vanharen.nl

8.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Wat een aanfluiting.

Geen communicatie bij levering

De track&trace deed het niet en bleek later een andere code te zijn. Na inloggen op de app zag ik dat het pakket geleverd moest zijn dus ik naar de van haren winkel. Niks gevonden. Bleek hij later bij een afhaalpunt te liggen waardoor ik 4x op en neer moest. Ik zal er niet nog een keer bestellen :(
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. De verzendbevestiging met hierin de track en trace informatie is automatisch verstuurd naar het mail adres dat is opgegeven bij de bestelling. Wellicht staat hier een foutje in of is het mailtje in je spam-mailbox terecht gekomen? We bieden onze excuses aan voor de verwarring en hopen dat je evengoed veel plezier hebt aan je bestelling!
Bestellen via de site ging gemakkelijk. Pakket was snel binnen. Caissière had meer aandacht voor een pakket dat al te lang lag, dus dat besprak zemet haar collega. Hierdoor vergat ze mij te woord te staan.
Ik heb mijn bestelling, te grote maat, de volgende ochtend teruggebracht. Nu heb ik nog steeds mijn geld niet terug .... Dat moet toch sneller kunnen?
Zou 14 maart donderdag mijn bestelling krijgen. Nu 17 maart nog niet ontvangen ook geen mail.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. We adviseren je om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee wat er mis gaat (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.).
Geen bezorgtijden vermelden die je niet waar kan maken. Nu heb ik het veel te laat in huis…
Er is nooit vooraad in de winkel als ik voorschoenen gaat
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet hebt kunnen slagen in één van onze winkels. Gelukkig kunnen onze collega's bijna altijd het gewenste item opnieuw voor je bestellen. Je kunt hier gerust naar vragen bij de kassa's :)
GR
G. R.
Amsterdam
Bestelling niet op tijd bezorgd zo als beloofd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien inderdaad dat er een kleine vertraging is ontstaan bij onze bezorgdienst DHL. Onze excuses hiervoor! We zien dat de schoenen inmiddels zijn ontvangen. Hopelijk zijn deze evengoed naar je wens!

Nog steeds geen schoenen !! Het zou 27 februari. Bezorgd worden bij mij thuis, en inene lag het bij een afhaalwinkel ??? Die is nu 2 dagen dicht.

Nog steeds geen schoenen

Fantastisch

Niets
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
16 mrt 2024