Dartshopper.nl

5.581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.386 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

10 mrt 2024

Verschrikkelijke ervaring dartshopper

Verschrikkelijke ervaring met Dartshopper gehad. 2 sets pijlen besteld, waarvan 1 in orde. De 2e set waren de punten helemaal gekarteld (alsof er al veel mee gespeeld was). Eerst kreeg ik een (te lage) bon om nieuwe punten te bestellen, maar wat moet ik daarmee als ik ze niet zelf kan plaatsen? Bon werd verhoogd, maar as said, met die set kan ik niets doen. Daarna kreeg ik de mogelijkheid om retour te sturen op mijn kosten!? Niet logisch natuurlijk als de fout toch bij hen ligt. Na dit aan te geven, mocht ik toch een aanvraag doen om de set terug te sturen op hun kosten, maar toen werd dit door iemand anders weer geweigerd omdat er zogezegd een schuimrubberlaag op de pijlen zou zitten. In dit geval duidelijk niet het geval, want zitten echt kappen in de pijl...dus toen mocht ik enkel opnieuw nog terugsturen op eigen kosten. Daar stopte het voor mij...de after service laat duidelijk te wensen over als er eens een probleem is met een bestelling!
Ik heb een vervangbare ledtrip besteld maar er was geen opmerking bij de beschrijving van het artikel om aan te geven dat er een bepaalde adapter nodig is ! Ik heb met juliie na de levering met jullie contact gehad om de bijhorende adapter te bestellen maar deze was niet opgenomen in jullie webshop. De persoon heeft mij gezegd om naar een elektronica winkel te gaan. Ik heb een tijdje bezig geweest om de bijhorende adapter te vinden!
2 bestellingen ellende! Ik heb 2 bestellingen geplaatst bij Dartshopper, en bij beide orders moest er wat terug omdat het prodoct niet goed was. En het retour sturen en terugkrijgen van je geld wat een ellende wacht intussen alweer 2 weken op mijn geld, er slechte service, en de mensen aan de telefoon zijn ook niet te genieten af en toe!

Wachten op levering

12 maart heb ik een dart-set gekocht. Op de website gaf hij aan dat deze leverbaar was. Nu bleek dit uiteindelijk niet zo te zijn, dat is natuurlijk geen probleem, maar er is ook geen enkele manier on te weten hoelang het duurt, want op mailtjes wordt niet gereageerd…
slechte service, bij vraag of iets passend was was dit volgens de persoon in kwestie wel het geval. Eenmaal besteld bleek het ook niet een beetje te passen. Oude verzendkosten + Retourkosten voor eigen rekening + eventuele nieuwe verzendkosten
Doe een pakketje op retour omdat ik het verkeerde had besteld moet 1 al betalen om het retour te sturen en dan krijg ik het na een aantal dagen gewoon teruggestuurd exact hetzelfde pakket ik bestel hier niet meer
Bestelling nooit aangekomen, nu is de bestelling opnieuw ingediend na 3 week met bestelde producten niet op voorraad. Wordt dus nog langer wachten...
9 mrt 2024
Elke keer als ik bestel hier zeggen ze dat ik het de volgende dag binnen heb maar het duurt altijd 4-5 dagen vind k erg lang
Verkeerd product meegeleverd en na 2 dagen nog altijd geen mailtje terug ontvangen.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Vervelend om te horen. We zien dat u ons tweemaal een mail heeft gestuurd, wat ervoor zorgt dat het langer duurt voordat u een antwoord ontvangt. Er is inmiddels vanuit ons reactie geweest en ook een oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Dartshopper
Heel lang wachten op mijn betaalde bestelling Nooit bestel ik hier nog.
Pijltje gelijk kappot en geen reactie naar mij toe gegeven op de klacht
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Zoals te zien aan uw foto, betreft dit enkel de shaft die kapot is. Dit kan altijd voorkomen, en waarom dit precies is, is ook aan uw uitgelegd in een reactie op uw mail op 11 Maart. In onze reactie is tevens een oplossing aangeboden Met vriendelijke groet, Dartshopper
I ordered my order 9 days ago and still dont have it
Ik heb gewoon geen antwoord op mijn vraag gekregen.
Geen info over tijd levering wacht al een week
bestelling nooit ontvangen en weinig opvolging
Product niet gekregen???????
Nog steeds niks ontvangen.
bestelling niet geleverd!
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Omdat volgens de tracking uw pakket is geleverd op Donderdag 7 Maart, hebben wij u per mail verzocht een niet ontvangstverklaring in te vullen zodat wij een onderzoek bij de vervoerder kunnen starten. Tot op heden hebben wij nog geen ingevulde verklaring vanuit uw kant ontvangen. Met vriendelijke groet, Dartshopper
1 dag geleden
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Jammer dat u niet geheel tevereden bent met onze service. Omdat u verder geen enkele context heeft verstrekt rondom een eventuele klacht, kunnen wij op basis van deze review onze service niet verder verbeteren of u voorzien van een oplossing. Met vriendelijke groet, Dartshopper