BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX

885 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.074 beoordelingen in totaal

Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.

Beoordelingen voor BRAX

10 mrt 2024
Ik kreeg snel bevestiging van mijn bestelling en de verwachte tijdsduur van afleveren Ik werd daarover via email goed geinformeerd De voorwaarde voor retourzending was duidelijk en makkelijk uit te voeren Het terugstorten van het betaalde bedrag was snel en volgens de informatie Brax heeft mijn vertrouwen zowel wat kwaliteit van de kleding betreft als ook het afhandelen van de bestelling
Ontvangen product prima. Heb gebeld om advies kreeg vriendelijk telefoniste maar totaal ondeskundig kon geen advies geven kreeg later een mail met het antwoord op mijn vraag waar ik niets mee kon.
Heel fijn dat jullie 6/8 broeken verkopen. Die passen precies en hoef ik niet te laten vermaken. De kwaliteit is ook goed. De prijzen zouden wel ietsvnaar beneden mogen. Erg duur!!!
Kwalitatief zeer goede producten met de juiste maatvoering. Zeer nelle en goede service als het gaat om levering, maar ook om het maken van een retourzending.
Het fijnst vind ik de elastieken band van pamina fun model waardoor ik mij prettig voel en de broeken leuk kan combineren met een blouse of trui

alles perfect klantgericht

snelheid van verwerking, vriendelijke, accurate en snelle klantondersteuning. Schiiterende verpakking. Mooie en duidelijke site.
Duidelijk bezorg en return communicatie. Maten verschillen teveel binnen een merk, daardoor onnodige returns
Goede pasvorm. Mooie kwaliteit. Goed verzorgd verstuurd. Wel niet goedkoop maar doe er jaren mee.

Prettig, adequaat en servicevriendelijk.

Makkelijke keuzes kunnen maken. Het klopt allemaal. Klantgericht. Prompte levering Fijne service.
Schitterende pasvorm van de bestelde broek. Snelle levering in jeurige doos verpakt.
Het artikel moest helaas retour. Dit is naar aller tevredenheid afgehandeld.
FS
Frits S.
Brunssum

Prima pasvorm.

Juiste omschrijving van het artikel. Goede pasvorm en snelle levering.
Goede bezorg en retour service. Mooie producten, veel keuze in maten.
AV
Ad V.
Uden
10 mrt 2024
Duidelijke websitebezoek en bestelproces. Ook levering via PostNL.
DL
Deborah L.
Sliedrecht
Goede kwaliteit broek, heel mooi en gelijk op maat (korte maat).

uiterst correct

het bestellen ging eenvoudig en de bezorging was uiterst correct.
AG
Anita G.
Amstelveen
3 mrt 2024
Brax heeft al een vd weinige voor dames lengte maten van broeken.
ME
Mariet E.
Nieuwstadt
3 mrt 2024
Mooie producten. Snelle verzending. Snelle verwerking retouren.
Snelle levering, welke geheel aan de verwachtingen voldeed.
AG
Aat G.
Waddinxveen
Goed product op tijd ontvangen goede prijs kwaliteit!