HUUS.nl- Logo - Beoordelingen

HUUS.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.329 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor HUUS.nl

Super mooie tafel! Heel blij met het product, fijne levering. Goede prijs kwaliteit!
Antwoord van HUUS.nl
Hi Mieke, Bedankt voor je mooie review en wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw ervaring met HUUS. Daar doen we het natuurlijk voor! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe eettafel Apeldoorn. Met vriendelijke groet, Lisanne Team HUUS
NS
Nathalie S.
Dordrecht
Top bedrijf en de bezorger was een vriendelijke en behulpzame jongen.
Antwoord van HUUS.nl
Beste Nathalie, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent en de levering naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst met jouw order van HUUS. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Omzettend blij met mijn nieuwe tv meubel
Antwoord van HUUS.nl
Beste Chris, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jouw nieuwe tv meubel aan je verwachtingen voldoet. Daar doen we het voor! Veel plezier gewenst met jouw tv-meubel. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Netjes verpakt en erg mooie kwaliteit
Antwoord van HUUS.nl
Beste Margaret, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van jouw bestelling. Daar doen we het uiteraard voor! Veel plezier met jouw nieuwe aanwinsten. Met vriendelijke groet, Team HUUS