vanharen.nl

8.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden58.999 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

AV
anita v.
Hellevoetsluis
Besteld in winkel afgeleverd. gepast fijn geassisteerd door de verkoopsters. Goed geslaagd en mijn man ook. Top Zaak in Hellevoetsluis .
RH
Roxanne H.
Terneuzen

Leuke schoenen, topprijsjes!

Leuke schoenen met prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik hoop wel op iets stevigere zolen van pumps/hakken want ik glij er soms mee uit.
Jullie hoeven niks te doen , in het winkel , hele vriendelijke personeel, site is simpel, vriendelijk en makelijk its te vinden .

Verjaardag korting…

Wanneer je een verjaardag korting krijgt zou het fijn zijn dat het bedrag om het te ontvangen niet hoger is dan de meeste schoenen.
Was makkelijk het op een zelf gekozen tijd te halen, alleen wordt er van tevoren gezegd 1 tor 2 werkdagen, het waren er 3.....
Alles was goed van kwaliteit maar ik paste het niet maar de service en hoe het verpakt is goed en netjes helemaal top
1 dag geleden
Leuke fijn zittende pumps. Zou fijn zijn als je bericht krijgt als de bestelde schoenen bij het filiaal bezorgd zijn!
Contact en uitzoeken waar het pakket was gebleven. Snel gevonden duidelijke communicatie. Mijn zoon is er bij me e
Snelle levering. Dat is prettig. Heel tevreden over. Ook retour zenden geen probleem. (heb ik niet gedaan hoor)
Ik had per abuis een verkeerd adres opgegeven en ben supergoed en vriendelijk geholpen door de klantenservice!
FK
Familie H. K.
Capelle aan den IJssel
Prima Service vriendelijke personeel! Altijd leuke aanbiedingen en echte uitverkoop met mooie korting!
Duidelijke eenvoudige manier van bestellen, goede levering en indien nodig makkelijk te retourneren.

Alles goed voor elkaar!

Fijne site, goede voorraad, leuke prijzen en grafis snelle verzending. Goed voor elkaar van Haren!!
Heel goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering, ruime keus, veel variatie en fijne pasvorm!
Snelle verzending. Binnen een dag in huis. Schoenen zijn super leuk, voor een betaalbare prijs.
Van Haren werkt super snel en netjes. Jammer dat PostNL er zo’n bende van maakt met bezorgen.
Gaat altijd prima, alleen jammer dat ik deze keer niet voor een post.nl afhaalpunt kon kiezen
Telefonisch heel fijn geholpen. Verzending liep niet goed, ook verkeerde schoenen in de doos.
Verkoopster erg vriendelijk en heeft het pakket tetuggestuurd Op de hak zit een zwarte streep
2x te kleine schoenen besteld, gedoe eerst weer terugsturen en opnieuw betalen ipv ruilen.