burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.71/5.00

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Ik ben erg blij met Burned, specialist in basketbal. Na telefonisch overleg wist ik precies welke outfit en schoenen ik nodig heb als beginner. Let op...de Amerikaanse maten zijn toch kleiner dan de onze. Ook schoenen voor dames. Tel gerust een ruime maat op bij je 'normale' maat voor de goede leest. De chatfunctie werkt ook erg goed. Service is betrouwbaar en snel!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Als je de volgende keer nog eens vragen hebt bel gerust en dan proberen we u weer goed te helpen
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een winkel sluiten en volgens benomen dat jullie foccussen op online verkoop voor het noorden van het land vind ik jammer. Het wordt bijzonder als ik voor het retouren moet betalen, 7.25 euro. Dit terwijl goede basketballen schoenen eerst gepast moeten worden, dit was een van de drijfveren van Burned groningen. Jammer
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het doet veel pijn dat we onze winkel in Groningen hebben moeten sluiten en begrijpen ook jou teleurstelling. Wij focussen ons nu op de online verkoop en zijn super blij met jou order. Toen jij bestelde waren we nog kleiner maar goed nieuws. Vanaf 05-10-2020 zijn alle orders bij Burned met gratis verzending en retourneren kan ook gratis! Bedankt voor je tip!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
alles vlot verlopen alleen maat te klein en spijtig dat kosten terugsturen ten laste van de koper zijn
Kwaliteit is goed van het product precies zoals beschreven. Snelle levering .et track and tracé.
Terwijl ik belde, werd voor mij nog een product online gezet zodat ik meteen kom bestellen. Tóp!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Super dat u zo tevreden bent. wij zullen deze persoonlijke service blijven doortrekken en vele andere verbeteringen maken. Bedankt voor deze top recensie. Mvg, Team Burned
Artikelen conform verwachting en zoals aangegeven op de plaatjes. Snelle en keurige levering.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Leuk dat je aangeeft dat het echte product en de foto goed overeen kwamen. We zijn dit steeds beter aan het matchen :). Hopelijk tot snel!
Product wat ik wou hebben was niet meer leverbaar maar goed geholpen voor een alternatief
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 5 sterren review. Het gebeurd zelden dat er een product niet op voorraad is maar helaas bij jou wel. Fijn dat je alsnog tevreden bent met onze service, we hopen je in de toekomst nog een keer terug te zien :)
Snelle levering en houden je goed op de hoogte wanneer het wordt afgeleverd, top!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je leuke review! We zullen de volgende keer weer topservice leveren en ons uiterste best doen :)
Prijs online was bijna 50 euro duurder dan het etiket wat op de schoendoos plakt
Top! Snelle levering. Jammer voor ruilen of terugsturen dat je moet betalen.
Snelle reactie op een vraag en snelle levering voor een goede prijs.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de positieve feedback. We proberen inderdaad een enorm snelle reactietijd te hebben altijd binnen 24 uur, meestal stukken sneller en soms meteen doormiddel van de live-chat :). Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Groetjes, Team Burned
Makkelijk te bestellen, prima stof en onze zoon is er super blij mee
Antwoord van burnedsports.com/nl
Super bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je zoon tevreden is met product. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen ontvangen als klant!
Serive was snel en optijd. Schoenen zijn goed. Veel korting ook ✌
Antwoord van burnedsports.com/nl
Fijn dat je alle top onderdelen van ons bedrijf even benoemd in deze topreview. Snelle Service, Goede producten en goede prijzen. Hopelijk kunnen we je de volgende order zo overtuigen dat het een 5 sterren review waard is. Hopelijk tot snel :)
Binnen 2 dagen is bedrukte clubtenue geleverd. Was goed verpakt.
Al vaker hier wat gekocht en altijd is alles op orde! Ga zo door
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling en wat fijn dat je tevreden bent met ons bedrijf :)
Prima website, snelle levering en achteraf betalen. Super fijn
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve feedback. Wij zijn de laatste tijd veel bezig geweest met het verbeteren van onze website en klantenservice. Super leuk dat dit gewaardeerd wordt. Wij hopen je vaker te mogen ontvangen als klant :)
Mooie winkel, goede service met echt kennis van de producten!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat een leuk compliment! Bedankt voor je positieve feedback :)
Heb mijn schoenen goed ontvangen en ook snel binnen 2 dagen
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de leuke review en veel plezier met je aankoop :)
Schoenen besteld en kwamen de volgende werkdag al binnen.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve feedback, daar zijn wij erg blij mee! Veel plezier met je aankoop :)
Al vaker bij burned besteld en iedere keer weer tevreden
Prima items ,snelle aflevering, snelle reactie op vragen
great stuff. feel bad that the store in groningen closed
Antwoord van burnedsports.com/nl
Thank you for your positive feedback. We also think it is a shame that we had to close the store in Groningen. You are always welcome in one of our other stores :)