BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX

876 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.146 beoordelingen in totaal

Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.

Beoordelingen voor BRAX

Rare maat, mooie stof

De maat valt slecht maar is in cijfers gelijk aan een andere Brax, die prima past. Mooi materiaal, goede stof, netjes gemaakt.
Maat komt niet overeen met mijn maat bij eerdere bestellingen. W36/L30. Wellicht dat W35/L30 nu beter zou passen.
De pasvormen zijn veranderd. B.v. Cardiz is veel wijder geworden, zelfde model zelfde maat.

Niet doen wat je belooft.

CD
Carolien D.
Zoetermeer

Veel te groot

De trui leek op de foto al aan de wijde kant dus heb ik een maat kleiner besteld. Helaas was ook deze maat veel te groot. Zodoende alles teruggestuurd terwijl ze wel heel leuk zijn. Jammer dat er geen melding van werd gemaakt bij het artikel. Scheelt een hoop heen en weer vervoer.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat onze maattabel niet behulpzaam was. Wij hechten er veel waarde aan om onze website eenvoudig en overzichtelijk te maken, zodat onze klanten optimaal kunnen winkelen. Wij zijn echter altijd blij met suggesties waarmee wij onze online shop kunnen verbeteren. Uw BRAX team
3 feb 2024
Het is jammer dat de manier van retourneren zo gaat veranderen en dat noemen jullie dan papierloos maar jullie verplichten de client wel het een en ander aan te schaffen ! DIT IS ALLEEN IN JULLIE EIGEN VOORDEEL !!!
Antwoord van BRAX
Beste klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met onze telefonische service. Wij willen graag uw verzoek tot tevredenheid verduidelijken. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw volgende bestelling en verheugen ons op uw bezoek in onze online shop. Uw BRAX team
Amstelveen
Onmogelijk aan te geven dat je de zending op een Post.nl punt wens te ontvangen. Zelfs de klantenservice kan me niet helpen. Krijg de indruk, dat de klantenservice niet in Nederland zit.
Amstelveen
Als je eenmaal hebt aangegeven de kleding op het huisadres te willen ontvangen, lukt het niet meer dit te wijzigen ineen post.nl punt, zelfs de klantenservice helpt je niet
Antwoord van BRAX
Beste klant, bedankt voor je bericht. We willen onze excuses aanbieden dat wij het adres niet kunnen aanpassen en de bestelling niet opnieuw kunnen versturen. Elke bestelling is gekoppeld aan een aparte factuur en leveradres bij het plaatsen van de bestelling. Wij kunnen dit helaas niet veranderen wegens veiligheidsredenen (fraudepreventie). We hopen op uw begrip. Uw BRAX team
Amstelveen
Moeilijk aan te geven dat je de bestelde artikelen op een PostNL punt wilt ontvangen, ook later wijzigen is moeilijk
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij zijn blij dat het u is gelukt om een bestelling te plaatsen en wij willen u bedanken voor uw feedback. We hebben dit al doorgestuurd naar ons team van specialisten. Als u ondersteuning nodig of heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij verheugen ons op uw telefoontje of uw volgende bestelling. Uw BRAX team
Verbetering zou zijn als de maten kloppen
Antwoord van BRAX
Geachte klant, het is spijtig te vernemen, dat de bestelde broek niet optimaal paste. Om de juiste maat te vinden, willen wij u onze voorbeeld maten in de product omschrijving aanraden. Deze zijn - samen met de maattabel - een goede ondersteuning. Bij verdere vragen kunt u graag contact opnemen met de service-line. Uw BRAX team
21 jan 2024
Bezorgen wat ik bestel
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij betreuren het te horen dat de ontvangen broek, Style Fabio , niet naar wens was. Daar elke broek met de hand wordt gemaakt, kan het voorkomen dat hier een klein verschil in zit. Een groot verschil is echter ongebruikelijk en daarom willen wij de broek graag verder voor u bekijken. Wij verzoeken u vriendelijk de broek naar ons te retourneren. Uw BRAX team.
14 jan 2024
Tijdens mijn bestelling heb ik me voor de zoveelste keer als brax-lid proberen op te geven en dat is me weer niet gelukt zelfs niet telefonisch Heb regelmatig iets besteld en gekocht loop dus voordeel mis, Dat is dus jammer, vriendelijke groet
Antwoord van BRAX
Beste klant, bedankt voor uw feedback. De reden waarom u zich niet kunt registreren op BRAX.com is omdat u sinds 2020 geregistreerd bent. Het spijt ons dat dit niet is gecommuniceerd tijdens uw telefoongesprek. We hebben u al een e-mail gestuurd om een nieuw wachtwoord toe te wijzen en de bestelling aan uw account toegevoegd. Uw BRAX team
18 jan 2024
Verkeerde gestuurd gekregen, 10 dagen wachten op je retourbedrag, en reactie” wij kunnen er ook niets aan doen”! Hoezo klantgericht?
Antwoord van BRAX
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team

Komt de order nog ooit?

