saxoprint.nl- Logo - Beoordelingen

saxoprint.nl
Beoordelingen:

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.098 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
saxoprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
17 flyers laten drukken en prima in orde, verzonden in goede dozen en nu nog wachten op een gevouwen folder die DPD is kwijtgeraakt. Goede hulp van de Engelstalige helpdesk, maar het zou handiger zijn als je in je eigen taal terecht zou kunnen, ook telefonisch, heb het idee dat het nu is uitbesteed aan een bedrijf in India. Niets mis mee, maar niet iedereen is het Engels even goed machtig.

de meest kritische beoordeling

19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het uploaden van het bestand was een drama. Ik heb betaald voor professionele bestandscontrole, je hoort dan een e-mail te ontvangen zodra er iets niet goed is. Deze e-mail heb ik geen enkele keer ontvangen. In eerste instantie is mij verteld door de klantenservice dat ik het kleurprofiel FOGRA 52 moest gebruiken. Na 3!dagen moest het in ene FOGRA 51 zijn. Na alles weer aangepast te hebben bleek het nog steeds niet juist te zijn. Dit alles was alleen zichtbaar in het klantenpanel. Na telefonisch contact heeft Saxoprint mij het juiste kleurprofiel doorgestuurd (weer FOGRA 51). Voor de zekerheid dit profiel opnieuw geïnstalleerd en het bestand wederom opnieuw gemaakt. Nu bleek het bestand weer niet juist. Uiteindelijk moest ik Saxoprint toestemming geven om het bestand aan te passen, maar weet nu dis nog steeds niet wat er fout was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor saxoprint.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(1)
(5)
Resetten
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De site zit voor een leek niet logisch in elkaar. Ik heb de bestelling 2x moeten doen. De eerste x zat het ontwerp er niet in en dat kon ik niet goed zien voordat ik afrekende. De tweede x gelukkig wel. De klantenservice is in het engels en ook nog mensen die dan met een flink accent spreken. Ze hebben me verder wel goed geholpen en via de mail gecommuniceerd. De site gaf steeds aan dat het ontwerp blurry zou worden, dus dat gaf ook twijfel. Uiteindelijk toch besteld met een PNG en risico genomen. Uiteindelijk was het prima. Gelukkig gelukt maar het had wel wat voeten in de aarde.
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering is een drama op dit moment. Afleveringen komen dagen later aan (in deelleveringen) omdat ze koerier in de avond voor ons bedrijf staat en dan niet kan leveren. Hoe ongelooflijk irritant
Beoordeling melden
Antwoord van saxoprint.nl
6 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw bezorgervaring. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om altijd het beste serviceniveau te bieden. Wij verontschuldigen ons voor de vertragingen die u hebt ondervonden met uw leveringen, en wij danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. We zullen ernaar streven om ook in de toekomst een hoge kwaliteit van dienstverlening te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het uploaden van het bestand was een drama. Ik heb betaald voor professionele bestandscontrole, je hoort dan een e-mail te ontvangen zodra er iets niet goed is. Deze e-mail heb ik geen enkele keer ontvangen. In eerste instantie is mij verteld door de klantenservice dat ik het kleurprofiel FOGRA 52 moest gebruiken. Na 3!dagen moest het in ene FOGRA 51 zijn. Na alles weer aangepast te hebben bleek het nog steeds niet juist te zijn. Dit alles was alleen zichtbaar in het klantenpanel. Na telefonisch contact heeft Saxoprint mij het juiste kleurprofiel doorgestuurd (weer FOGRA 51). Voor de zekerheid dit profiel opnieuw geïnstalleerd en het bestand wederom opnieuw gemaakt. Nu bleek het bestand weer niet juist. Uiteindelijk moest ik Saxoprint toestemming geven om het bestand aan te passen, maar weet nu dis nog steeds niet wat er fout was.
Beoordeling melden
Antwoord van saxoprint.nl
20 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak tijdens het uploaden. Inmiddels hebben wij nader contact gehad om dit te bespreken en we hopen dat we u een snellere en beter passende oplossing voor eventuele toekomstige opdrachten hebben aangeboden.
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 uur na mn order , wilde ik dez verdubbelen , en dat was geen probleem volgens de meneer aan de foon , echter werd ik savonds gebeld , dat ik alleen kon verviervoudigen , ik heb aangegeven dat dit oke was , maar krijg de order een week later met de kleine hoeveelheid , waardeloos , en er stond nog geld tegoed van mij op hun rekening , communicatie sleecht ,
Beoordeling melden
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Eerst betalen :(

Het is zeer onprettig dat je in het engels moet bellen. En het meest vervelende is, eerst betalen. Je weet daarna pas (in mijn geval) dat het bestand niet goed genoeg was en ze kunnen ook geen bestanden aanpassen. Daarna is het annuleren en een paar weken op je geld moeten wachten...
Beoordeling melden
MV
Maria V.
Duiven
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het papier waar de flyer op gedrukt is, is zo van slechte kwaliteit dat we de flyer weg hebben moeten gooien. Verder vind ik zeer frustrerend dat de communicatie zo stroef verloopt en dat er slecht wordt aangegeven wanneer de levering gaat plaatsvinden.
Beoordeling melden
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slordig werk en onpersoonlijke klachtenafhandeling.

Kwaliteit serieus nemen (4 fouten of slordigheden in een order, deels over de hele oplage) en klantenservice verbeteren, nu heb ik het idee dat ik met een chatbot communiceer.
Beoordeling melden
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze waren niet bereikbaar. Zorgen dat er een Nederlandse helpdesk is
Beoordeling melden
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
order was niet conform de afspraak
Beoordeling melden