dartshopper.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
dartshopper.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dartshopper.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor dartshopper.nl

10.824 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 jan. 2022
Het wordt snel bezorgd en je krijgt mailtjes over als de bestelling in aan gekomen en wanneer het is verstuurd. Dat is heel fijn. Het pakketje komt ook snel binnen. De spullen zijn ook van goede kwaliteit

16 dec. 2021
Bestelling werd uitgevoerd op 08/12. We zijn ondertussen 8 dagen verder en nog steeds geen levering ontvangen. Er is verder ook geen track & trace info beschikbaar, het lijkt er sterk op dat het pakket nog niet afgehaald werd in jullie magazijn. Ik heb hiervoor bijna 6 € extra betaald en had begrip voor het feit dat ik even zou moeten wachten door de drukte.. maar langer dan een week van Nederland naar Belgie? De afstand is exact 80 km, als ik het met de fiets was komen halen zou het maar 2 dagen duren. Kunnen jullie mij dringend de status van de zending bezorgen? Indien dit niet mogelijk is dan is dit ook mijn laatste bestelling bij Dartshopper.nl.. wat een ontgoocheling. Vrreemd genoeg heb ik wel een mail onvangen om feedback te geven over mijn bestelling en hoeveel sterren ik ga toekennen. Na een boze mail zijn ze wel wakker geworden want morgen rond 14 uur zou mijn bestellng geleverd worden.

Beoordelingen voor dartshopper.nl

3 nov. 2022
Pakketjes komen vaak wel te laat, maar dat maakt opzich nu niet veel uit. Bij dit pakketje zit ik al 2 weken te wachten en ik denk dat postNL hem kwijt is geraakt, Ik ben vervolgens met de klantenservice en ze verzenden hem nog eens. Top bedrijf en kan het iedereen aanraden
12 nov. 2022
Gemakkelijke site om alle producten gemakkelijk terug te vinden.En de pijlen goed beschreven vb.lengte en dikte van de barrel..Veel keuze .En bij bestelling altijd vlug en volledig de dartsbenodigdheden toegestuurd gekregen TOP!
Makkelijk bestellen . Ik moest helaas wel wat terugsturen. Dit vergde wat meer werk(beetje ontmoedigingsbeleid naar mijn idee). Maar wel begrijpelijk. Zeer tevreden. Snelle service. Zowel bestellen als retourneren
28 okt. 2022
Hele snelle levering, ik bestelde rond 9 uur in de avond en de volgende dag om half 1 in de middag was het binnen. Verder zijn de producten tot nu toe altijd goed geweest.
10 nov. 2022
Supersnel geleverd. Correcte beschrijving van product. Zeer tevreden over de verkochte kwaliteit van pieken, shafts en flights. Ik ben vaste klant geworden
Heel snel geleverd, alles zoals op de foto's beschreven. Er hangt wel een "kelder" geur op de foam rand voor rond het bord, dus enkel dat ene minpuntje.
31 okt. 2022
Op heden zijn mijn reeds vele bestellingen (van de afgelopen 2 jaar) bij Dartshopper.nl telkens keurig verwerkt en aangekomen, waarvoor meermaals dank !
Leveringen altijd in orde en zeer snel , besteld de dag ervoor en de dag erna al in de brievenbus top! En qua materiaal ook alles in orde!
11 nov. 2022
Bestel al een hele tijd bij dart shopper nl.en ben zeker niet van plan om ooit te veranderen.Prachtige en snelle service .Een aanrader.
13 nov. 2022
Ik had snel iets nodig en de volgende dag is dit al geleverd. Een top service! Niet met alles maar geen enkel bedrijf is perfect.
13 nov. 2022
Ik heb meerdere keren wat besteld via dartshopper en het is nog nooit misgegaan kwa bestelling of verzending. Echt een top webshop
7 nov. 2022
Gewoon top onlineschop, vandaag besteld morgen in België . Echt fantastisch en waar voor je geld, darts onderdelen zijn perfect
4 nov. 2022
Eerste bestelling niet ontvangen na 8 dagen. Na telefoon werd bestelling opnieuw verzonden en dag erna ontvangen. Prima service
Heel goede en vriendelijke klantenservice. De produckten zijn van kwaliteit en de levering is binnen de paar dagen echt top 👍
30 okt. 2022
Altijd super snel geleverd vandaag bestelt morgen in huis super vriendelijke klantendienst Zeer overzichtelijke Website
7 nov. 2022
Goed verpakt en snel verwerkt. Zoals verwacht is alles goed bevonden. Veel meer keuze bij jullie dan elders. Prima.
11 nov. 2022
Pakje was binnen 2 dagen geleverd en alles was compleet heel tevreden van mijn producten hier zal ik meer bestellen
7 nov. 2022
Goede omschrijving van producten tegen een correcte prijs. Sneller verzending. Go to shop voor dartsbenodigdheden.
28 okt. 2022
Binnen de 24 uren bestelling geleverd. Soms een dagje later, maar altijd goed verpakt en foutloos.... Top service!
6 nov. 2022
Bestel altijd mijn dart artikel hier. Groot assortiment. Veel op voorraad en altijd snel geleverd. Zeer tevreden.