dartshopper.nlReviews

5692 DH Son en Breugel
Kevin Gepkens, Tim Koppen

Beoordelingen voor dartshopper.nl

12.213 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn klacht bij de klantenservice is afgehandeld dus tijd voor een beoordeling. Hulde voor het assortiment van dartshopper. Voor ieder wat wils voor prima prijzen. Bij mijn laatste bestelling was iets verkeerd gegaan. Ik had enkele verkeerde artikelen ontvangen en had een artikel ontvangen wat anders was als de omschrijving op internet deed vermoeden. Hierop heb ik contact gezocht met de klantenservice. Zij gaven aan dat het even kon duren voor mijn klacht in behandeling genomen zou worden. Dit was ook zo maar ben wel perfect geholpen. De artikelen welke ontbraken worden alsnog opgestuurd. Het retourneren van de overige artikelen is gratis.

Mijn eerste bestelling van 2 artikelen werd snel en corract geleverd maar bij de tweede en grotere bestelling, ging het compleet mis. Normaal gingen er 4 artikelen geleverd worden, ook werd me dat in de mails duidelijk aangegeven dat het een levering zou zijn van mijn 4 artikelen maar ik moest echter vaststellen dat er maar 1 artikel geleverd werd i.p.v. de 4 beloofde artikelen. Helaas zijn ze niet telefonisch bereikbaar met het excuus van corona, vreemd want bij mijn weten kan je corona niet doorgeven via telefonisch contact. Ook de klantenservice, is iets wat nu in tijden van corona, perfect te doen is, dus het is een zeer flauw excuus om geen telefonische klantenservice nu aan te bieden. Bij op het werk, ook elders, ken ik er veel die vanachter hun pc, soms zelfs van thuis uit, werken, dus ik aanvaard dit excuus onder het idee van corona, niet. Ben verre van tevreden over mijn levering van mijn tweede bestelling en het feit dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn.

Beoordelingen voor dartshopper.nl

Er is een grote keuze aan dartsmateriaal. De levering is snel, meestal de volgende dag. De levering is met DPD, die een tijdsvenster geven van één uur waarbinnen de levering zal gebeuren en ze houden zich eraan. Dus zeer handig omdat je dan maar enkel dat ene uur moet zorgen op thuis te zijn. Mails naar Dartshopper worden snel en efficient beantwoord. Goede service.
Alles was ok, ben tevreden over de leveringen (vraag telkens met dpd, persoon die steeds bij ons langskomt met de pakjes is altijd op tijd , heel vriendelijk en professioneel). Jullie website vindt ik heel goed, gebruiksvriendelijk en heel uitgebreid. Ook het mailverkeer die ik krijg van begin aankoop tot op het moment dat het pakketje is afgeleverd is top. Grtjs.
Een vroeg vaderdagscadeau kwam wel heel snel in de bus! Op nog geen 11u tijd werd dit pakket vanuit Nederland bij ons thuis geleverd (België)! Een top-service die ik ondertussen gewoon geworden ben van Dartshopper! Het artikel zelf voldoet volledig aan de verwachtingen, met het mooie weer kan er nu ook buiten gedart worden!
Omdat alle bestellingen die ik al gedaan heb en alles dik in orde was hoeft er verder toch geen commentaar bij zeker. Ook de snelheid van de verzending niet vergeten, elke bestelling de volgende dag bij mij thuis afgeleverd. Daarom ook elke keer dikke 5 sterren gegeven. Dank u aan Dartchopper.nl. Groetjes Louis.
Bij initiële levering ontbrak iets helaas. wel goed en correct opgelost achteraf. Enige vertraging op levering ook (1 dag) maar dit was te wijten aan achterstand door een feestdag. Goed contact met de mensen van klantendienst achteraf. Ik blijf voorlopig overtuigd en bestel zeker binnenkort terug.
Na een zeer drukke periode bij hun lukt het hun terug om alle bestellingen max 2 dagen later te bezorgen. Ook handig dat je bij items die niet op voorraad zijn, kan aanduiden dat je een mail wilt als de voorraad terug bijgevuld.
Een eenvoudige e-mail sturen lijkt niet mogelijk (no-reply). Alles moet na levering via een specifiek formulier of faq. Verder wel heel snel geleverd. De bezorgdienst is een verademing in vergelijking met andere bezorgdiensten
Levering was volledig en snel! Misschien wijzen op het erbij bestellen van losse onderdelen, nu zit ik nl al met een kapotte shaft en achteraf had ik voor mijn normale darts ook nog meerdere onderdelen kunnen gebruiken.
Snelle service, waar je wel nog kunt aan werken is. De mensen die het paket ontvangen. Laten tekenen. Of naar postpunt sturen. Voor alle problemen te vermijden. Ik heb dat voorgehad en mijn paket nooit ontvangen.
Waarom ik altijd bij dartshopper bestel. Simpel, enorme keuze van alles wat met darts te maken heeft. Alles kun je rustig bekijken en vergelijken via foto’s. Snelle verzending, communicatie en service.
Zeer snel verzonden, spijtig genoeg wel een week onderweg geweest, maar dat lag aan post nl. Alleen spijtig dat ik nooit antwoord heb gekregen op m'n mail dat ik naar de klantendienst gestuurd heb.
Vlugge levering, goede kwaliteit. Is voor verjaardagscadeau voor de zoon, heb alles nagezien en is in orde. Ik denk dat hij heel blij zal zijn, zal kunnen darten samen met zijn kinderen!
Tijd tss verzenden en ontvangen was te groot. Verlofdag gevraagd en verloren moeite, want pas zaterdagmiddag na 16u ontvangen. Ligt niet geheel bij jullie, ook aan bezorger!
Tweede bestelling werd geleverd de dag nadien, in Brugge. De eerste duurde wel enkele dagen, dat werd ook gespecifieerd op de site vanwege de grote drukte. Top service!
levering dik in orde .....alles correct geleverd en goede kwaliteit ... enkel doos van de levering ietwat gescheurt en gedeukt .....maar alles was ok uiteindelijk top
nieuwe bestelling geplaats en service blijft steeds fantastisch. Ook als je vragen hebt ivm je bestelling gaat het vlot en snelle oplossingen worden aangeboden.
ik vind de tijd die je krijgt om een cadeaubon te verzilveren veel te kort. Dit zou op zijn minst een half jaar of liever nog een jaar geldig moeten zijn
Snelle en correcte service. Heel blij met mijn Target Corona verlichting! Heel gemakkelijk te monteren, voldoende licht en geen schaduwen op het bord!
Alles word altijd correct geleverd en snel. Nooit problemen gehad met bestelling… Leuk met de punten systeem om te sparen en dan kortingen ontvangen.
Top service en levering. Verkeerde levering van een product per direct gemeld. Hiervoor geld terug gekregen en product moest niet teruggezonden worden