Dartshopper.nl

5.631 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.228 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Gepersonaliseerde scoreborden

Gepersonaliseerde schrijfbordjes besteld voor een vriend na reclame te krijgen in mailbox dat de gepersonaliseerde items in korting waren. Snelle levering, zeer goede kwaliteit. Jammer genoeg kon je de bestelling niet meer aanpassen indien je de kortingscode de eerste keer niet hebt toegevoegd (dacht dat deze automatisch werd afgetrokken). De volledige bestelling annuleren en het ontwerp opnieuw maken was mij de ...% korting niet waard. Voor de rest super!

Levertijd

Als er aangegeven word dat er 1 of 2 dagen levertijd is en dit toch iets langer duurt, wat altijd kan natuurlijk, even een update hierover te geven.
BM
Bruno M.
alsemberg
Ik heb al redelijk veel bij dartshopper besteld.Alles van goede kwaliteit.De webshop is ook perfect.Alles staat goed beschreven.vb.met de pijlen de dikte en lengte van de barrel staat er altijd bij.En de leveringen ook perfect.Alles is altijd toegekomen in uitstekende staat .En meestal binnen de 5 dagen na een bestelling..Uitstekend dus.
Alles is snel geleverd , alleen een klein minpuntje . Er zou bij het dartbord bord een meetlint bij zijn wat helaas er niet bij was . Heb het dartbord opgehangen met he nieuwe ophang systeem alleen jammer dat er geen dopjes bij zijn om het dartbord aan de achterkant bij de randen ook netjes stabiel te hangen .
Op de site staat voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Onze bestelling kwam NIET de volgende dag maar een dag erna. Of ze moeten niet zeggen voor een bepaalde tijd de volgende dag in huis of ze moeten dan zeggen dat ze hun best doen om te zorgen dat het de volgende dag in huis is en anders een dag erna
Topservice! Ik had twee dartshirts laten bedrukken met een eigen ontwerp, maar bij levering bleek de bedrukking veel groter dan ik had gevraagd. Na dit te melden aan de klantenservice kreeg ik gewoon twee nieuwe, ditmaal met de bedrukking in het juiste formaat. Bedankt Dartshopper!
3 mrt 2024
Wat jullie kunnen verbeteren is. Als de klant niet alles binnen heeft gekregen (manco). Dat de klant niet na veel mailtjes schrijven dan pas het materiaal krijgt. Iedereen kan fouten maken. Maar laat een klant niet wachten op het uitzoeken van het magazijn. Stuur gelijk 1 op.

All good / 2 sperate accounts to link together

Nothing to say about ordering and services, very good and no issues. I just realised that I have two accounts. One on the France website and one on the Netherlands website. (I leave in Belgium) Is there a way to link both so that I have the reward points on one account?
Alles perfect en snel geleverd zoals beschreven, zeer duidelijk ook op website of er iets op voorraad is of niet en indien je iets pre-ordered staat er ook een vermoedelijke datum van wanneer het product beschikbaar is. Helemaal top dus

Een heel fijn bedrijf!

Een heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Je wordt er snel en vriendelijk geholpen. Het personeel is kundig en denkt met je mee, je wordt dan ook van goed advies voorzien. Een aanrader om je dartsartikelen bij Dartshopper te halen.

Goede en snelle levering, voorraad kan beter….

Goede en snelle levering. Echter heel veel spullen niet op voorraad…. Ik bestel daarom ook met regelmaat flights, shafts en dartpunten bij de concullega’s. ( bv. UNICORN Gripper 3 shafts zwart, UNICORN grippunten zwart 38mm )

Topsite

Heel veel keuze, site is up to date, meestal zijn de artikelen wel op voorraad, anders wordt je verwittigd wanneer een bepaald artikel dat je wil terug op voorraad is. Snelle levering, nog nooit problemen gehad. Topsite 👌

Perfect ! ! !

Bij Dartshopper kan je een bestelling Perfect plaatsen. Je wordt Perfect op de hoogte gehouden van je bestelling, Wanneer wordt ge gepickt en wanneer wordt ze verzonden. We zijn Super tevreden over Dartshopper ! ! !
Alles komt altijd goed aan alleen het minderen is dat er op de website staat dat je vandaag besteld morgen in huis dat heeft bij mij ongeveer 3 a 4 dagen beide bestellingen gehad maar dat vond ik niet zo erg
18 feb 2024
Snel geleverd, netjes verpakt en een goede prijs. De verlichting heeft te weinig grip op het bord. Heb er een extra verhoging acher moeten zetten voor meer stevigheid en beter effect van de verlichting.
Zeer goed snel leverbaar enkel dat ze snel kapot gaan maar verwacht niet dat je voor deze prijs beter hebt maar ze zijn wel mooi en fijn afgewerkt dus een fijne web shop ook dus doe zo voort
Steeds een correcte afhandeling en levering van mijn bestellingen, zeer tevreden over het materiaal. Ook als ik een vraag heb over materialen, steeds snel antwoord gekregen, echt top!

PostNL in gebreke, Dartshopper lost het op!

Ik had door het toedoen van PostNL mijn bestelling niet ontvangen. Na contact te hebben gehad met de klantenservice van Dartshopper werd dit netjes en snel opgelost. Complimenten!!
Alles in deze levering werd keurig enn op tijd verzorgd. Mijn enig puntje van kritiek is dat de bestelde 20 setjes flights als 60 stuks los in een zakjes geleverd werden.

De prijs is hoog, maar wel kwaliteit

De prijs is hoog, maar krijg je wel kwaliteit voor. Jammer dat de shafts in 2 jaar tijd met €0,40 per set omhoog is gegaan. Zeker in hoog gebruik, kan de kosten oplopen.