burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.71/5.00

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Ik ben erg blij met Burned, specialist in basketbal. Na telefonisch overleg wist ik precies welke outfit en schoenen ik nodig heb als beginner. Let op...de Amerikaanse maten zijn toch kleiner dan de onze. Ook schoenen voor dames. Tel gerust een ruime maat op bij je 'normale' maat voor de goede leest. De chatfunctie werkt ook erg goed. Service is betrouwbaar en snel!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Als je de volgende keer nog eens vragen hebt bel gerust en dan proberen we u weer goed te helpen
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een winkel sluiten en volgens benomen dat jullie foccussen op online verkoop voor het noorden van het land vind ik jammer. Het wordt bijzonder als ik voor het retouren moet betalen, 7.25 euro. Dit terwijl goede basketballen schoenen eerst gepast moeten worden, dit was een van de drijfveren van Burned groningen. Jammer
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het doet veel pijn dat we onze winkel in Groningen hebben moeten sluiten en begrijpen ook jou teleurstelling. Wij focussen ons nu op de online verkoop en zijn super blij met jou order. Toen jij bestelde waren we nog kleiner maar goed nieuws. Vanaf 05-10-2020 zijn alle orders bij Burned met gratis verzending en retourneren kan ook gratis! Bedankt voor je tip!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Super service
Super snel!
Prima levering en service, product nog niet kunnen gebruiken vanwege de corona zijn de trainingen en wedstrijden afgelast. Maar verwacht natuurlijk een goed product, want heb hier vaker schoenen gehaald en altijd tevreden
Snelle levering, op de dagen volgens de track en trace. Schoenen zien er goed uit. Service was ook goed. Eerste levering geretourneerd voor een grotere maat, ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail over de ruiling
Het logo van de club is nu mooi, maar ik vrees dat het -zelfs als de bijgeleverde wasvoorschriften worden gevolgd- niet lang mooi zal blijven. Service was uitstekend: snelle levering zoals gevraagd. Compliment daar voor.
Snelle levering! Bedrag van schoenen die ik terug heb gestuurd was snel op mijn rekening terug gestort
Goede en snelle levering. Jammer dat retouren geld kosten (wel begrijpelijk overigens)
Antwoord van burnedsports.com/nl
Beste Jaap, Bedankt voor je order bij Burned, we hopen dat het bevalt. We hebben geluisterd naar je feedback en vanaf vandaag 05-10-2020 zijn alle verzendingen en retourzendingen gratis bij ons. Dit hebben we speciaal aangepast na de vele aanvragen hopelijk heb je hierdoor nog meer vertrouwen om volgende keer bij ons te shoppen.
Sneller geleverd dan dat er op de site vermeld stond. Super!
Duidelijke communicatie over producten en levering.
Mooie producten snelle bezorging een dikke 8.
Prima communicatie en duidelijke taal.
makkelijk bestellen en snel geleverd.
No complaints.
toppie service
Goede service
Tevreden
Nike maat 38 besteld en krijg 2 dagen later een bericht dat deze niet meer op voorraad is. Teleurgesteld maar ze hebben netjes contact met mij opgenomen.
Retourzending voor eigen kosten. Schandalig.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Beste Mischa, Allereerst bedankt voor je order bij Burned en jammer dat het product niet goed was. We hebben geluisterd naar je feedback en vanaf vandaag 05-10-2020 zijn alle verzendingen en retourzendingen gratis bij ons. Dit hebben we speciaal aangepast na de vele aanvragen hopelijk heb je hierdoor nog meer vertrouwen om volgende keer bij ons te shoppen.
Werd in eerste instantie per e-mail vermeld dat het product niet op voorraad was terwijl dit volgens de website wel het geval was. Middels telefonisch contact vanuit Burned (zonder dat ik actie had ondernomen) werd e.e.a. snel opgelost en werd het product alsnog verzonden met een kleine korting ter goedmaking. Snel gereageerd en moeite gedaan om de klant tevreden te stellen.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 4 sterren beoordeling. Het gebeurt niet vaak dat een product niet op voorraad is maar helaas was dit bij jou wel het geval. We zullen nog beter ons best gaan doen de voorraadcontrole te verbeteren en hopen je in de toekomst nog een keer terug te zien :)