Dartshopper.nl

5.581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.386 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Fijne webshop, verzending kan beter

Webshop en prijzen top, verzending minder. Lekker complete en duidelijke webshop met prima prijzen. De inpak afdeling kan wel wat beter. De omdoos waarin de bestelling binnen kwam was erg slecht, het was een wonder dat alles compleet was aangekomen en geen dartpijlensets uit de doos verdwenen waren.
Ontevreden over mijn laatste bestelling weet niet of ze door gaat of niet krijg geen bevestigings mail maar staat wel in lijst om te betalen reeds gemaild maar steeds robot die antwoord
Jullie adverteren voor 22.00 uur besteld de volgende dag thuis maar op zondag besteld donderdag geleverd. Ik weet als je op zondag besteld kan het dinsdag worden. Maar zo veel langer?
Ik had 3 euro bij betaald voor de snelle levering had de vrijdag besteld en ging de zaterdag geleverd worden en is pas geleverd de maandagavond
Ik had een verkeerde bestelling gekregen en nog steeds niet het juiste gekregen en al mails gestuurd en nog geen antwoord
Bij bestelling werd aangegeven voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Ruim op tijd besteld vrijdag en dinsdag in huis.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Nergens op onze site word aangegeven dat wanneer u voor 22:00 besteld, de bestelling de volgende dag gegarandeerd word geleverd, wel word er aangegeven dat indien u tijdens werkdagen voor dit tijdstip uw bestelling plaatst, het dezelfde dag nog zal worden meegegeven aan de pakketdienst. De geschatte bezorgtijd betreft 1-3 werkdagen binnen Nederland en België indien u voor een standaard bezorgservice kiest, wat bij uw bestelling het geval is. Met vriendelijke groet, Dartshopper
Voor 22 uur besteld vandaag verstuurd is zeker niet het geval, producten zijn allemaal prima, maar verzenden duurt lang!
Het pakje was snel en correct geleverd, spijtig genoeg zitten de flights waar ik mee gooi niet in het assortiment

Levering

Pakjes heb ik liever niet met B post al veel miserie mee had is te lang onderweg
16 mrt 2024
Levering was supersnel maar retour is al tijdje weg en nog geen nieuws hierover
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Helaas hebben wij geen invloed over de snelheid waarop de bezorgdienst uw pakket bij ons terug kan leveren. Zodra het pakket aan ons adres is geleverd, hebben wij wettelijk 2 weken de tijd om uw retour te verwerken. Met vriendelijke groet, Dartshopper
verzendtijden zijn lang
Vlotte levering
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelheid van de levering. Juist daarom vragen wij ons af waarom u toch heeft besloten ons maar 3 sterren te geven. In het geval dat er iets anders mis is met de bestelling, of indien u feedback wilt delen over onze algemene service, horen wij dit graag via de mail. Met vriendelijke groet, Dartshopper
Kwaliteit.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Vervelend dat u niet tevereden bent met uw bestelling. Omdat u geen verdere context heeft gedeeld rondom uw klacht, kunnen wij u vanuit hier niet verder helpen en verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice indien u een klacht heeft. Met vriendelijke groet, Dartshopper
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze service. Wij zouden graag willen weten waarom, maar helaas heeft u geen context in uw review achtergelaten waardoor wij hier vrij weinig mee kunnen. Met vriendelijke groet, Dartshopper
LM
Leroy M.
Zwolle
Bestelling beter controleren Dit is al de 2de keer dat het fout gaat Eerste keer heb ik een pdc dartbord gekocht misvorming erin Nu had ik shafts bedrukt besteld medium. Heb ik ze in large gekregen Vervolgens heb ik mail gekregen dat ik een nieuwe bestelling krijg in medium shafts alleen nog geen antwoord terug gehad waneer ik die ontvang

Zaligheid die scolia home + Sparklight systeem

Had de scolia van 905euro besteld omdat hij op voorraad stond, een keer besteld krijg ik een mail dat ze het zelf nog moesten bestellen, dus een goei week kunnen wachten😥 had ook nog nieuw winmau blad 6 bord en een pu surround gekocht dit was wel al op voorraad
4 feb 2024
Bezorging kan beter, werd verteld dat het vrijdag kwam maar uiteindelijk toch zaterdagmiddag pas bezorgd. Voor de rest goede kwalitatieve darts, zeer tevreden!