burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.71/5.00

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Ik ben erg blij met Burned, specialist in basketbal. Na telefonisch overleg wist ik precies welke outfit en schoenen ik nodig heb als beginner. Let op...de Amerikaanse maten zijn toch kleiner dan de onze. Ook schoenen voor dames. Tel gerust een ruime maat op bij je 'normale' maat voor de goede leest. De chatfunctie werkt ook erg goed. Service is betrouwbaar en snel!
Antwoord van burnedsports.com/nl
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij Burned Sports. Als je de volgende keer nog eens vragen hebt bel gerust en dan proberen we u weer goed te helpen
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een winkel sluiten en volgens benomen dat jullie foccussen op online verkoop voor het noorden van het land vind ik jammer. Het wordt bijzonder als ik voor het retouren moet betalen, 7.25 euro. Dit terwijl goede basketballen schoenen eerst gepast moeten worden, dit was een van de drijfveren van Burned groningen. Jammer
Antwoord van burnedsports.com/nl
Het doet veel pijn dat we onze winkel in Groningen hebben moeten sluiten en begrijpen ook jou teleurstelling. Wij focussen ons nu op de online verkoop en zijn super blij met jou order. Toen jij bestelde waren we nog kleiner maar goed nieuws. Vanaf 05-10-2020 zijn alle orders bij Burned met gratis verzending en retourneren kan ook gratis! Bedankt voor je tip!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Kwaliteit was goed allen veel te kort. Voor een basketbal shop verwacht je ook lengtematen
Prima ! Snel ondanks de drukte
Zowel online als in de shop in s-Hertogenbosch is Burned TOP!!! Uitstekend (basketbal) assortiment, staff die weet waar ze het over hebben en daarnaast super sociaal! Kortom de plek waar je naar toe gaat voor sportkleding!!
Lederen bal besteld maar bij levering blijkt het gewoon rubber te zijn. Wel snel retour en geld terug geregeld.
De producten zagen er uit zoals op de foto’s en werden snel geleverd. Prima!
Snel en behoorlijke keuze in kleine herenmaten
adequate afhandeling van bestelling
Prima kwaliteit en snel geleverd!
Bestel; gratis en snel geleverd.
Mooie snelle levering
Mooi schoenen !
Snelle levering spullen via de webshop. In de winkel worden we ook altijd keurig geholpen.
weer goed advies gehad. fijn in de winkel te kunnen ruilen, ook!
Goede service en prijzen. Leveren zoals beloofd!
Nagenoeg perfect.