Dartshopper.nl

5.591 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Alles tot hiertoe,en ik zoek naar dartspijlen en tas voor mijn pijlen in te steken van Luke Littler.

Goede webshop

Niet mijn eerste bestelling bij dartshoppers, nog steeds geen slechte ervaring ermee. Goede webshop!
Ik heb al heel veel besteld en nog nooit een opmerking gehad. Alles word correct en snel geleverd.

Duidelijk en netjes op tijd

Regelmatig wat besteld en altijd de juiste artikelen, netjes ingepakt en de volgende dag binnen.
Gemakkelijk te bestellen en heel vlotte levering. Producten zijn zoals ze worden voorgesteld.

Zeer tevreden.

Al eens een dartbord geleverd gekregen. Afgelopen week de verlichting ring besteld. super.
Snel geleverd. Alle producten snel geleverd en ook perfect geleverd. Zeer tevreden mee.
Snel en vlot verloop van bestelling tot levering. Ook een vraag werd direct beantwoord.
Topservice,zeer snelle correcte levering. Mooi bonussysteem voor vaste klanten. TOP!
9 mrt 2024
Ruim aanbod. Snelle en correcte levering. Niks mis mee en natuurlijk scherpe prijzen
altijd alles netjes geleverd en zeer snel maximum 2dagen wachten. Dus TOP TOP TOP
Snel en makkelijk fijn dat je met karma gespreid kunt betalen fijne site aanrader
HB
Henk B.
Zoetermeer
Alles als afgesproken. Duidelijk, op tijd en goed verpakt. De spullen als besteld
Mooie en duidelijke website. Veel goede artikelen en snel geleverd. Top producten
Goede prijs/kwaliteit Super snelle en goede ingepakte levering Heel mooie site
Correcte service en je bent steeds op de hoogte van nieuwe pijlen en shafts enz…

5/5

Veel bezorg opties, snelle levering en goeie producten aanwezig in de webshop 👌🏻
CD
Christophe D.
Haaltert, België

Top product

Product zoals beschreven, je wordt op de hoogte gehouden, duidelijke website
Alles perfect , goede verpakking , niets op aan te merken en goede artikels.
Vervanging van verkeerde levering zonder gezever of kosten voor verzending.