burnedsports.com/nlBeoordelingen

burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen
burnedsports.com/nl- Logo - Beoordelingen

burnedsports.com/nl - Burned is dé Basketbal, Sneaker & Lifestyle Shop!

Burned Sports is dé performance & lifestyle store waar jij kunt slagen voor zowel je on-court als off-court schoenen, kleding en accessoires. In 2011 is Burned begonnen als basketbal specialist. De focus ligt op klantenservice en juist advies in tegenstelling tot concurrenten in de branche! Burned Sports is een winkel die nog steeds de klant als koning ziet! Er zijn fysieke winkels waar getraind personeel staat dat met je meedenkt en het juiste advies geeft. Deze waarden worden ook online nagestreefd dit zie je terug in: een snelle klantenservice, kopersbescherming, achteraf betalen en het geven van persoonlijk advies via de chat. Burned is naast de basketball scene gegroeid in de streetwear, skate-scene en gerelateerde american memorabilia. Burned biedt veel producten van Jordan, Nike air force en sneaker uit de basketbal heritage collectie aan. Tegelijkertijd legt Burned Sports de focus op kleurrijke en exclusieve stijlen. Deze unieke producten worden minder verkocht door andere winkels en hebben een groter onderscheidend vermogen. De performance kant richt zich op basketbal collecties van Nike, Puma, Under Armour & NBA producten. Ieder halfjaar worden de nieuwste collecties van de meest gevraagde merken toegevoegd aan het assortiment. Zo blijft Burned Sports relevant en is er iedere keer weer iets nieuws te zien. Ben je geïnteresseerd ? Bekijk onze collecties online, kom langs in een van onze winkels of volg ons op sociale media. We got your back! Team Burned
Burned Basketball B.V.

Beoordelingen voor burnedsports.com/nl

4.73/5.00

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over burnedsports.com/nl

Nike maat 38 besteld en krijg 2 dagen later een bericht dat deze niet meer op voorraad is. Teleurgesteld maar ze hebben netjes contact met mij opgenomen.
Het logo van de club is nu mooi, maar ik vrees dat het -zelfs als de bijgeleverde wasvoorschriften worden gevolgd- niet lang mooi zal blijven. Service was uitstekend: snelle levering zoals gevraagd. Compliment daar voor.
toppie service
Prima communicatie en duidelijke taal.
Goede klantenservice en snelle levering
Uitstekend.
Goede prijs,netjes en snel afgeleveerd.
Top
Service was goed, ik werd zelfs gebeld over de levering nadat ik een opmerking erbij had gezet om deze te bespreken. Mooie producten en snel geleverd. Producten schuurden in het begin een beetje maar na een paar keer wassen zaten ze goed
dank voor alles. Ik heb helaas verkeerde maat besteld. Product geretourneerd en goede maat besteld. Ik wacht op de nieuwe bestelling. Tip zou zijn om toch geen kosten voor retourneren aan de klant laten betalen. Dit beleving kan een afhaak moment zijn voor de verdere bestellingen. Hartelijke groeten, Salomé Hesseling
Kon achteraf betalen dus geen risico en en de volgende dag in huis zonder verzendkosten.super geregeld!
Top!
Top service!
Snelle en nette levering
Kwaliteit is goed van het product precies zoals beschreven. Snelle levering .et track and tracé.
Wat een service! Goed snel adequaat personeel! toppie!
Snelle levering en product is goed (helaas was inschatten van de maat wel wat lastig). Daarna heel goed geholpen door de klantenservice.
Belachelijk dat ik verzendkosten betaal voor een bucket hat wat gewoon door de brievenbus kon in een envelop en vervolgens in een mega doos geleverd word
snel geleverd en naam staat er prima op
De levering was zoals op de site staat, netjes op tijd!