Een dag na bestwlling wen mail van brax: ingepakt en klaar voor verzending aangemeld bij PostBL. De levering zou 2 a 3 dagen duren. Na een week de klantenservice gebeld;wr kon geen antwoord op mijn vragen worden gegeven. Ik moest een dag later nogmaals bellen. Weer geen antwoord. Mail gestuurd. Mail terug: ze gaan het uitzoeken. Ik ben anderhalve week verder, heb alles betaald en ontvang nog niets. Bij postnl is de melding nog steeds :aangemeld maar niets ontvangen. Ik hoop eerdaags het bestelde te mogen ontvangen.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden zijn ontstaan tijdens de levering. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Uw BRAX team

Select & Teleurstelling!

Bestelling op 28 nov. terug gestuurd doordat qualiteit niet overeenkomt met prijs. Postkantoor gaf geen retour bewijs en zei dat deze per e-mail. wordt gestuurd door Brax. 30 nov. Brax gebeld voor de retour bewijs. Mij wordt verteld dat ‘t wordt verstuurd. Tot op heden nog steeds niets ondanks een tweede telefoongesprek ook niets terug betaald na 14 dagen zoals ‘Relay’ mij had verzekerd.
20 apr 2023
De zending is goed verlopen. Door een storing bij de bestelling, de zending 3 keer ontvangen. Na telefonisch contact 2 zendingen geweigerd. De bestelde broek was goed, maar ik vond de stof veel te dun. Daarom heb ik deze geretourneerd. Ik koop de winkel Brax broeken, daar ben ik normaal gezien zeer tevreden over.
11 mei 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in de BRAX-online shop. Uw BRAX team
13 okt 2023
Ik heb een broek besteld die bij brax is zoekgeraakt. Ze zijn nu aan het uitzoeken waar de broek is en laten mij (de klant) gewoon wachten (stikken). Je zou toch verwachten dat er gewoon met spoed een nieuwe broek wordt toegestuurd en dat ze dan gaan uitzoeken wat er bij hun is fout gegaan.
Antwoord van BRAX
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. zijn Onze klantenservice heeft inmiddels al contact met u opgenomen. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
Ik begrijp het niet. Wanneer ik een Brax jeans via Peter Hahn koop is het altijd goed en wanneer ik dezelfde via Brax koop niet en moet ik het terugsturen. Dit is mij al een paar keer overkomen
Antwoord van BRAX
Geachte klant, de productie van kleding van hoge kwaliteit vergt nog steeds veel handenarbeid. Dit geldt in het bijzonder voor de kwaliteit die wij eisen. Dit kan in individuele gevallen tot afwijkingen leiden, die echter binnen duidelijk gedefinieerde en lage tolerantiegrenzen liggen. Bovendien kan een afwijkend materiaal tot een gewijzigd draagcomfort leiden. Uw BRAX team
26 jul 2023

Oplossen probleem

Nou dat is heel simpel Ik doe een bestelling tot 3x toe en ook steeds wordt de bestelling geannuleerd .. En waarom ? Weet niemand binnen Brax Ik zou er over terug horen maar nog niet gebeurd
11 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons dat de bestelling niet kon worden verwerkt. Voor meer informatie over dit probleem vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken uit naar uw telefoontje. Uw BRAX team
23 apr 2023
De maattabel is niet consistent op alle broeken. Spijkerbroek heb ik 38 of 40, chino 42. Mijn gangbare confectiemaat is 40. Daardoor onnodig veel transport en retouren.
17 mei 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te moeten vernemen dat onze broek niet perfect paste. Naast de kledingmaat is het silhouet, de zogenaamde fit, cruciaal voor een goede pasvorm. De pasvorm varieert in het been, vooral in de breedte van de dij. Onze klantenservice helpt u graag verder hiermee. Uw BRAX team