burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.71/5.00

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Ik ben erg blij met Burned, specialist in basketbal. Na telefonisch overleg wist ik precies welke outfit en schoenen ik nodig heb als beginner. Let op...de Amerikaanse maten zijn toch kleiner dan de onze. Ook schoenen voor dames. Tel gerust een ruime maat op bij je 'normale' maat voor de goede leest. De chatfunctie werkt ook erg goed. Service is betrouwbaar en snel!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Als je de volgende keer nog eens vragen hebt bel gerust en dan proberen we u weer goed te helpen
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een winkel sluiten en volgens benomen dat jullie foccussen op online verkoop voor het noorden van het land vind ik jammer. Het wordt bijzonder als ik voor het retouren moet betalen, 7.25 euro. Dit terwijl goede basketballen schoenen eerst gepast moeten worden, dit was een van de drijfveren van Burned groningen. Jammer
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het doet veel pijn dat we onze winkel in Groningen hebben moeten sluiten en begrijpen ook jou teleurstelling. Wij focussen ons nu op de online verkoop en zijn super blij met jou order. Toen jij bestelde waren we nog kleiner maar goed nieuws. Vanaf 05-10-2020 zijn alle orders bij Burned met gratis verzending en retourneren kan ook gratis! Bedankt voor je tip!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
De levering was zoals op de site staat, netjes op tijd!
Goed bereikbaar en de juiste manier van advies voorzien
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je review op onze website. Leuk dat u gebruikt heeft gemaakt van ons advies. We zorgen ervoor dat de volgende keer uw shop ervaring van een 4.3 naar een 5 gaat!
Wat een service! Goed snel adequaat personeel! toppie!
Erg snelle levering, en heel goede stevige kwaliteit.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de goede review. We proberen onze service en producten zo te houden!
mooie schoenen binnen 2 dagen bezorgd erg blij mee !
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Super fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop! Wij hopen je in de toekomst nog eens als klant te mogen ontvangen!
Snelle bezorging, product voldoet aan verwachtingen.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de positieve review. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel!
Super service, snel geleverd en geweldige schoenen!
2 basketballen gekocht, producten zoals verwacht.
Super leuke winkel met net zo'n leuk personeel!!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat een leuke review, bedankt! Wij hopen je in de toekomst nog eens als klant te mogen ontvangen.
Prima verlopen ! Snelle levering, goed product
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de goede sterren. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met Burned Sports. We proberen u de volgende keer weer even goed van dienst te zijn.
Goed en uitgebreid advies van een echte kenner.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Ons personeel is zo opgeleid, dat ze je zo goed mogelijk kunnen adviseren. We zien je graag terug in een van onze winkels of online :)
Snelle levering en prachtige basketbalschoenen!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel!
Duidelijke informatie en alles volgens afspraak
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Fijn dat je alles hebt kunnen vinden en tevreden bent met ons bedrijf :)
Persoonlijke service via internet en telefoon!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Goed om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice. Wij proberen ons zo te onderscheiden tussen andere retailers. Service staat bij ons hoog in het vaandel!
Super goede telefonische service en meedenken
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de leuke reactie op onze webshop. Leuk dat je ons hebt gebeld voor advies en dat de advies ook op maat is. We proberen onze service altijd te verbeteren, dus hopen dat het de volgende keer 5 sterren word :)
Erg vervelend dat ik hier iets moet typen...
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de goede review op Burned Sports. Leuk dat je een goede ervaring hebt met onze website. " Tip voor de volgende keer" Gebruik spraak erkenning ;)
Goeie basketbal collectie, snelle levering.
De bestelling is keurig netjes afgehandeld.
Antwoord van burnedsports.com/nl
bedankt voor de top beoordeling! We proberen altijd netjes alle bestellingen af te handelen en zijn bezig met wat extra wauw factoren :) Tot snel!
Snelle levering, mooie schoenen ontvangen.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Super bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met je nieuwe schoenen en hopen je in de toekomst nog een keer terug te zien :)
Makkelijk bestellen en super snel geleverd
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn dat je tevreden bent met onze service, wij hopen je in de toekomst nog eens te ontvangen als klant.