Dartshopper.nl

5.591 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

heb al 2 keer besteld voor 22u en de volgende dag nog altijd niet in huis, 2de bestelling zelfs bijna 2 weken moeten wachten omdat iets niet voorradig was terwijl de website wel zei dat het voorradig was
10 mrt 2024
Verpaking geschonden jammer .Als ik de pijlen later wens door te verkopen veel mindere waarde. Ook punten gekocht depunten die ik wou waren niet voorradig dan maar derde keuze genomen
Helaas heb ik artikel ontvangen wat niet compleet is. Ik heb de klantenservice gebeld en een mail gestuurd inclusief fotos maar geen reactie helaas.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste Vincent, Vervelend om te horen dat de bestelde pijlenset niet compleet is, dit is uiteraard niet te bedoeling! We zien dat u ons op 14 Maart een mail heeft gestuurd, en deze vervolgens zelf op 'opgelost' heeft gemarkeerd via een van de artikelen die naderhand aan u gepresenteerd werden. Onze telefoon is beschikbaar van Ma - Vr 10:00-17:00, wellicht heeft u ons proberen te bellen buiten de kantooruren? Een van onze klantenservice medewerkers zal zo spoedig mogelijk op uw mail reageren en het probleem met u oplossen. Met vriendelijke groet, Dartshopper
Bezorging word telkens veranderd, en heb vaak meegemaakt dat niet alles geleverd word. En dan zijn ze niet te bereiken
nauwelijks coulance gekregen bij een probleem aan een dartboard dat echt veel te vroeg zijn spider verloor.
Matig product, blijkt defect en ze reageren niet op klachten bij de customer service
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw product. We zien dat onze klantenservice gisteren nog gereageerd heeft op uw klacht, en ook een oplossing heeft aangeboden. Met vriendelijke groet, Dartshopper
De verlichting kwam beschadigd aan maar voor de rest oke

Bestelling + ontbrekend item

2,5 weken geleden een bestelling geplaatst met daarbij een volledig nieuwe dartsetup, inclusief sound reduction system en wat tweede kans producten. Helaas werd de bestelling verkeerd geleverd en kreeg ik een ander tweede kans product. Hierna verschillende formulieren ingevuld en meermaals gebeld, waarna ik na een week tijd een de sound reduction system eindelijk opnieuw kon bestellen zonder extra kosten. Al met al 2 weken moeten wachten op dit product, wat erg jammer was. De telefoonmedewerker was erg vriendelijk, maar het had allemaal sneller gekund.
Helaas is mijn bestelling niet volledig geleverd. Ik heb hiervoor de nodige stappen ondernomen zoals beschreven op jullie website, maar hier is tot op heden nog geen reactie op gekomen. Wel betaald, maar niet geleverd. Dat klopt toch niet echt?!

Leverbetrouwbaarheid

Komt leverbelofte zelden na. Wanneer mensen klagen in de Google reviews bijvoorbeeld plaatsen ze ook hele arrogante reacties hierop. Erg kinderachtig en onprofessioneel van een bedrijf met een aardig assortiment.

Voor 22uur besteld vandaag verstuurd.

Ze pronken op de site met "voor 22uur besteld vandaag verstuurd". Heb donderdag voor 15uur al besteld en de status van m'n bestelling staat 24uur later nog steeds op "wordt nu gepickt". Dus dat vind ik slecht.

Ik heb iets besteld niets gekregen

Ik heb iets besteld. Dpd heeft gezegd dat ze geleverd hebben maar heb niets ontvangen. Tot op heden geen communicatie met Datt gehad en geen geld terug niets. Erg vervelend.
10 feb 2024
Heb 12 dagen geleden pijlen besteld waarbij stond dat ze binnen 2-5 werkdagen verzonden zouden worden. We zijn nu bijna 2 week verder en er is nog niks verzonden
Voor 22u besteld vandaag verzonden was maar na 2 dagen jullie reclame aanpassen naar iets wat jullie wel kunnen waarmaken
4 feb 2024
Pijlen waren niet nieuw . Doosje was niet optimaal meer pijlen lagen uit het doosje .maar de pijlen waren wel oké 😊.
De pijltjes waren meteen stuk Gebeld voor ons oplossing moest een mail sturen gedaan maar geen reactie
Bezorging duurde 3 dagen langer dan gezegd en de bezorgtijd en datum zijn 4 keer aangepast
Slechte ervaring Track en trace code werkte niet goed. Pakketje was ook stuk
17 feb 2024
Bestelling gewoon vergeten ondanks woeker prijzen voor levering !
Bestelde spullen niet geleverd na mail opnieuw verstuurd