burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.71/5.00

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Ik ben erg blij met Burned, specialist in basketbal. Na telefonisch overleg wist ik precies welke outfit en schoenen ik nodig heb als beginner. Let op...de Amerikaanse maten zijn toch kleiner dan de onze. Ook schoenen voor dames. Tel gerust een ruime maat op bij je 'normale' maat voor de goede leest. De chatfunctie werkt ook erg goed. Service is betrouwbaar en snel!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Als je de volgende keer nog eens vragen hebt bel gerust en dan proberen we u weer goed te helpen
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een winkel sluiten en volgens benomen dat jullie foccussen op online verkoop voor het noorden van het land vind ik jammer. Het wordt bijzonder als ik voor het retouren moet betalen, 7.25 euro. Dit terwijl goede basketballen schoenen eerst gepast moeten worden, dit was een van de drijfveren van Burned groningen. Jammer
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het doet veel pijn dat we onze winkel in Groningen hebben moeten sluiten en begrijpen ook jou teleurstelling. Wij focussen ons nu op de online verkoop en zijn super blij met jou order. Toen jij bestelde waren we nog kleiner maar goed nieuws. Vanaf 05-10-2020 zijn alle orders bij Burned met gratis verzending en retourneren kan ook gratis! Bedankt voor je tip!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Kwaliteit was goed allen veel te kort. Voor een basketbal shop verwacht je ook lengtematen
Prima levering en service, product nog niet kunnen gebruiken vanwege de corona zijn de trainingen en wedstrijden afgelast. Maar verwacht natuurlijk een goed product, want heb hier vaker schoenen gehaald en altijd tevreden
Het logo van de club is nu mooi, maar ik vrees dat het -zelfs als de bijgeleverde wasvoorschriften worden gevolgd- niet lang mooi zal blijven. Service was uitstekend: snelle levering zoals gevraagd. Compliment daar voor.
Goede en snelle levering. Jammer dat retouren geld kosten (wel begrijpelijk overigens)
Antwoord van burnedsports.com/nl
Beste Jaap, Bedankt voor je order bij Burned, we hopen dat het bevalt. We hebben geluisterd naar je feedback en vanaf vandaag 05-10-2020 zijn alle verzendingen en retourzendingen gratis bij ons. Dit hebben we speciaal aangepast na de vele aanvragen hopelijk heb je hierdoor nog meer vertrouwen om volgende keer bij ons te shoppen.
Duidelijke communicatie over producten en levering.
Mooie producten snelle bezorging een dikke 8.
Werd in eerste instantie per e-mail vermeld dat het product niet op voorraad was terwijl dit volgens de website wel het geval was. Middels telefonisch contact vanuit Burned (zonder dat ik actie had ondernomen) werd e.e.a. snel opgelost en werd het product alsnog verzonden met een kleine korting ter goedmaking. Snel gereageerd en moeite gedaan om de klant tevreden te stellen.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je 4 sterren beoordeling. Het gebeurt niet vaak dat een product niet op voorraad is maar helaas was dit bij jou wel het geval. We zullen nog beter ons best gaan doen de voorraadcontrole te verbeteren en hopen je in de toekomst nog een keer terug te zien :)
Super dat we de broek vol pluisjes mochten ruilen. Na de eerst keer aan een gesloten deur te hebben gestaan, de volgende keer een afspraak gemaakt. ik kreeg ook nog een tegoedbon van 10 euro voor het tweemaal op en neer rijden. Super Service
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en een passende oplossing te vinden! Wij ontvangen je graag nog eens als klant :)
Schoenen nike air force perfecr Schoenen nike le bron retour gestuurd vallen erg klein dit verdiend zeker vermeld bij het product op de site Snelle levering.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de positieve beoordeling. De Nike Air Force is een wat breder vallende schoen. De Lebron is wat smaller en strakker omdat deze ook performance functie heeft. Wij zelf ervaren met passen geen groot lengte verschil maar gaan er even extra naar kijken en zullen de vermelding online hierop aanpassen. Bedankt voor de tip en hopelijk tot snel in onze webshop. :)
Op de 22e schoenen besteld, welke op de 25 binnen gekomen zijn. Netjes verpakt en naar wens. Bezorgen was gratis.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je order en de positieve review :). De 22ste van Februari was een zaterdag. Het pakket kan dan pas de volgende Maandag de 24ste worden verzonden vanuit DHL vandaar dat het nu 3 daagjes duurde. Als je van maandag t/m donderdag besteld is het meestal de volgende dag in huis, nog wat sneller dus. Hopelijk kan je dit bij de volgende order ervaren.
Top! Snelle levering. Jammer voor ruilen of terugsturen dat je moet betalen.
Serive was snel en optijd. Schoenen zijn goed. Veel korting ook ✌
Antwoord van burnedsports.com/nl
Fijn dat je alle top onderdelen van ons bedrijf even benoemd in deze topreview. Snelle Service, Goede producten en goede prijzen. Hopelijk kunnen we je de volgende order zo overtuigen dat het een 5 sterren review waard is. Hopelijk tot snel :)
De levering was zoals op de site staat, netjes op tijd!
Goed bereikbaar en de juiste manier van advies voorzien
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor je review op onze website. Leuk dat u gebruikt heeft gemaakt van ons advies. We zorgen ervoor dat de volgende keer uw shop ervaring van een 4.3 naar een 5 gaat!
Super goede telefonische service en meedenken
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedankt voor de leuke reactie op onze webshop. Leuk dat je ons hebt gebeld voor advies en dat de advies ook op maat is. We proberen onze service altijd te verbeteren, dus hopen dat het de volgende keer 5 sterren word :)
Goeie basketbal collectie, snelle levering.
Het artikel werd snel en goed afgeleverd.
Antwoord van burnedsports.com/nl
Bedank voor de leuke woorden we proberen onze service zo te houden.