planethappy.nl

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.547 beoordelingen in totaal

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Fijn dat het winkelmandje makkelijk bedienbaar is, dat is niet altijd zo, en je boodschappen blijven er in staan, ook als je een dagje later pas terug komt om verder te shoppen. Ik bestelde 's nachts en kreeg met vijf minuten al een mail dat de order verzendklaar stond! Producten in goede conditie geleverd.

De bestelling kwam te laat, en je moet geld betalen (4,95) om de spullen überhaupt te kunnen retourneren. Inleveren bij een winkel is niet mogelijk. Bijzonder slechte service en onbeleefd via de mail. Geen retourformulier meegeleverd maar die moet je opvragen via de klantenservice en zelf printen. Heel jammer, spijt dat ik een bestelling gedaan heb. Nooit meer...

Beoordelingen voor planethappy.nl

Uitstekend!

Prima geholpen en snelle levering. Trein voldoet aan verwachting en er wordt druk mee gespoeld.
AV
Anna V.
Ugchelen
Snelle levering,goede kwaliteit. Schaapjes voor mijn kleindochter is er erg blij mee!

Leuke betrouwbare website en snelle levering

Website is leuk en ze hebben hele leuke producten. Verzenden ging ook super snel.
Levering was super snel en de knuffel die ik gekocht had is van goede kwaliteit.

Heel snel in huis, fijne website en een groot aanbod.
Zeer snelle levering en geweldig speelgoed.

Snelle levering en mooie kwalitatief

Snelle levering en mooie kwalitatief
Snelle verzending
24 mrt 2024
……
7 apr 2024
30 mrt 2024
Heel slecht bedrijf. Niet te vertrouwen. Doen hele dubieuze dingen. Ga ook zeker er van uit dat je je spullen ontvangt.