BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX

882 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.077 beoordelingen in totaal

Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.

Beoordelingen voor BRAX

3 feb 2024
Het is jammer dat de manier van retourneren zo gaat veranderen en dat noemen jullie dan papierloos maar jullie verplichten de client wel het een en ander aan te schaffen ! DIT IS ALLEEN IN JULLIE EIGEN VOORDEEL !!!
Antwoord van BRAX
Beste klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met onze telefonische service. Wij willen graag uw verzoek tot tevredenheid verduidelijken. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw volgende bestelling en verheugen ons op uw bezoek in onze online shop. Uw BRAX team

Onduidelijk en ongemakkelijk retour beleid …

Ik heb te klein vallende broek gekocht en wil deze retourneren. Het is zeer moeilijk om op de website te vinden waar dit moet. Je moet verdacht veel moeite doen om te retourneren. Een slechte zaak.
CD
Carolien D.
Zoetermeer

Veel te groot

De trui leek op de foto al aan de wijde kant dus heb ik een maat kleiner besteld. Helaas was ook deze maat veel te groot. Zodoende alles teruggestuurd terwijl ze wel heel leuk zijn. Jammer dat er geen melding van werd gemaakt bij het artikel. Scheelt een hoop heen en weer vervoer.
1 dag geleden
Geachte klant, dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat onze maattabel niet behulpzaam was. Wij hechten er veel waarde aan om onze website eenvoudig en overzichtelijk te maken, zodat onze klanten optimaal kunnen winkelen. Wij zijn echter altijd blij met suggesties waarmee wij onze online shop kunnen verbeteren. Uw BRAX team
18 jan 2024
Verkeerde gestuurd gekregen, 10 dagen wachten op je retourbedrag, en reactie” wij kunnen er ook niets aan doen”! Hoezo klantgericht?
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
21 jan 2024
Bezorgen wat ik bestel
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij betreuren het te horen dat de ontvangen broek, Style Fabio , niet naar wens was. Daar elke broek met de hand wordt gemaakt, kan het voorkomen dat hier een klein verschil in zit. Een groot verschil is echter ongebruikelijk en daarom willen wij de broek graag verder voor u bekijken. Wij verzoeken u vriendelijk de broek naar ons te retourneren. Uw BRAX team.
Ik wacht al 10 dagen op het geld van mijn gerouteerde broek
20 apr 2023
De zending is goed verlopen. Door een storing bij de bestelling, de zending 3 keer ontvangen. Na telefonisch contact 2 zendingen geweigerd. De bestelde broek was goed, maar ik vond de stof veel te dun. Daarom heb ik deze geretourneerd. Ik koop de winkel Brax broeken, daar ben ik normaal gezien zeer tevreden over.
11 mei 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in de BRAX-online shop. Uw BRAX team
4 sep 2023
Website werkt vaak niet naar behoren. Kortingscodes werken niet. Winkelmandje vaak niet mogelijk om af te rekenen, zonder opnieuw in te moeten loggen.
9 nov 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wij zijn blij met elke vorm van feedback, waarbij wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom nemen wij deze ter harte en bedanken u hiervoor. Wij hebben uw verzoek inmiddels doorgezet naar onze verantwoordelijke afdeling. Uw BRAX team
MD
28 aug 2023

Voldoet niet aan mijn verwachting

Pasvorm was teleurstellend. Dat ben ik van Brax niet gewend. Zal wel door het type/model komen. En het materiaal was vreemd
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij si spijtig te vernemen, dat onze broek Cadiz niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. In onze Brax online store vind u verschillende mooie broeken, waardoor wij zeker weten dat u bij uw volgende bezoek, een broek zult vinden die wel aan uw verwachtingen voldoet. Uw BRAX team
4 mei 2023
Terugbetaling duurt wel erg lang. Tijd tussen de retour zending is nu 3 weken en nog steeds geen geld terug gestort.
29 mrt 2023
Meteen reageren als er klachten zijn en beter oplossen.