Dartshopper.nl

5.619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.833 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Best wel tevreden.

Zeer ruime keuze en gunstige prijzen. Maar ook : onlangs bestelde ik een artikel waarover de site 'op voorraad' aan gaf. Na verscheidene dagen pas kreeg ik een mail met de melding dat het artikel niet meer op voorraad was. Kan gebeuren natuurlijk. Zonder deze ervaring had ik ongetwijfeld vijf sterren gegeven. Vier en half kon niet, dan maar vier . . .
Jullie zijn een van de weinige die in het belang van de klanten zo kort op de bal spelen. Bijv. De snelheid van de levering, het opvolgen van eventuele aanpassingen in artikelen, de retours etcetera. Deze beoordeling beamen ook mijn vrienden. Ik zou zeggen, blijf op hetzelfde spoor, jullie zijn zeer goed bezig.
Verpakking punten verbeteren ,laatste bestelling zaten los in de doos ,gelukkig was die nog intact en volledig afgeplakt met tape . Plastic blister war de punten in verpakt zitten vertonen de mogelijkheid dat de punten er uitvallen tijdens transport ook al is dit voor mij de eerste maal dat dit gebeurt is
hadden een defect artikel dit werd gelijk afgehandeld en werd gelijk gevraagd het product weer bestellen of dat we ons geld terug wilden en nadat we hadden beslist om het artikel nogmaals te bestellen hadden we het de andere dag al binnen echt super nogmaals bedankt voor deze nette en snelle afhandeling
DD
Durk D.
Haskerhorne
Ik geef deze sterren puur voor dartshopper. Niet voor de rubber dartmat die ik besteld heb. Een ondraaglijk overheersende rubber stank die al weken duurt. Mat ligt in de schuur als we hem niet gebruiken. Ben nu met azijn bezig en hoop dat het hiermee beter wordt.
Alle leveringen al op tijd en volgens afspraak geleverd. Als het mogelijk is van de gratis verzendingskosten vanaf 30 euro in plaats van 50 euro. Dan zou ik nog meer bestellen . Nu wacht ik echt tot ik aan 50 euro kom en dat is soms lang wachten.
AI
Aad I.
Delft
Zeer mooie k-flex flights van target gooit lekker beschadigen ook niet snel hetzelfde als de target swiss dartpunten goede kwaliteit gebruik ze al jaren nu de storm type goede grip ook in het bord.
CK
Clé K.
Hulshout ( België)
Mijn eerste bestelling was niet geleverd door bpost, ik werd spoedig geholpen en werd me nieuwe geleverd. Goede zorg voor de klant en snelle reactie steeds. Blij met de hulp absoluut.
24 mrt 2024

Klantvriendelijk!

Super snelle levering en altijd vriendelijke. Al 5 bestellingen geplaatst en nooit problemen gehad, klantenservice reageert snel en helpt je goed Zeker een vaste klant hier

kwaliteitsslabel

ik bestel sedert drie jaar op regelmatige basis bij dartshopper...tot op heden zijn de bestellingen steeds onberispelijk geleverd. Prijs kwaliteit is ook top.
geen verzendkosten rekenen. nu moet je best een grote bestelling doen anders is het niet rendabel ivm verzendkosten. je hebt vaak klein materiaal nodig.

Zoals Altijd !

De gehele afhandeling weer. alles is altijd erg duidelijk en de levering doen ze zo snel mogelijk is mijn ervaring. een goede score !! ga zo door.
G.
Gauthier ..
Belgie (W-VL)

groot assortiment en snel geleverd

Ik koos voor dartshopper vanwege ruim assortiment, keuze uit prijs/kwaliteit en top kaliteit. Mijn bestelling werd ook nog vlot geleverd.
Alles wat ik bestelde ,werden goed en snel geleverd.dus ik zal nog altijd mijn dart materiaal bij jullie bestellen. Groetjes Johnny
Mooie en overzichtelijke weshop, goede prijzen, snelle levering en goede service als er zich toch eens een probleem voordoet, top!
Helemaal blij met mijn dartbord! Eindelijk weer lekker een pijltje kunnen gooien. Ziet er allemaal netjes uit en goeie kwaliteit.
24 mrt 2024
Artikelen zijn prima , duurde alleen een paar dagen voordat het geleverd werd. Liever gezien dat het met post nl werd geleverd.
Weer helemaal top. Bestelling makkelijk gedaan, snel verzonden en bezorgd. Tevreden klant voor alweer de zoveelste bestelling.
Fijne website, altijd snelle levering. 1x problemen gehad met productiefout, kreeg gelijk nieuw product opgestuurd. Klasse
Mooie gebruiksvriendelijke website, had zo gevonden wat ik zocht door o.a zoekfunctie. Ook een heldere en snelle levertijd.