burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.71/5.00

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Ik ben erg blij met Burned, specialist in basketbal. Na telefonisch overleg wist ik precies welke outfit en schoenen ik nodig heb als beginner. Let op...de Amerikaanse maten zijn toch kleiner dan de onze. Ook schoenen voor dames. Tel gerust een ruime maat op bij je 'normale' maat voor de goede leest. De chatfunctie werkt ook erg goed. Service is betrouwbaar en snel!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Als je de volgende keer nog eens vragen hebt bel gerust en dan proberen we u weer goed te helpen
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een winkel sluiten en volgens benomen dat jullie foccussen op online verkoop voor het noorden van het land vind ik jammer. Het wordt bijzonder als ik voor het retouren moet betalen, 7.25 euro. Dit terwijl goede basketballen schoenen eerst gepast moeten worden, dit was een van de drijfveren van Burned groningen. Jammer
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het doet veel pijn dat we onze winkel in Groningen hebben moeten sluiten en begrijpen ook jou teleurstelling. Wij focussen ons nu op de online verkoop en zijn super blij met jou order. Toen jij bestelde waren we nog kleiner maar goed nieuws. Vanaf 05-10-2020 zijn alle orders bij Burned met gratis verzending en retourneren kan ook gratis! Bedankt voor je tip!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
dank voor alles. Ik heb helaas verkeerde maat besteld. Product geretourneerd en goede maat besteld. Ik wacht op de nieuwe bestelling. Tip zou zijn om toch geen kosten voor retourneren aan de klant laten betalen. Dit beleving kan een afhaak moment zijn voor de verdere bestellingen. Hartelijke groeten, Salomé Hesseling
Levering duurde iets langer dan ik gewend ben (kan ook door de post zijn). Ik werd wel super goed op de hoogte gehouden. En er was een kleine mix up in mijn bestelling maar ze zijn super goed bereikbaar en het is perfect opgelost! Service level 10!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de review op Burned Sports. Wat fijn om te horen dat je onze service een 10 geeft! We doen ons best om de verzending nog sneller te krijgen. We hopen je nog eens te treffen op onze webshop. Burned Sports
Burned Sports heeft een mooie collectie sportschoenen met aparte modellen. Informeren je over de laatste nieuwtjes. Bestellen gaat eenvoudig en snelle levering. Retourneren en geld terug is ook goed en snel afgehandeld. Top zaak met goed advies.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor uw mooie woorden, helemaal top! Om alles nog wat beter te maken hebben we vanaf vandaag op alle zendingen binnen Nederland een nieuwe service. Gratis verzenden en retourneren voor alle orders. Ik denk dat dit u zal helpen in de toekomst nog makkelijker bij ons te kunnen bestellen en retourneren :)
Super dat we de broek vol pluisjes mochten ruilen. Na de eerst keer aan een gesloten deur te hebben gestaan, de volgende keer een afspraak gemaakt. ik kreeg ook nog een tegoedbon van 10 euro voor het tweemaal op en neer rijden. Super Service
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en een passende oplossing te vinden! Wij ontvangen je graag nog eens als klant :)
Service was goed, ik werd zelfs gebeld over de levering nadat ik een opmerking erbij had gezet om deze te bespreken. Mooie producten en snel geleverd. Producten schuurden in het begin een beetje maar na een paar keer wassen zaten ze goed
Een artikel was niet op voorraad, kreeg netjes bericht daarvan en mijn geld retour samen met een korting voor mijn volgende bestelling. Een ander paar schoenen besteld en deze kwamen een dag later binnen. Perfect
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het gebeurd zelden dat er een voorraad issue is maar helaas bij jou wel. Fijn dat je onze klantenservice en onze oplossing toch waardeert en ons hebt beoordeeld met 5 sterren. We zullen nog beter ons best gaan doen de voorraadcontrole te verbeteren. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog ontvangen als klant. :)
Uitstekende basketbal collectie. Groeiende streetwear en skateboard collectie. Personeel neemt de tijd voor goed advies dat niet gericht is op maximale omzet maar op het juiste product voor de klant.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling en wat een fijn compliment! Bij ons is de klant nog steeds koning, leuk dat dit opvalt :)
Bestelling ging makkelijk en veel sneller geleverd als op de site stond aangegeven (binnen 2 dagen binnen) Ivm corona zou het nog wel makkelijk zijn om een maattabel op de site te hebben.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de sterren. We zijn aan het kijken hoe we de site kunnen verbeteren en nemen dit zeker mee.
