budgetbike.nl- Logo - Beoordelingen

budgetbike.nl

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden99 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
budgetbike.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
De bezorging van de fiets, geweldig geregeld...heb nog wel een tip , voor jullie. De fiets ziet er goed uit, alleen had ik wat problemen met de versnelling, die zat muurvast. Mijn tip is : voordat U de fiets laat bezorgen bij een koper, eerst goed nakijken of alles het doet . Nu moet ik met een nieuwe fiets naar de fietsenmaker, en ....dat hoort niet. Verder een prima fiets, goede bezorging ...Blij met de fiets....

Bestelling geplaatst, bevestiging gekregen maar fiets is tot nu toe niet geleverd binnen 8 dagen en Klantenservice antwoord ook niet.

Beoordelingen voor budgetbike.nl

Weet niet
Fiets besteld, volgende dag in huis. Toppie.
11 sep 2023
13 mei 2023
Fijne prijs voor een goede tweedehands mountainbike. Alleen qua levering was er weinig flexibiliteit. Ze belden of levering die dag nog mogelijk was (2 uur daarna), de dagen erna was er geen mogelijkheid.... Fiets was wel iets meer beschadigd dan op de foto's zichtbaar was.
Uit proberen fiets, en het gelijk overzetten van spullen van de oude fiets wordt gelijk gedaan. Vriendelijk en behulpzaam en alles was snel geregeld. Dit is mijn eerste indruk.
Fiets in zeer goede staat en supersnel geleverd. Ik had wel graag een e-mail ontvangen met verwachtte leverdatum.
23 jul 2023
De fiets is precies zoals op de foto, goede kwaliteit en je wordt gebeld op de dag van de levering
MK
Marga K.
Maassluis
8 mei 2023
prachtige Ebike gekocht en zeer goede en snelle levering vriendelijke mensen een echte aanrader
2 mei 2023
Aangeven wat en hoeveel beschadigingen er op een fiets zit ook al is het 2e hands is veel geld
13 mei 2023
Uitstekende snelle service, heldere communicatie en uiteindelijk een goed product
SD
27 mei 2023
Betere foto's van de foetsen plaatsen op de site.
12 aug 2023
aandacht voor de klant