BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAXReviews

BRAX- Logo - Beoordelingen

Details over BRAX

BRAX - Beschrijving

Of u nu met vrienden de stad in gaat, een avondje gezellig met de familie doorbrengt of aan het werk bent: met BRAX Womens- & Menswear komt u altijd tiptop voor de dag. Geavanceerde, innovatieve productieprocessen, hoogwaardige, exclusieve materialen en een continu streven naar verbetering garanderen kleding en mode op het hoogste niveau. Het zijn de uitgangspunten voor onze hoogwaardige, stijlvaste premium casual mode. FEEL GOOD is hierin geen loze kreet, maar een gedreven passie die in elke outfit voelbaar is. Wij selecteren actuele trends en creëren 'love pieces' voor uw garderobe. Ontdek naast het merk BRAX FEEL GOOD ook de merken RAPHAELA voor dames en EUREX voor heren en de sportieve collectie van de merken BRAX GOLF voor dames en heren. BRAX mode staat voor passie. De passie om mensen enthousiast te maken over onze producten en collecties. Onze klanten staan succesvol in het leven, geven het leven zelf vorm en vinden het belangrijk om er goed uit te zien. Wat kwaliteit, pasvorm en afwerking betreft zijn compromissen ondenkbaar. Laat u inspireren en bestel broeken, jeans, trendy tops en accessoires eenvoudig in de BRAX online shop.
BRAX Store GmbH & Co. KG
Wittekindstraße 16-18
32051 Herford
Duitsland
Amtsgericht Bad Oeynhausen HRA 6741
Joachim Tengelmann, Stefan Brandmann

Beoordelingen voor BRAX

4.178 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mogelijks de maten nog wat meer op elkaar afstemmen. Ik kocht 2 poloshirts maat 38. De ene zat goed en mocht zelfs zeker niet kleiner, terwijl de andere poloshirt (wel een ander model) wel heel erg ruim zat in dezelfde maat 38. Nu ik heb er geen probleem van gemaakt, omdat ik toch niet graag 'strakke' kleding draag, maar het zou toch beter zijn mochten de maten wat gelijkaardig lopen. Ik heb het ook al gehad met gebreide bovenstukken, dat een vest heel ruim viel maat 38 en een trui dan weer net gepast in dezelfde maat. Maar jullie hebben wel heel goede kwaliteit/afwerking en de service is uitstekend!

van N L.
Omdat het mij niet lukte om online een bestelling te plaatsen, heb ik contact opgenomen met de klantenservicedesk van Brax. Er werd mij gezegd dat ik teruggebeld of -gemaild zou worden zodra bij Brax duidelijk was hoe mijn probleem verholpen kon worden. Er werd mij aangeraden alle cookies te verwijderen. Dat heb ik gedaan, het hielp echter niet, en het telefoontje/mailtje bleef uit. Ik zag dat de broek van mijn eerste keuze inmiddels was uitverkocht. Vervolgens heb ik een mailtje gestuurd met het verzoek mijn tweede keus voor me te reserveren. Ik kreeg antwoord per mail: ik moest cookies verwijderen. Hoe het verder allemaal precies is verlopen, weet ik (gelukkig!) niet meer. Ik weet wel dat ik behoorlijk gefrustreerd raakte. Toen ik later nog eens heb gebeld, kreeg ik een dame aan de telefoon die mij echt heeft geholpen. Maar toen waren de broeken waar ik mijn zinnen op had gezet al uitverkocht....

Beoordelingen voor BRAX

In de recente promotieperiode blokkeerde de toepassing telkens als ik naar de betaalservice wilde gaan. Verschillende dagen geprobeerd en telkens zelfde probleem. Zo’n problemen zouden sneller moeten gedetecteerd worden of een chatknop voorzien om technische issues te melden.
De bereikbaarheid en vriendelijke dame aan telefoon de site om one line up to date houden aub , zodat je niks besteld , bevestiging krijgt en een dag later een mail krijgt niet in voorraad alsook bij zon dure broek kan gratis bestelling ????
Grote keuze, vele modellen, .vele kleuren, en verschillende stoffen. Voor mij uitstekende pasvorm, wellicht al meer dan 20 jaar. Uitstekende webshop service,, snelle levering Correcte prijzen
Handige verpakking om ook voor de retourzending te kunnen gebruiken. Ook geld terug storten wordt keurig afgehandeld. Bij twijfel over maat of model kun je dus gerust een bestelling plaatsen.
Steeds tevreden van mijn brax broeken reeds meer dan 20 jaar trouwe klant en dat zal zo blijven!!! Goede pasvorm, fijne kwaliteit en kleur was perfect! Dus een tevreden klant 👍😊bedankt!
Eerste bestelling is nooit aangekomen. Veel gebeld naar Brax en post-nl.uiteindelijk een nieuwe bestelling geplaatst. Wachten op terugbetaling hetgeen allemaal goed is verlopen.
De service om iets kosteloos te bestellen en terug te zenden beviel uitstekend. Maatvoering nog niet helemaal waardoor helaas 2xterug gestuurd
Prima reeds gekende kwaliteit .. alsook vlotte afhandeling retour en terugbetaling. Heb uiteindelijk maatje kleiner moeten bestellen.
Steeds heel correcte afhandeling van de bestelling en goede kwaliteit ! Mogelijkheid om achteraf te betalen is ook een meerwaarde.
De spijkerbroeken met elastieke band en maat 46 zijn voor mijn gehandicapte zus. Ze is er blij mee en de kleur is heel erg mooi.
Ik hoop dat het goed gegaan is. ik had de kaartjes er al afgehaald. Ik heb maat 46 past altijd. De taille was te nou
Ik vond het heel fijn dat ik mijn bonusbedrag zo makkelijk terugkreeg toen ik mijn met bonus gekochte broek ruilde.
Prima verzorgd! Verzending via postnl. Duurt langer vanwege drukte, Dus: verzending 2-3 dagen is 2-5 dagen beter!
Goed verpakt,primaverzending en snelle bezorging, en dan ook nog prima pasvorm. Dat maakt mij vrolijk vandaag.
Vlotte levering. Had een bestelling gedaan en enkele dagen later (rond Pasen) staat het in vermindering!!!!!
Prima kwaliteit en leveriing zoals opgegeven. De aankoopbon is zeker een pluspunt en aangename verrassing.
Website is heel transparant en eenvoudig, bestellen en betalen zeer snel en efficiënt, bezorging supersnel
Ik koop geen enkel ander merk meer van broeken. De snit is uitstekend en ze heel makkelijk in onderhoud!
Zoals altijd....: Prima kwaliteit, pasvorm, service èn after-sales-service als iets toch niet in orde is
Heel mooie broek spijtig te klein maar had alles er af geknipt, zodat ik ze niet kan terug sturen 🥺🥺🥺