burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.72/5.00

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Snelle levering spullen via de webshop. In de winkel worden we ook altijd keurig geholpen.
weer goed advies gehad. fijn in de winkel te kunnen ruilen, ook!
Goede service en prijzen. Leveren zoals beloofd!
Nagenoeg perfect.
Super service
Super snel!
Snelle levering! Bedrag van schoenen die ik terug heb gestuurd was snel op mijn rekening terug gestort
Mooie producten snelle bezorging een dikke 8.
Tevreden
Goede service
Prima levering en service, product nog niet kunnen gebruiken vanwege de corona zijn de trainingen en wedstrijden afgelast. Maar verwacht natuurlijk een goed product, want heb hier vaker schoenen gehaald en altijd tevreden
No complaints.
Sneller geleverd dan dat er op de site vermeld stond. Super!
Duidelijke communicatie over producten en levering.
Snelle levering, op de dagen volgens de track en trace. Schoenen zien er goed uit. Service was ook goed. Eerste levering geretourneerd voor een grotere maat, ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail over de ruiling
makkelijk bestellen en snel geleverd.
Retourzending voor eigen kosten. Schandalig.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Beste Mischa, Allereerst bedankt voor je order bij Burned en jammer dat het product niet goed was. We hebben geluisterd naar je feedback en vanaf vandaag 05-10-2020 zijn alle verzendingen en retourzendingen gratis bij ons. Dit hebben we speciaal aangepast na de vele aanvragen hopelijk heb je hierdoor nog meer vertrouwen om volgende keer bij ons te shoppen.
Goede en snelle levering. Jammer dat retouren geld kosten (wel begrijpelijk overigens)
Antwoord van burnedsports.com/nl
Beste Jaap, Bedankt voor je order bij Burned, we hopen dat het bevalt. We hebben geluisterd naar je feedback en vanaf vandaag 05-10-2020 zijn alle verzendingen en retourzendingen gratis bij ons. Dit hebben we speciaal aangepast na de vele aanvragen hopelijk heb je hierdoor nog meer vertrouwen om volgende keer bij ons te shoppen.
Nike maat 38 besteld en krijg 2 dagen later een bericht dat deze niet meer op voorraad is. Teleurgesteld maar ze hebben netjes contact met mij opgenomen.