Dartshopper.nl

5.619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.833 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Klantenservice totaal niet bereikbaar!

Bord was binnen 3 dagen hier. Ik denk dat het pakket namelijk door de pakketservice even kwijt was, zo leek het in ieder geval bij de track en trace. Bord is mooi en de verpakking was ook goed. Nu denk je misschien: "maar waarom drie sterren dan?" Nou, ik was kennelijk niet te enige die een dartbord had gekocht voor de jarige. Toen ik om die reden mijn (toen nog niet verzonden) bestelling wilde annuleren en ik de klantenservice wilde bereiken, kreeg ik geen gehoor. Naast dat het in de middag wel erg lang duurde voordat ze überhaupt bereikbaar waren, kreeg ik daarna een kort liedje en de mededeling dat ik later moest terugbellen. Daarna wordt de lijn verbroken! Geen terugbelservice of niks. Houdt dus in dat met met een beetje pech (zoals ik) niemand aan de lijn krijgt. En dat terwijl je de hele dag om de 10min probeert te bellen... Ik koop voortaan wel bij Bol e.d. want als je nog niet eens de klantenservice aan de kunt kunt krijgen, is het voor mij niet een bedrijf waar ik zaken mee wil doen. Ja, ze hebben een FAQ op de site, maar ik wilde gewoon iemand spreken en het board annuleren of terugsturen. Hebben om dit gezeik besloten het andere bord dat besteld was maar terug te sturen. Niet omdat ik het Dartshopper gun trouwens...
Helaas werd mijn bestelling vertraagd geleverd, uiteindelijk kwam deze 3 dagen later dan planning. Trunkrs was hier de boosdoener, toch is het jammer dat er via dartshopper slecht contact te krijgen is over deze bestelling. Ik heb (zonder vragen) wel netjes de verzendkosten vergoed gekregen. Communicatie is echt belangrijk, kijk hier eens voor bij into led, die hebben dit echt fantastisch voor elkaar met hun support afdeling.
Door op de webshop te zetten voor 22 uur besteld vandaag nog verzonden creëer je de verwachting dat het de volgende dag bezorgt wordt. Ik bestelde het op donderdagavond had het zaterdags nodig En kreeg het pas op maandag avond bezorgt.
Levering van bestelling was goed enkel bij bestelling online verkeerde shafts besteld die konden dag er na niet meer gewijzigd worden. Dat vond ik wel jammer vooral voor een het bedrag waarvoor ik had besteld!
30 mrt 2024
u kunt het pakje sneller opsturen ,ik heb 2 x iets besteld ,en het duurt 3tot4 dagen .en dat ligt niet aan de post .vandaag voor 12 uur besteld dan vandaag voor 5 uur naar de post brengen
Ontevreden over mijn laatste bestelling weet niet of ze door gaat of niet krijg geen bevestigings mail maar staat wel in lijst om te betalen reeds gemaild maar steeds robot die antwoord
Ik had 3 euro bij betaald voor de snelle levering had de vrijdag besteld en ging de zaterdag geleverd worden en is pas geleverd de maandagavond
Ik had een verkeerde bestelling gekregen en nog steeds niet het juiste gekregen en al mails gestuurd en nog geen antwoord
Voor 22 uur besteld vandaag verstuurd is zeker niet het geval, producten zijn allemaal prima, maar verzenden duurt lang!
24 mrt 2024

Levering

Pakjes heb ik liever niet met B post al veel miserie mee had is te lang onderweg
Snellere levering, betere prijzen, aanbiedingen, cadeautjes
Wacht al ruim 1 week op mijn dartverlichting
Houd zich niet vaak aan beloofde bezorgtijden

Half leeg magazijn.

Teveel wel op de site, maar niet op voorraad
Bestellingen duren langer dan aangegeven
verzendtijden zijn lang