Schoenen nike air force perfecr Schoenen nike le bron retour gestuurd vallen erg klein dit verdiend zeker vermeld bij het product op de site Snelle levering.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de positieve beoordeling. De Nike Air Force is een wat breder vallende schoen. De Lebron is wat smaller en strakker omdat deze ook performance functie heeft. Wij zelf ervaren met passen geen groot lengte verschil maar gaan er even extra naar kijken en zullen de vermelding online hierop aanpassen. Bedankt voor de tip en hopelijk tot snel in onze webshop. :)
Schoenen waren snel binnen, goed verpakt en top schoenen. Zojuist een paar retour gestuurd, omdat deze te klein was. Service over retouren nog niet bekend
Antwoord van burnedsports.com/nl
Beste Chantal, Bedankt voor je positieve feedback. Destijds rekenden wij voor het retourneren van producten nog geld. Tegenwoordig kunt u kosteloos bij Burned bestellen en retourneren. Hoe gaaf is dat! We hopen u snel weer te zien in onze webshop.
zeer snelle orderverwerking, levering met DHL tot op de minuut Ik ben zeer tevreden en ik denk dat ik mijn volgende bestelling snel zal plaatsen
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. We zien je volgende order graag verschijnen!
Snelle levering en product is goed (helaas was inschatten van de maat wel wat lastig). Daarna heel goed geholpen door de klantenservice.
Enige website waar dit product met zo’n goede korting nog in mijn maat te verkrijgen was. Supersnelle levering de volgende dag al.
Grote collectie schoenen, kleding en accessoires op gebied van basketball. Goede service en je krijgt heel goed advies!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve review! Wij vinden het fijn dat je tevreden bent en ontvangen je graag nog eens als klant.
Schoenen via internet besteld, volgende dag al in huis. Goede hulp gehad van de service desk tijdens het bestellen. TOP
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve feedback van 5 sterren en wat fijn dat je tevreden bent met de service Wij zijn de afgelopen tijd veel bezig geweest om onze klantenservice te verbeteren, leuk dat dit gewaardeerd wordt :)
Leuke gasten. Zowel online als in de winkel (DB) erg vriendelijk, legit en betaalbaar. Ze hebben er leuke dingen.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Super dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Bedankt voor je 5 sterren beoordeling en we zien je graag terug in een van onze winkels of online!
Op de 22e schoenen besteld, welke op de 25 binnen gekomen zijn. Netjes verpakt en naar wens. Bezorgen was gratis.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je order en de positieve review :). De 22ste van Februari was een zaterdag. Het pakket kan dan pas de volgende Maandag de 24ste worden verzonden vanuit DHL vandaar dat het nu 3 daagjes duurde. Als je van maandag t/m donderdag besteld is het meestal de volgende dag in huis, nog wat sneller dus. Hopelijk kan je dit bij de volgende order ervaren.
Jammer dat er geen winkel meer in de buurt zit zodat je ze even kan passen maar via internet wel snelle levering
Perfect. Vriendelijk aan de telefoon. Snelle service en superkwaliteit. Ik ga zeker nog iets kopen hier!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je super leuke review. We hopen je de volgende keer weer perfect te kunnen helpen en onze snelle service wederom toe te passen.
Kon achteraf betalen dus geen risico en en de volgende dag in huis zonder verzendkosten.super geregeld!