BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX

876 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.146 beoordelingen in totaal

Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.

Beoordelingen voor BRAX

Niet doen wat je belooft.

Komt de order nog ooit?

Een dag na bestwlling wen mail van brax: ingepakt en klaar voor verzending aangemeld bij PostBL. De levering zou 2 a 3 dagen duren. Na een week de klantenservice gebeld;wr kon geen antwoord op mijn vragen worden gegeven. Ik moest een dag later nogmaals bellen. Weer geen antwoord. Mail gestuurd. Mail terug: ze gaan het uitzoeken. Ik ben anderhalve week verder, heb alles betaald en ontvang nog niets. Bij postnl is de melding nog steeds :aangemeld maar niets ontvangen. Ik hoop eerdaags het bestelde te mogen ontvangen.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden zijn ontstaan tijdens de levering. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Uw BRAX team

Select & Teleurstelling!

Bestelling op 28 nov. terug gestuurd doordat qualiteit niet overeenkomt met prijs. Postkantoor gaf geen retour bewijs en zei dat deze per e-mail. wordt gestuurd door Brax. 30 nov. Brax gebeld voor de retour bewijs. Mij wordt verteld dat ‘t wordt verstuurd. Tot op heden nog steeds niets ondanks een tweede telefoongesprek ook niets terug betaald na 14 dagen zoals ‘Relay’ mij had verzekerd.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
13 okt 2023
Ik heb een broek besteld die bij brax is zoekgeraakt. Ze zijn nu aan het uitzoeken waar de broek is en laten mij (de klant) gewoon wachten (stikken). Je zou toch verwachten dat er gewoon met spoed een nieuwe broek wordt toegestuurd en dat ze dan gaan uitzoeken wat er bij hun is fout gegaan.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. zijn Onze klantenservice heeft inmiddels al contact met u opgenomen. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
26 jul 2023

Oplossen probleem

Nou dat is heel simpel Ik doe een bestelling tot 3x toe en ook steeds wordt de bestelling geannuleerd .. En waarom ? Weet niemand binnen Brax Ik zou er over terug horen maar nog niet gebeurd
11 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons dat de bestelling niet kon worden verwerkt. Voor meer informatie over dit probleem vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken uit naar uw telefoontje. Uw BRAX team
9 nov 2023
bestelling is nog niet geleverd, hierover is ook geen informatie gestuurd. bestelling zou een week geleden verzonden zijn maar is volgens post.nl nog niet verzonden.
17 dec 2023
Broek retour gestuurd met de mededeling dat ik de broek graag in het zwart wil ontvangen ipv geld retour. Helaas nog steeds geen enkele reactie ontvangen.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Op dit moment is het, door technische mogelijkheden, niet mogelijk om artikelen te ruilen. Artikelen die niet passen, of niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u kosteloos aan ons retour sturen. Wij hopen op uw begrip en verheugen ons op uw volgende bezoek. Uw BRAX team
15 mei 2023
Hadden een riem besteld met lengte 120 en kregen 135. Op de bon stond ook echt 120. Aan de telefoon was een persoon heel aardig. Maar omruilen gaat niet.
17 mei 2023
Geachte klant, dank u voor uw feedback. Het spijt ons dat de riem u niet paste. Houd er rekening mee dat de lengte van de riem altijd wordt gemeten vanaf de gesp tot het middelste gat. U kunt dus uw tailleomvang als referentie gebruiken en in beide richtingen ruimte houden. Uiteraard kunt u ongeschikte goederen retourneren. Uw BRAX team
22 okt 2023
Prijskaartje aan de broek is 10 euro lager dan de prijs op site/rekening. Ze willen toch de hogere prijs rekenen. Reageren niet meer op mijn mail.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. De relevante aankoopprijs voor uw artikel is het bedrag dat wordt weergegeven in de online winkel en dat wordt geaccepteerd in de orderbevestiging. Het is niet mogelijk om het verschil te crediteren of een factuur achteraf te wijzigen, omdat de prijs op het moment van aankoop altijd bindend is. We hopen op uw begrip. Uw BRAX team
9 nov 2023
De bestelling van 30 oktober heb ik nog steeds niet ontvangen! Terwijl deze hier op 2 november al moest zijn.
MV
Margrietha v.
HAULERWIJK
31 okt 2023
Het leek net een Volendamse broek, te wijd, te kort, en te dunne stof. Daar wil je niet in gezien worden.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij betreuren het te horen dat wij u niet hebben kunnen overtuigen met het bestelde broeken. De BRAX Online Shop biedt echter vele verschillende modellen aan. Wij hopen dan ook dat wij u in de toekomst tevreden kunnen stellen met een nieuwe aankoop. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Uw BRAX team
WV
er is iets misgegaan met mijn bestelling en het duurt weken voordat er duidelijkheid komt
Antwoord van BRAX
Slechte levering, slechte communicatie, geen enkele berichtgeving omtrent bestelling.
10 okt 2023
Verkeerde broek opgestuurd en niet afgehandeld!!! Wacht nog steeds op geld
8 nov 2023
Bestelde spullen na 2 weken nog steeds niet geleverd
20 apr 2023
Telefonisch contact met onbeschofte medewerker(man)
11 mei 2023
Beste klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met onze telefonische service. Wij willen graag uw verzoek tot tevredenheid verduidelijken. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw volgende bestelling en verheugen ons op uw bezoek in onze online shop. Uw BRAX team
Verbeter de informatie over de bezorging!
11 okt 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het kan 48 uur duren voordat u uw bestelling kunt volgen via de link. Dit komt doordat onze bestellingen vanaf Duitsland verstuurd worden. Als u ondersteuning nodig of heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Uw BRAX Team
21 nov 2023
Tegoed sneller uitbetalen.
21 mei 2023

. bellen weer maar Morgen .is hand de aan er wat mail via gekregen feedback geen maar , gebeld keer 2 Inmiddels . ontvangen niets steeds nog mei 212 .verzonden ze zijn mei 8 .besteld broeken Twee7 mei

7 mei
5 jun 2023