saxoprint.nl- Logo - Beoordelingen

saxoprint.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.093 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
saxoprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 okt 2023
17 flyers laten drukken en prima in orde, verzonden in goede dozen en nu nog wachten op een gevouwen folder die DPD is kwijtgeraakt. Goede hulp van de Engelstalige helpdesk, maar het zou handiger zijn als je in je eigen taal terecht zou kunnen, ook telefonisch, heb het idee dat het nu is uitbesteed aan een bedrijf in India. Niets mis mee, maar niet iedereen is het Engels even goed machtig.

19 nov 2023
Het uploaden van het bestand was een drama. Ik heb betaald voor professionele bestandscontrole, je hoort dan een e-mail te ontvangen zodra er iets niet goed is. Deze e-mail heb ik geen enkele keer ontvangen. In eerste instantie is mij verteld door de klantenservice dat ik het kleurprofiel FOGRA 52 moest gebruiken. Na 3!dagen moest het in ene FOGRA 51 zijn. Na alles weer aangepast te hebben bleek het nog steeds niet juist te zijn. Dit alles was alleen zichtbaar in het klantenpanel. Na telefonisch contact heeft Saxoprint mij het juiste kleurprofiel doorgestuurd (weer FOGRA 51). Voor de zekerheid dit profiel opnieuw geïnstalleerd en het bestand wederom opnieuw gemaakt. Nu bleek het bestand weer niet juist. Uiteindelijk moest ik Saxoprint toestemming geven om het bestand aan te passen, maar weet nu dis nog steeds niet wat er fout was.

Beoordelingen voor saxoprint.nl

Prima geholpen!👍

Er was een probleem met nabestellen, hierover telefonisch contact gehad, alhoewel op de website stond dat er gecommuniceerd zou worden in het Engels , werd ik toch in het Nederlands te woord gestaan. Er werd uitgebreid de tijd genomen en stap voor stap werd ik door het proces geleid , waardoor de bestelling prima is verlopen !
LV
9 mrt 2024
Stipt op tijd geleverd, goede kwaliteit Eventueel als de uplaod verzonden is de mogelijk hebben die te controleren. Als de uplaod lukt zegt het systeem "in productie" volgens u melding kanvdan niets meer teruggedraaid worden.
Rotterdam
Zoals altijd de vertrouwde kwaliteit en service! Dank jullie wel!
Rotterdam
Het werk dat Saxoprint levert is altijd top.
Rotterdam
Weer een tevreden klant met mooi drukwerk.
Altijd goede kwaliteit en snel geleverd
Rotterdam
Prachtige brochures en snel geleverd!
mooi op tijd binnen. goed verpakt.
LV

Correcte druk en optijd geleverd.

Correcte druk en optijd heleverd
9 mrt 2024
MK
Maarten K.
Industrieweg, Leerdam
Rotterdam
Ik ben al lang klant bij Saxoprint en dat heeft een reden: Saxoprint levert kwaliteit, behandelt de opdrachten snel en als ik vragen heb, kan ik bellen met Henk, mijn contactpersoon en hij zoekt onmiddellijk het antwoord. De manier waarop Saxoprint werkt, geeft veel vertrouwen. De klant was weer superblij met de prachtige kaarten.
Rotterdam
Drukwerk is top, de klantenservice al jaren een dikke tien. Ik ben zeer tevreden over Saxoprint. Een aanrader!
Rotterdam
Weer een uitstekende service! Kwaliteit is top, levering sneller dan gepland, en communicatie zoals altijd fantastisch.
Gemak in gebruik en communicatie
Prijs, website overzicht