vanharen.nl

8.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden58.999 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Geen communicatie bij levering

De track&trace deed het niet en bleek later een andere code te zijn. Na inloggen op de app zag ik dat het pakket geleverd moest zijn dus ik naar de van haren winkel. Niks gevonden. Bleek hij later bij een afhaalpunt te liggen waardoor ik 4x op en neer moest. Ik zal er niet nog een keer bestellen :(
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. De verzendbevestiging met hierin de track en trace informatie is automatisch verstuurd naar het mail adres dat is opgegeven bij de bestelling. Wellicht staat hier een foutje in of is het mailtje in je spam-mailbox terecht gekomen? We bieden onze excuses aan voor de verwarring en hopen dat je evengoed veel plezier hebt aan je bestelling!
Zou 14 maart donderdag mijn bestelling krijgen. Nu 17 maart nog niet ontvangen ook geen mail.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. We adviseren je om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee wat er mis gaat (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.).
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Antwoord van vanharen.nl
internet met achteraf betalen Klarna is een fiasco! Je bestelt een paar schoenen aangezien in de winkel er een kras op zat. wat blijkt.....bij het afhalen internet bestelling dezelfde paar met kras. Beter in mail of internet site aangeven dat eerst de voorraad in de winkel zal worden gecheckt ipv ander magazijn! Duurt 4 wkn vertelde verkoopster Nieuwegein o.a. dat 'retour zou gaan nadat ze -tig minuten met hoofdkantoor had gebeld; deze hadden alleen maar klaaggedrag mbt Klarna. Retour bevestiging via Klarna account zal ik pas verkrijgen na 4 weken! Dit is o.a. een incident waardoor ik bijna nooit meteen betaal!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat het zo is mis gegaan met deze order en dat het concept van de click en collect optie niet helemaal duidelijk was. Een retourverwerking bij Klarna duurt maximaal 14 dagen, maar wanneer u ons per mail (klantenservice@vanharen.nl) of whatsapp (088 - 864 23 10) voorziet van het retourbewijs dat u heeft ontvangen in de winkel kijken we graag mee naar de mogelijkheid of we dit bij wijze van uitzondering handmatig al eerder voor u kunnen doorzetten. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling naar uw verwachting mag verlopen.
heb al meer proberen te bestellen bij van Haren maar elke keer komt mijn bestelling niet aan. Heb het probleem door gegeven maar blijkbaar kunnen ze er niets aan don. Het probleem is ik woon op nummer 70 met bijgevoegd nummer 28 en van Haren zet er geen sub nummer bij dus d bezorger kan het niet bezorgen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat dit niet lijkt te lukken. Wij hebben de adresgegevens in je account nu aangepast. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling nu correct afgeleverd kan worden. Onze excuses voor het eerdere ongemak.
Beter kijken wat er in de doos gaat Nu zaten er 2 linkse schoenen in Beetje zonde denk ik
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering! Indien dit nog niet voor je is opgelost, raden we je aan om een nabijgelegen vanHaren winkel te bezoeken, of contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Dan denken we graag met je mee over een passende oplossing!
24 feb 2024

Afgewimpeld!! Heb bepaalde artikelen niet ontvangen…

Heb bepaalde artikelen niet ontvangen en ik word gewoon afgewimpeld!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Helaas vinden wij geen contactmomenten met onze klantenservice terug omtrent deze bestelling. Indien we nog ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar via klantenservice@vanharen.nl
Stoppen met dhl Pakket zou maandag aankomen Dat werd donderdag 🤔
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Bij DHL kun je kiezen om de zending te herrouteren naar een DHL ServicePoint (zoals hier gedaan), maar dat zorgt helaas wel voor een vertraging in de levertijd. Onze excuses voor de verwarring hierover!
Niks ontvangen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levering, excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is het pakketje afgelopen maandag bezorgd in het door jou gekozen filiaal en kun je deze bij de kassa afhalen wanneer je hiertoe in de gelegenheid bent.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er inmiddels een oplossing is gevonden. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop dat een eventuele volgende order netjes mag arriveren, zoals het hoort!
30 dec 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Eerst wordt er gezegd staat klaar voor verzenden komt morgen en dag erna krijg ik te horen dat de bestelling nog helemaal niet verwerkt is.
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een mogelijke oplossing (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
4 dagen na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik op de dag dat het bezorgd zou worden een mail dat mij bestelling geannuleerd is.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de geannuleerde bestelling; helaas was het gekozen artikel niet meer fysiek op voorraad op het moment van inpakken. Dit gebeurt sporadisch wanneer twee klanten tegelijkertijd hetzelfde -laatste- artikel bestellen en dan moeten we tot onze spijt iemand teleurstellen.
Ik heb nog geen mail ontvangen. Zou ze gister af kunnen halen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je geen melding hebt ontvangen. Wellicht is deze in de ongewenste- of spammailbox terecht gekomen? Volgens onze gegevens ligt je bestelling klaar in het gekozen filiaal. We wensen je vast veel plezier met de boots!
De bestelling zou gisteren worden bezorgd, en nu wacht ik nog
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Rondom de feestdagen kan er helaas wat vertraging ontstaan bij de postagentschappen waarmee we samen werken. We zien dat het pakketje inmiddels is bezorgd. Hopelijk zijn de items evengoed naar je wens!
Gebruikte schoen gekregen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de staat waarin dit paar is geleverd, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We begrijpen dat je de schoenen al hebt ingeleverd in de winkel en het aankoopbedrag is terugbetaald, daarom gaan we ervan uit dat het is opgelost. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan is onze klantenservice te bereiken op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.