dartshopper.nlBeoordelingen

Kevin Gepkens, Tim Koppen

Beoordelingen voor dartshopper.nl

4.36/5.00

4.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dartshopper.nl

Voor mij dik in orde .
Levering is een drama
Levering door drukte begrijpelijk wat trager. Al de rest dik in orde!
Prima Service en goede snelle levering!
Vlotte aankoop, snelle levering, top kwaliteit!
Dartshopper is cool
Zoals elke keer een super service . ondanks de Gekte die er woed op darts produkten vrij snel onze bestelling in huis . Dartshopper dikke duim voor jullie
Levering via DPD was niet goed waren zogezegd thuis geweest en boodschap achter gelaten maar had niemand gezien. Uiteindelijk mijn bestelling na 2 dagen zelf moeten afhalen in een plaatselijke winkel. Post NL zou zoveel betere optie zijn om deze ongemakken te vermijden.
Het pakket stond voor de deur, aan de straat. Bij thuiskomst 5u later dan bezorgmoment. Blij dat hij er nog stond.
Alles snel geleverd en perfect in orde! Bedankt...mvg
Late levering maar uiteindelijk goed materiaal ontvangen
Reeds meerdere bestellingen geplaatst. Deze zijn, ondanks de Corona pandemie, altijd snel en correct geleverd geweest. Doe zo voort.
Levering wat langer geduurd dan verwacht, maar geen erg! Producten waren zoals omschreven en in goede staat zonder beschadiging. Voor de leek had de samenstelling van de darts, wel duidelijker kunnen zijn op de webshop.
Een heel tevreden darts speller !
Goede prijzen in vergelijking met andere grotere sites, snelle en correcte levering
Artikelen keurig verpakt op de aangegeven dag bezorgd. Mooi aanbod voor nette prijzen. Ik kom zeker terug
vandaag besteld morgen in huis is maar een fabeltje duurde meer dan een week voor het bezorgd werd maar helaas niet5s ontvangen zelfs geen briefje het is afgeleverd bij? dus gebeld en zelfs daar niets meer van vernomen nou lekker bedrijf ben ik blij dat ik nog niet betaald hebt
Top
Netjes op tijd je bestelde spullen binnen..