BRAXBeoordelingen

BRAX- Logo - Beoordelingen
BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX - Ontdek het grootste BRAX assortiment ter wereld

Of u nu met vrienden de stad in gaat, een avondje gezellig met de familie doorbrengt of aan het werk bent: met BRAX Womens- & Menswear komt u altijd tiptop voor de dag. Geavanceerde, innovatieve productieprocessen, hoogwaardige, exclusieve materialen en een continu streven naar verbetering garanderen kleding en mode op het hoogste niveau. Het zijn de uitgangspunten voor onze hoogwaardige, stijlvaste premium casual mode. FEEL GOOD is hierin geen loze kreet, maar een gedreven passie die in elke outfit voelbaar is. Wij selecteren actuele trends en creëren 'love pieces' voor uw garderobe. Ontdek naast het merk BRAX FEEL GOOD ook de merken RAPHAELA voor dames en EUREX voor heren en de sportieve collectie van de merken BRAX GOLF voor dames en heren. BRAX mode staat voor passie. De passie om mensen enthousiast te maken over onze producten en collecties. Onze klanten staan succesvol in het leven, geven het leven zelf vorm en vinden het belangrijk om er goed uit te zien. Wat kwaliteit, pasvorm en afwerking betreft zijn compromissen ondenkbaar. Laat u inspireren en bestel broeken, jeans, trendy tops en accessoires eenvoudig in de BRAX online shop.
BRAX Store GmbH & Co. KG
Joachim Tengelmann, Stefan Brandmann

Beoordelingen voor BRAX

4.55/5.00

3.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over BRAX

mijn adres is van nispen tot pannerdenplantsoen 59. Ik zou volgens jullie mijn adres verkeerd doorgegeven hebben. Zou de fout ook bij jullie kunnen liggen?
Snelle levering en uitstetkende kwaliteit. Ik kom zeker terug. Jürgen Kölbach
Super
Alles prima!
Heb een retourzending uitgevoerd omdat de maat van het artikel niet goed was. Vervolgens vlugge reactie en vlotte, correcte afhandeling door Brax.
Goede service en vlotte levering.ikwerd goed op de hoogte gehouden
Stijlvolle kleding uit mooie stoffen, goed in te schatten online, goede service
Brax is eenvoudigweg perfect zowel online als in shops. Niet exact goedkoop maar goede kwaliteit, gemakkelijk te bestellen en precies als ik het wil.
Zoals altijd snelle levering en een geweldig product,.
Brax carolina maat 42 altijd goed. 10
Alles als verwacht!
Zoals altijd een prima pasvorm. De broek is van een prachtige linnen stof gemaakt, heerlijk licht en dun. Perfect op warme dagen.
Ik ben ,samen met mijn vrouw, helemaal verslaafd aan Brax. Mooie pasvorm en stofjes. Super merk.
Stipte levering en perfecte broeken !
Mooi product en snelle levering.
De bezorging en de vooraf meldingen van KPN post klopten totaal niet. Heb daar ook een boze mail naar kpn post over geschreven. Geen reacties! Jammer
tevreden over de hele lijn.
De maten van de broeken voor mannen verschillen van model tot model. Moeilijk om online te bestellen.
Ik ben als oudje al jaren blij met Brax broeken, perfecte kwaliteit en pasvorm!