen moest het in ene FOGRA 51 zijn. Na alles weer aangepast te hebben bleek het nog steeds niet juist te zijn. Dit alles was alleen zichtbaar in het klantenpanel. Na telefonisch contact heeft Saxoprint mij het juiste kleurprofiel doorgestuurd (weer FOGRA 51). Voor de zekerheid dit profiel opnieuw geïnstalleerd en het bestand wederom opnieuw gemaakt. Nu bleek het bestand weer niet juist. Uiteindelijk moest ik Saxoprint toestemming geven om het bestand aan te passen, maar weet nu dis nog steeds niet wat er fout was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor saxoprint.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De site zit voor een leek niet logisch in elkaar. Ik heb de bestelling 2x moeten doen. De eerste x zat het ontwerp er niet in en dat kon ik niet goed zien voordat ik afrekende. De tweede x gelukkig wel. De klantenservice is in het engels en ook nog mensen die dan met een flink accent spreken. Ze hebben me verder wel goed geholpen en via de mail gecommuniceerd. De site gaf steeds aan dat het ontwerp blurry zou worden, dus dat gaf ook twijfel. Uiteindelijk toch besteld met een PNG en risico genomen. Uiteindelijk was het prima. Gelukkig gelukt maar het had wel wat voeten in de aarde.
Beoordeling melden
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het uploaden van het bestand was een drama. Ik heb betaald voor professionele bestandscontrole, je hoort dan een e-mail te ontvangen zodra er iets niet goed is. Deze e-mail heb ik geen enkele keer ontvangen. In eerste instantie is mij verteld door de klantenservice dat ik het kleurprofiel FOGRA 52 moest gebruiken. Na 3!dagen moest het in ene FOGRA 51 zijn. Na alles weer aangepast te hebben bleek het nog steeds niet juist te zijn. Dit alles was alleen zichtbaar in het klantenpanel. Na telefonisch contact heeft Saxoprint mij het juiste kleurprofiel doorgestuurd (weer FOGRA 51). Voor de zekerheid dit profiel opnieuw geïnstalleerd en het bestand wederom opnieuw gemaakt. Nu bleek het bestand weer niet juist. Uiteindelijk moest ik Saxoprint toestemming geven om het bestand aan te passen, maar weet nu dis nog steeds niet wat er fout was.
Beoordeling melden
Antwoord van saxoprint.nl
20 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak tijdens het uploaden. Inmiddels hebben wij nader contact gehad om dit te bespreken en we hopen dat we u een snellere en beter passende oplossing voor eventuele toekomstige opdrachten hebben aangeboden.
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Eerst betalen :(

Het is zeer onprettig dat je in het engels moet bellen. En het meest vervelende is, eerst betalen. Je weet daarna pas (in mijn geval) dat het bestand niet goed genoeg was en ze kunnen ook geen bestanden aanpassen. Daarna is het annuleren en een paar weken op je geld moeten wachten...
Beoordeling melden
EO
Ef O.
Alkmaar
30 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling meerdere opdrachten tegelijkertijd maar ontvangst /verzending ongelijk, dag later. !!!????
Beoordeling melden